Loading...
15 lakh 70 thousand smack seized by Rajgarh police with the help of Jabalpur STF |جبل پور ایسٹیئیپھ کی مدد سے راجگڑھ پولیس نے ضبط کی15لاکھ70ہزار کی سمیک- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

گرفتار/جبل پور ایسٹیئیپھ کی مدد سے راجگڑھ پولیس نے ضبط کی15لاکھ70ہزار کی سمیک

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 06:38 PM IST


15 lakh 70 thousand smack seized by Rajgarh police with the help of Jabalpur STF
X
15 lakh 70 thousand smack seized by Rajgarh police with the help of Jabalpur STF

  • جھالاواڑ سے کھلچیپر کے راستے راجگڑھ کی اور جاتے سمیہ پولیس نے جالپا ماتا مندر کے پاس سے گھیرا بندی کر پڑکا آروپی

راجگڑھ.جلا کوتوانی پولیس نے گرووار رات ایسٹیئیپھ جبل پور کی مدد سے سمیک تسکر نانورام(29)پتر مدن لال تنور نواسی سرڑا تھانہ بھالتا جلا جھالاواڑ راجستھان کو15لاکھ70ہزار رپئے کی157.17گرام سمیک اور بائک کے ساتھ گرفتار کیا ہے۔

 

آروپی مادک پدارتھ کی تسکری کے آروپ میں نرسنہپر ضلعے میں بھی گرفتار ہو چکا ہے,جو ایک ورش ہی جیل سے چھوٹا ہے۔ معاملے کا خلاصہ شکروار کو ایڈیشنل ایس پی نولسنہ سسودیا نے پولیس کنٹرول روم میں پریس کانپھرینس میں کیا ہے۔ اس معاملے سے جڑے انیہ لوگوں تک پہنچنے آروپی کو نیایالیہ میں پیش کر ریمانڈ پر لیا جائیگا۔

 

جبل پور ایسٹیئیپھ کی سوچنا پر گھیرا بندی کر دبوچا سمیکچی
ایڈیشنل ایس پی نولسنہ سسودیا,ایسڈیؤپی ایس پی اہروار نے بتایا که گرفتار آروپی جھالاواڑ سے سمیک لیکر کھلچیپر کے راستے راجگڑھ جا رہا ہے۔ اسکی سوچنا مخبر سے ایسٹیئیپھ جبل پور میں پدستھ نرمل سنگھ کو ملی تھی۔ جسکی سوچنا نرمن سنگھ راجگڑھ پولیس تک پہنچائی۔ اس پر ایس پی پرشانت کھرے کے نردیشن میں تھانہ کوتوالی پولیس کی ٹیم نے جالپا ماتا مندر کے پاس ہائی وے پر چیک پائنٹ بناکر بائکوں کی تلاشی شروع کر دی۔ 

 

اسی دوران رات ایک بجے آروپی نانورام تنور بائک سے آتا دکھائی دیا۔ پولیس ٹیم نے گھیرا بندی کرکے آروپی کو بائک سہت دبوچ لیا۔ جب اسکی تلاشی لی گئی تو اسکے پاس سے ایک پالیتھن میں سمیک رکھے ہوئے تھا۔ اسکے بعد پولیس دوارہ کی گئی سگھن پوچھ تاچھ میں آروپی نے اپنی پہچان بتائی۔ پولیس نے آروپی کو گرفتار کر اینڈیپیئیس ایک ٹی کی دھارا8,21کے تحت پرکرن درج کیا ہے۔ اے ایس پی نے بتایا آروپی کو نیایالیہ میں پیش کر ریمانڈ پر لیا جائیگا۔ جس سے اس معاملے میں انیہ آروپیوں تک پہنچ کر پکڑا جا سکے۔ 

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation