Loading...
Maharashtra News In Hindi : Maharashtra: Palkhi Yatra end at pandharpur Cm Fadnavise perform pooja. |پتنی سنگ پنڈھرپر کی مہاپوجا میں شامل ہوئے سی ایم,یہاں پتنی کے ساتھ پوجے جاتے ہیں بھگوان کرشن- Dainik Bhaskar

مہاراشٹر/ پتنی سنگ پنڈھرپر کی مہاپوجا میں شامل ہوئے سی ایم,یہاں پتنی کے ساتھ پوجے جاتے ہیں بھگوان کرشن



X

  • مکھیہ منتری کے ساتھ پوجا کرنے کا موقع لاتور کے وٹھل مارتی چوہان اور انکی پتنی گنگوبائی کو ملا
  • یہ دیش کا ایک ماتر ایسا مندر جہاں بھگوان کرشن اور انکی پتنی رکمنی کی ایک ساتھ پوجا ہوتی ہے
  • پنڈھرپر پوجا کو دیکھتے ہوئے ممبئی میں ڈباوالوں نے دو دن کا اوکاش گھوشت کیا

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 12:24 PM IST

پنڈھرپر.آشاڑھی ایکادشی کے موقعے پر شکروار صبح مہاراشٹر کے پوتر تیرتھستھل پنڈھرپر میں بھگوان وٹھل کی پوجا مکھیہ منتری دیویندر پھڈنویس اور انکی پتنی امرتا پھڈنویس نے کی۔ اس بار مکھیہ منتری کے ساتھ پوجا کرنے کا موقع لاتور کے سنیگانو کے وٹھل مارتی چوہان اور انکی پتنی گنگوبائی چوہان کو ملا۔ یہ دیش کا ایک ماتر ایسا مندر ہے جہاں بھگوان کرشن اور انکی پتنی رکمنی کی ایک ساتھ پوجا ہوتی ہے۔

 

شکروار تڑکے3بجے پھڈنویس اور انکی پتنی امرتا وٹھل رکمنی کی مہاپوجا میں شامل ہوئے۔ انکے علاوہ لاکھوں شردھالو پنڈھرپر پہنچے تھے۔ پوجا میں شامل ہونے کے بعد سی ایم نے کہا, "میں جب بھی پنڈھرپر آتا ہوں مجھے خوشی ہوتی ہے۔ بھگوان وٹھل کا آشیرواد ہمیں ملتا ہے۔ میں نے وٹھل بھگوان سے راجیہ کے سجلام سپھلام,اچھی فصل اور بارش کی کامنا کی۔"انہوں نے آگے کہا که ہم چندربھاگا ندی کو نرمل کرنے کا ابھیان شروع کر رہے ہیں۔

 

پچھلے سال پوجا میں شامل نہیں ہوئے تھے سی ایم

پچھلے سال مراٹھا آرکشن کے مدعے پر مراٹھا سماج کے ورودھ کے بعد مکھیہ منتری نے یہ مہاپوجا نہیں کی تھی۔ لیکن اب راجیہ میں مراٹھا سمودائے کے لئے آرکشن لاگو ہو چکا ہے۔ اسے دیکھتے ہوئے مندر سمتی کے ادھیکش ڈا.اتل بھوسلے نے مکھیہ منتری کو سمانت کیا۔ 

 

چوہان دمپتی کو مفت بس پاس

راجیہ پروہن نگم کی اور سے راجیبھر سے آنے والے وارکریوں(بھکتوں)کے لئے3500بسوں کا انتظام کیا گیا۔ وہیں,مکھیہ منتری کے ساتھ پوجن کرنے والے لاتور کے چوہان دمپتی کو ایک سال کا فری بس پاس دیا گیا ہے۔ اس مہاپوجا میں پالکمنتری وجیکمار دیشمکھ,ساماجک نیائے منتری سریش کھاڈے,جل سنسادھن راجیہ منتری وجے شوراترے,کرشی منتری انل بونڈے,جل آپورتی اور سوچھتا منتری ببنراو لونیکر بھی شامل ہوئے۔

 

دو دن کے لئے ڈباوالے چھٹی پر

پنڈھرپر پوجا کے چلتے12اور13جولائی کو ممبئی میں ڈباوالے چھٹ‌ٹی پر رہینگے۔ ممبئی ڈباوالا ایسوسی ایشن کے ادھیکش سبھاش تالیکر نے یہ جانکاری دی۔ انہوں نے بتایا که پنڈھرپر پوجا میں شامل ہونے کے چلتے دو دن سیوائیں بند رہینگی۔

 

دکشن کے کاشی کے روپ میں پرسدھ ہے پنڑھرپر

دکشن کے کاشی کے روپ میں پرسدھ پنڈھرپر میں بھگوان کرشن اور انکی پتنی رکمنی کا مندر ہے۔ مندر میں کرشن اور دیوی رکمنی کے کالے رنگ کی مورتیاں ہیں۔ پنڈھرپر کو پنڈھاری کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ مانیتا ہے که یہ یاترائیں پچھلے800سالوں سے لگاتار آیوجت کی جاتی رہی ہیں۔ وٹھل رکمنی مندر پورو دشا میں بھیما ندی کے تٹ پر ستھت ہے۔ بھیما ندی کو یہاں پر چندربھاگا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

 

آشاڑھ,کارتک,چیتر اور ماگھ مہینوں کے دوران ندی کنارے بڑا میلہ لگتا ہے,جسمیں لاکھوں لوگ آتے ہیں۔ ان مہینوں میں شکل ایکادشی کے دن پنڈھرپر کی چار یاترائیں ہوتی ہیں۔ آشاڑھ ماہ کی یاترا کو'مہا یاترا 'یا'دنڈی یاترا'کہتے ہیں۔ اس میں مہاراشٹر سمیت دیش کے کونے کونے سے سنتوں کی پرتمائیں,پادکائیں پالکیوں میں سجاکر بھکت پیدل پنڈھرپر آتے ہیں۔
 
کیسے پہنچیں
ہوائی مارگ  پنڈھرپر سے سب سے پاس میں پنے ایئرپورٹ ہے۔ پنڈھرپر سے پنے کی دوری لگ بھگ200کمی.ہے۔ یہاں سے سڑک مارگ سے پنڈھرپر کے وٹھل رکمنی مندر پہنچ سکتے ہیں۔
 
ریل مارگ  پنڈھرپر سے لگ بھگ52که.می.کی دوری پر کرڈوادی ریلوے اسٹیشن ہے۔ کرڈوادی سے پنڈھرپر کے لئے بس سیوائیں ہیں۔
 

سڑک مارگ  پنڈھرپر سے پنے کی دوری لگ بھگ200که.می اور ممبئی کی دوری لگ بھگ370کمی.ہے۔ وہاں تک انیہ سادھن سے آ کر سڑک مارگ سے مندر پہنچا جا سکتا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation