Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : boy killed the friend of girl in one side love |ایپھبی پر بلاک کیا تو ایک طرفہ پریم میں کیا یوتی کے دوست کا قتل- Dainik Bhaskar

ہتیا/ ایپھبی پر بلاک کیا تو ایک طرفہ پریم میں کیا یوتی کے دوست کا قتل



پولیس گرفت میں آروپی رام پولیس گرفت میں آروپی رام
X
پولیس گرفت میں آروپی رامپولیس گرفت میں آروپی رام

  • دوست سے ملنے آیا تو پولیس نے کیا گرفتار
  • چھاتر کو سر راہ چاقو مارکر اندور فرار ہو گیا تھا سرپنچ کا بیٹا

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 02:15 AM IST

بھوپال. پربھات چوراہے پر چاقو مارکر بی اے چھاتر اجے دبے کا قتل کرنے والے سرپنچ کے بگڑیل بیٹے کو اشوکا گارڈن پولیس نے چار دن بعد گرفتار کر لیا ہے۔ اجے کا قصور اتنا تھا که وہ فیس بک پر ایک یوتی کا فرینڈ تھا۔ اس یوتی نے آروپی کو بلاک کر دیا تھا۔ اسے غلط فہمی تھی که یوتی نے اجے سے دوستی کے کارن اسے بلاک کیا ہے۔ اسلئے ایک کامن فرینڈ کے ذریعے بات چیت کے لئے چھاتر کو بلوایا اور مار ڈالا۔ 

 

کھرئی نواسی21ورشیہ اجے دبے بی اے کی پڑھائی کے ساتھ ساتھ سب انسپیکٹر پریکشا کی تیاری کر رہا تھا۔ وہ بیماکنج میں دوست یش مشرع کے ساتھ رہتا تھا۔ یش کی دوستی کھرئی نواسی رتیش عرف رام ٹھاکر سے بھی ہے۔ ایس آئی انوپ ائکے کے مطابق چھہ جنوری کی رات ساڑھے نو بجے رام نے یش کے ذریعے اجے کو بات چیت کے لئے پربھات چوراہا پر بلایا تھا۔

 

پرانی بات بھلاکر یش نے رام کو اجے سے ہاتھ ملانے کے لئے کہا۔ اجے نے جیسے ہی دوستی کا ہاتھ بڑھایا,تبھی رام نے جیب سے چاقو نکال کر اجے کے گلے پر وار کر دیا,جس سے اسکی موت ہو گئی۔ بدھوار کو پتہ چلا که رام آئییسبیٹی پر ایک دوست سے ملنے کے لئے آیا ہے۔ تبھی پولیس نے آروپی کو گرفتار کر لیا۔ 

 

یوتی سے بھی کئے تھے اجے کاے لیکر کئی سوال:
آروپی نے بتایا که فیس بک پر اسے کھرئی کی ایک یوتی کی پروفائل نظر آئی تھی۔ فرینڈ رکویسٹ بھیجی تو یوتی نے ایکسیپٹ کر لی۔ پھر ال جلول میسیج کرنے لگا تو یوتی نے بلاک کر دیا۔ اسے پتہ چلا که اجے سے یوتی کی چیٹنگ ہوتی ہے۔ اس پر رام نے یوتی کو واٹسئیپ پر میسیج کر اجے کے بارے میں سوال کرنے شروع کر دیئے۔ ایک دوست سے اجے کا موبائل نمبر لیا اور اس سے بھی یوتی کے بارے میں سوال کرنے لگا۔ اسکے بعد اجے نے بھی اسے بلاک کر دیا۔ اسی بات سے وہ اجے سے ناراض تھا۔

 

ڈھائی گھنٹے میں پہنچ گیا اندور:
اجے کو اسپتال چھوڑکر رام کار سے اندور روانہ ہو گیا۔ اندور کی دوری اسنے محض ڈھائی گھنٹے میں تے کی۔ پولیس کو اسکی لوکیشن اندور کے راجیندر نگر میں ملی تھی۔ رام کھرئی کا بگڑیل قسم کا یووک ہے۔ لڑکیوں سے دوستی کرنا اور کسی سے بھی بحث کر لینا اسکا شغل ہے۔ وہ بھوپال میں رہ کر کلیٹ کی تیاری کر رہا تھا۔ اسکی ماں کھرئی کے نرودا گاؤں کی سرپنچ ہیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation