Loading...
Jharkhand News In Hindi : Children's bodies exhibited in Jagannathpur fair of Jharkhand |میلے میں بچوں کے شووں کی نمائش,پولیس نے تین کو پکڑا تو بولے ربر کی ڈال,تھانے میں کہا اصلی شو- Dainik Bhaskar

جھارکھنڈ/ میلے میں بچوں کے شووں کی نمائش,پولیس نے تین کو پکڑا تو بولے ربر کی ڈال,تھانے میں کہا اصلی شو



یہ ڈال ہیں یا شو,اسکی جانچ شکروار کو رمس میں ہوگی۔ یہ ڈال ہیں یا شو,اسکی جانچ شکروار کو رمس میں ہوگی۔
پولیس حراست میں آروپی۔ پولیس حراست میں آروپی۔
X
یہ ڈال ہیں یا شو,اسکی جانچ شکروار کو رمس میں ہوگی۔یہ ڈال ہیں یا شو,اسکی جانچ شکروار کو رمس میں ہوگی۔
پولیس حراست میں آروپی۔پولیس حراست میں آروپی۔

  • جگناتھ میلے میں یہ کھیل کئی دنوں سے چل رہا تھا,درشکوں سے10-10رپئے کے ٹکٹ لئے جا رہے تھے
  • بچایں کے شو اصلی ہیں یا نقلی,اسکی جانچ کے لئے شکروار کاے رمس بھیجا جائیگا

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 07:57 AM IST

رانچی. جگناتھپر میلے میں نوجات کے شووں کا تماشا دکھانے کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ درشکوں کی شکایت پر پولیس تین لوگوں کو حراست میں لیکر پوچھ تاچھ کر رہی ہے۔

 

پولیس جانچ کر رہی ہے که برآمد نوجاتوں و جانوروں کے شو اصلی ہیں یا نقلی۔ پکڑے گئے تینوں لوگوں کا کہنا ہے که نوجات کے شو نقلی ہیں۔ یہ ربر کے ڈال ہیں۔ انھیں پینٹ کر ایسا بنایا گیا ہے,تاکہ دیکھنے میں اصلی لگیں۔ بتا دیں که میلے میں یہ کھیل کئی دنوں سے چل رہا تھا۔ درشکوں سے10-10رپئے کے ٹکٹ لئے جا رہے تھے۔

 

شووں کو جانچ کے لئے رمس بھیجا

مرت بچایں کی نمائش کرانے والے تین لایگایں کاے پولیس نے حراست میں تاے لے لیا ہے,لیکن24گھنٹے بعد بھی یہ پتہ نہیں کر پائی ہے که مرت بچے اصلی ہیں یا ربر کے پتلے۔ نہ ہی اب تک کایئی ایف آئی آر درج ہوئی ہے۔ پولیس اس گھٹنا کاے چھپانے کے لئے لگاتار نئے نئے بہانے ڈھونڑھ رہی ہے۔ اب پولیس لیب میں جانچ کرواکر پتہ کریگی که میلے میں نمائش کئے گئے بچے اصلی ہیں یا نہیں۔ اسکے لئے بچایں کے شوایں کاے جانچ کے لئے شکروار کاے رمس بھیجا جائیگا۔

 

لوگوں کی شکایت پر پہنچی پولیس
بدھوار کاے میلہ دیکھنے گئے کچھ لایگایں نے رانچی پولیس سے شکایت کی تھی که کچھ لایگ بچایں کے شو کا پردرشن کر رہے ہیں۔ پولیس نے کایلکاتا کے سایرے بازار نواسی وکیل مائٹی,پنٹو مائٹی اور پربھات سنگھ کاے حراست میں لیا تھا۔ چار بچایں اور کئی جانورایں کے شو بھی برآمد کئے تھے۔ پتہ چلا ہے که جب تھانے میں پوچھ تاچھ کی گئی تاے تینایں نے کبولا که یہ اصلی بچایں کے شو ہیں۔ وہ کایلکاتا میں گریبایں کے مرت بچایں کاے خرید لیتے ہیں اور میلے میں اسکی نمائش کرتے ہیں۔

 

جگناتھپر مندر نیاس سمتی کے کایشادھیکش نے بھی ڈی سی کاے لکھا پتر
جگناتھپر مندر نیاس سمتی کے کایشادھیکش لال پرویر ناتھ شاہ دیو نے ڈی سی کاے لکھے پتر میں آگرہ کیا ہے که میلہ پرسر میں بچایں کے شوایں کاے رکھ کر تماشا دکھانے والایں پر کڑی کارروائی کی جائے۔ ڈی سی کی ادھیکشتا میں جگناتھپر مندر نیاس سمتی کا گٹھن کیا گیا ہے۔ لیکن,سنویدھانک نیاس کے کریاشیل نہ رہنے سے ہی ایسی امانویہ گتیودھیاں چل رہی ہیں۔

 

پہلے بھی سامنے آ چکے ہیں معاملے

2017میں دیوگھر میں بھی ایسی گھٹنا ہوئی تھی۔ تب12سے زیادہ اردھوکست بچایں کے شو کیمیکل سالیوشن میں شیشے کے جار میں بند ملے تھے۔ اس پر کافی ہنگامہ ہوا تھا۔ پچھلے سال ستمبر میں کایلکاتا میں بھی ایسے بچایں کے شو ملے تھے۔ پولیس نے اسے میڈکل ویسٹ بتاکر پلہ جھاڑ لیا تھا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation