Loading...
Maharashtra News In Hindi : Aditya Thackrey: Shiv Sena Aaditya Thackeray indicates will contest Maharashtra assembly polls; eyes CM post |آدتیہ ٹھاکرے نے دیا وس چناؤ لڑنے کا سنکیت;شیوسینا نیتاؤں سنگ کی بیٹھک,سی ایم کی کرسی پر نظر- Dainik Bhaskar

مہاراشٹر/ آدتیہ ٹھاکرے نے دیا وس چناؤ لڑنے کا سنکیت;شیوسینا نیتاؤں سنگ کی بیٹھک,سی ایم کی کرسی پر نظر



یووا سینا کے ادھیکش ہیں آدتیہ ٹھاکرے۔ یووا سینا کے ادھیکش ہیں آدتیہ ٹھاکرے۔
X
یووا سینا کے ادھیکش ہیں آدتیہ ٹھاکرے۔یووا سینا کے ادھیکش ہیں آدتیہ ٹھاکرے۔

  • شیوسینا بھون میں ورلی اور ماہم ودھان سبھا شیتر کے یووا سینا کے پدادھکاریوں کے ساتھ بیٹھک کی
  • آدتیہ نے کہا که انکے چناؤ لڑنے پر انتم نرنیہ ادھو ٹھاکرے کو لینا ہے

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 12:01 PM IST

ممبئی. یووا سینا پرمکھ آدتیہ ٹھاکرے نے ودھان سبھا چناؤ لڑنے کے سنکیت دیئے ہیں۔ انہوں نے منگلوار کو شیوسینا بھون میں ورلی اور ماہم ودھان سبھا شیتر کے یووا سینا کے پدادھکاریوں کے ساتھ بیٹھک کر دونوں سیٹوں کی راجنیتک ستھتی کی بیحد بار کی سے جانکاری اکٹھا کی۔

 

آدتیہ نے انتم نرنیہ ادھو ٹھاکرے پر چھوڑا
آدتیہ ٹھاکرے کے حال کے دنوں میں چناؤ لڑنے کی چرچا تب شروع ہوئی,جب انکے قریبی یووا سینا کے سچو ورن سردیسائی نے ساروجنک روپ سے ٹویٹ کر چناؤ لڑنے کا آگرہ کیا۔ اب اس مانگ کو سکاراتمک رخ اپناتے ہوئے آدتیہ ٹھاکرے نے ایک قدم آگے بڑھایا ہے۔ بیٹھک کے دوران ایک کاریہ کرتا نے ان سے چناؤ لڑنے کا نویدن کیا,تو انہوں نے کہا که وہ چناؤ لڑینگے یا نہیں؟ اسکا نرنیہ شیوسینا ادھیکش ادھو ٹھاکرے اور پارٹی کے نیتا کرینگے۔

 

چناؤ لڑنے سے نہیں کیا انکار

انہوں نے سپشٹ روپ سے چناؤ نہیں لڑنے کی بات نہیں کہی۔ بیٹھک کے بعد بھی جب پترکاروں نے اس سمبندھ میں ان سے سوال کیا,تو انہوں نے انکار نہیں کیا۔ آدتیہ ٹھاکرے نے کہا که فی الحال انکی پراتھمکتا راجیہ میں پڑ رہے سوکھے کے دوران جنتا کی مدد کرنا ہے۔


شیوسینا کی نظر مکھیہ منتری کی کرسی پر

شیوسینا کے ورشٹھ نیتا آدتیہ ٹھاکرے کو ودھان سبھا چناؤ اس وجہ سے لڑوانا چاہتے ہیں کیونکہ مہاراشٹر میں دوبارہ یتی کی سرکار بننے پر صوبے میں مکھیہ منتری کی کرسی ڈھائی ورش کے لئے بھاجپا اور ڈھائی ورش کے لئے شیوسینا کے پاس رہنے والی ہے۔ لوک سبھا چناؤ کے دوران بھاجپا ادھیکش امت شاہ اور شیوسینا ادھیکش ادھو ٹھاکرے کے بیچ ستا کا بٹوارا سمان روپ کرنے کرنے کا نرنیہ ہو چکا ہے۔ آدتیہ ٹھاکرے کے قریبی ورن سردیسائی نے بھی اسکی پشٹی کی ہے۔ یووا سینا کی اور سے جس طرح سے آدتیہ ٹھاکرے کو چناؤ لڑانے کی تیاری کی جا رہی ہے۔ اس سے سپشٹ ہے که جونیئر ٹھاکرے کی نظر اب مہاراشٹر کے مکھیہ منتری کی کرسی پر ٹک گئی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation