Loading...
Jharkhand News In Hindi : Delhi Police, who came to arrest DTO with warrant, returned |ڈیٹیؤ کو وارنٹ لیکر گرفتار کرنے آئی دہلی پولیس,واپس لوٹی- Dainik Bhaskar

کارروائی/ ڈیٹیؤ کو وارنٹ لیکر گرفتار کرنے آئی دہلی پولیس,واپس لوٹی



کاریالیہ میں پولیس کی ٹیم سے بات کرتے جلا پرشاسن کے پدادھیکاری و ڈیٹیؤ۔ کاریالیہ میں پولیس کی ٹیم سے بات کرتے جلا پرشاسن کے پدادھیکاری و ڈیٹیؤ۔
X
کاریالیہ میں پولیس کی ٹیم سے بات کرتے جلا پرشاسن کے پدادھیکاری و ڈیٹیؤ۔کاریالیہ میں پولیس کی ٹیم سے بات کرتے جلا پرشاسن کے پدادھیکاری و ڈیٹیؤ۔

Dainik Bhaskar

Jan 21, 2019, 03:09 PM IST

رانچی.رانچی ڈیٹیؤ سنجیو کمار کے خلاف گرفتاری وارنٹ لیکر دہلی پولیس کی ٹیم سوموار کو کلیکٹریٹ پہنچی۔ ساتھ میں کوتوالی تھانہ,رانچی کے تھانہ پر بھاری بھی تھے۔ دہلی سے آئی پولیس کا کہنا تھا که وارنٹ ہے,اسلئے ڈیٹیؤ کو لیکر جا ئینگے۔ جبکہ,جلا پرشاسن کے پدادھکاریوں نے کہا که29جنوری تک وارنٹ کا ٹائم ہے۔ اسلئے اس سے پہلے ڈیٹیؤ کورٹ میں حاجر ہو جا ئینگے۔ موقعے پر آئٹیڈیئے ڈائریکٹر اودھیش پانڈییہ,آرمس مجسٹریٹ راجیش سنگھ اور صدر مجسٹریٹ روی شنکر سہت انیہ لوگ اپستھت تھے۔

 

لائسینس ویرپھکیشن کا تھا معاملہ
دہلی کی تیس ہجاری کورٹ نے لائسینس ویرپھکیشن کے معاملے کو لیکر وارنٹ جاری کیا ہے۔ اس سمبند میں ڈیٹیؤ سنجیو کمار نے بتایا که پورو میں لائسینس ویرپھکیشن کے لئے آیا تھا۔ جسے ویرپھکیشن کرکے بھیج دیا گیا تھا۔ بعد میں کورٹ نے پھردر انکوائری مانگی تھی,جو نہیں بھیجا گیا۔ اسلئے وارنٹ جاری کیا گیا ہے۔ ویسے ابھی سمیہ ہے۔ اس سے پہلے کورٹ میں اپیر ہو جا ئینگے۔

 

جٹ نے لگی بھیڑ
ڈیٹیؤ کو گرفتار کرنے کے لئے دہلی سے آئی پولیس کی سوچنا ملنے کے بعد ڈیٹیؤ کاریالیہ کے باہر بھیڑ جٹ گئی۔ کرمچاریوں کا کہنا تھا که بنا وریہ پر بھاری کو سوچنا دیئے بنا پولیس آئی ہے۔ گرفتار کسی بھی حال میں نہیں کرنے دیا جائیگا۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation