Loading...
Jharkhand News In Hindi : Father Stan Swamy: MH Police's raid in Fr Stan Swamy House in Ranchi In Bhima Koregaon Violence Case; Seizes Computer ha |فادر سٹین سوامی کے گھر مہاراشٹر پولیس کا چھاپہ,کمپیوٹر کی ہارڈ ڈسک ضبط- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Jharkhand
  • Ranchi
  • Father Stan Swamy: MH Police's raid in Fr Stan Swamy House in Ranchi In Bhima Koregaon Violence Case; Seizes Computer ha

بھیما کوریگانو ہنسا/ فادر سٹین سوامی کے گھر مہاراشٹر پولیس کا چھاپہ,کمپیوٹر کی ہارڈ ڈسک ضبط



نامکم باگیچا ستھت فادر سٹین سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس نے چھاپیماری کی۔ رانچی پولیس بھی ساتھ تھی۔ نامکم باگیچا ستھت فادر سٹین سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس نے چھاپیماری کی۔ رانچی پولیس بھی ساتھ تھی۔
X
نامکم باگیچا ستھت فادر سٹین سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس نے چھاپیماری کی۔ رانچی پولیس بھی ساتھ تھی۔نامکم باگیچا ستھت فادر سٹین سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس نے چھاپیماری کی۔ رانچی پولیس بھی ساتھ تھی۔

  • بطور ساماجک کاریہ کرتا سوامی کئی دشکوں سے جھارکھنڈ کے آدیواسی شیتر میں کام کر رہے ہیں 
  • 28اگست2018کو بھی سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس نے چھاپیماری کی تھی

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 10:50 AM IST

رانچی. بھیما کوریگانو ہنسا معاملے میں بدھوار صبح یہاں نامکم بگئیچا ستھت ساماجک کاریہ کرتا فادر سٹین سوامی کے گھر پر مہاراشٹر پولیس و اے ٹی ایس کی ٹیم نے چھاپہ مارا۔ اس دوران پولیس نے سٹین سوامی سے کئی جانکاریاں لی اور ان سے انکے ای میل اور فیس بک کے پاسورڈ بھی لئے۔ اسکے علاوے کمپیوٹر کے ہارڈ ڈسک اور انٹرنیٹ ماڈیم بھی لے گئے۔ بھیما کوریگانو ہنسا معاملے میں انکے گھر دوسری بار چھاپہ پڑا ہے۔ اس سے پہلے 28اگست2018کو بھی مہاراشٹر پولیس نے انکے گھر پر چھاپیماری کی تھی۔

 

جانکاری کے مطابق,مہاراشٹر پولیس منگلوار شام ہی رانچی پہنچ گئی تھی۔ صبح سوامی کے آواس پر چھاپیماری شروع کر دی۔ اس دوران ستھانیہ پولیس بھی موقعے پر موجود رہی۔ میڈیا کو سوامی کے گھر سے باہر روک دیا گیا تھا۔  28اگست کو کی گئی چھاپیماری میں پولیس نے انکے گھر سے ایک لیپٹاپ,دو ٹیب,کچھ سی ڈی اور دستاویز ضبط کئے تھے۔ اس دوران پنے پولیس نے انہیں مراٹھی میں سرچ وارنٹ تھمایا تو انہوں نے ہستاکشر سے انکار کر دیا تھا۔ بعد میں انوواد کرنے کے بعد انہوں نے ہستاکشر کئے تھے۔

 

فادر سٹین سوامی۔(فاعل)

کون ہیں فادر سٹین سوامی
تمل ناڈو میں جنمے سٹین سوامی کی پہچان ایک خیاطی پراپت ساماجک کاریہ کرتا کے طور پر ہے۔ وہ پچھلے کئی دشکوں سے جھارکھنڈ کے آدیواسی شیتر میں کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے وستھاپن,بھومی ادھگرہن جیسے مدعوں کو لیکر سنگھرش کیا۔ انکا دعویٰ ہے که نکسلی کے نام پر جیل میں بند3000وچارادھین لوگوں کے لئے انہوں نے ہائیکورٹ میں پیائییل داخل کی ہے۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation