Loading...
Maharashtra News In Hindi : CYCLONE VAYU Mumbai Latest News Updates: Beaches closed as Cyclone Vayu nears, Heavy Rains Expected |ممبئی میں تیز ہواوٴں کے ساتھ بارش,مہاراشٹر کے کئی بیچ دو دنوں کے لئے بند- Dainik Bhaskar

وایو چکروات/ ممبئی میں تیز ہواوٴں کے ساتھ بارش,مہاراشٹر کے کئی بیچ دو دنوں کے لئے بند



CYCLONE VAYU Mumbai Latest News Updates: Beaches closed as Cyclone Vayu nears, Heavy Rains Expected
X
CYCLONE VAYU Mumbai Latest News Updates: Beaches closed as Cyclone Vayu nears, Heavy Rains Expected

  • اس طوفان کے چلتے شہر کے کئی علاقوں میں ہلکی اور بھاری بارش ہوئی ہے
  • شہر میں50کلیمیٹر پرتی گھنٹے کی رفتار سے تیز ہوائیں چل سکتی ہیں

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 10:15 AM IST

ممبئی. گجرات کی اور بڑھ رہے چکرواتی طوفان'وایو'کا اثر ممبئی اور آس پاس کے کونکن علاقوں میں نظر آ رہا ہے۔ اس طوفان کے چلتے شہر کے کئی علاقوں میں تیز ہوا کے ساتھ بارش ہوئی ہے۔ موسم وبھاگ کے مطابق وایو طوفان ممبئی سے تقریباً300کلومیٹر دور سمندر سے ہوتے ہوئے گجرات کے تٹ سے ٹکرائیگا۔

 

 

تیز ہواوٴں کے چلتے بیئیمسی کو شہر میں دو درجن سے زیادہ پیڑوں کے گرنے کی جانکاری ملی ہے۔ جن میں سے سب سے زیادہ پیڑ بوریولی علاقے میں گرے ہیں۔ موسم وبھاگ کے مطابق,شہر میں50کلیمیٹر پرتی گھنٹے کی رفتار سے تیز ہوائیں چل سکتی ہیں۔

 

ممبئی کے کئی علاقوں میں شروع ہوئی بارش 

بدھوار کو ممبئی کے باندرہ,دادر,خوار,اندھیری سہت انیہ علاقوں میں بارش شروع ہو گئی ہے۔ شہر کے نچلے علاقوں میں پانی بھرنے کی بھی جانکاری سامنے آ رہی ہے۔ بدھوار کو ہی بارش کے چلتے تھائی ایئرویز کا ایک ومان رن وے پر سائٹ لائٹ سے ٹکرا گیا۔ حالانکہ,اس دوران بڑا حادثہ نہیں ہوا۔

 

مہاراشٹر کے کئی بیچ دو دن کے لئے بند 

طوفان کے چلتے مہاراش‍ٹر سرکار نے دو دنوں کے لئے ممبئی سہت مہاراش‍ٹر کے سبھی بیچ پر لوگوں کا پرویش بند کرنے کا آدیش دیا ہے۔ آدیش کے مطابق,کونکن,پالگھر,ممبئی,رائےگڑھ,سندھدرگ,ٹھانے اور رتناگری کے سبھی بیچ12اور13جون کو بند رہینگے۔ اس دوران مچھواروں سمیت عام لوگوں کو بیچ کے آس پاس بھی جانے کی انومتی نہیں ہوگی۔ تیز ہوا اور طوفان کے بیچ سمندر میں6میٹر اونچے بنتے ہائی ٹائڈ کی ستھتی کو دیکھتے ہوئے بیچ بند کرنے کا فیصلہ لیا گیا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation