Loading...
CAG report disclosed loss in public equipments more than Rs5000 crores |پیئیسیو میں نویش سے ساڑھے5000کروڑ رپئے سے زیادہ کا نقصان,دگوجیہ سنگھ کی سرکار کو صلاح,سمتی بناکر جانچ کرائیں- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

کیگ رپورٹ/پیئیسیو میں نویش سے ساڑھے5000کروڑ رپئے سے زیادہ کا نقصان,دگوجیہ سنگھ کی سرکار کو صلاح,سمتی بناکر جانچ کرائیں

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 02:17 PM IST


کیگ رپورٹ گرووار کو ودھان سبھا میں پٹل پر رکھی گئی۔ کیگ رپورٹ گرووار کو ودھان سبھا میں پٹل پر رکھی گئی۔
X
کیگ رپورٹ گرووار کو ودھان سبھا میں پٹل پر رکھی گئی۔کیگ رپورٹ گرووار کو ودھان سبھا میں پٹل پر رکھی گئی۔

  • وس میں پیش کیگ کی رپورٹ میں خلاصہ,ریت کھدانوں کی نیلامی میں گڑبڑی 
  • کمل ناتھ نے کہا,کیگ رپورٹ کا ادھئین کیا جا رہا ہے,اسکے بعد ہوگی جانچ 

بھوپال. پردیش سرکار کو پچھلے تین ورش کے دوران ساروجنک شیتر کے اپکرموں(پیئیسیو)میں نویش سے5625.52کروڑ رپئے کا نقصان ہوا ہے۔ نینترک ایوں مہالیکھاپریکشک(کیگ)رپورٹ میں اسکا خلاصہ ہوا ہے۔ ودھان سبھا میں پیش رپورٹ کے انوسار ریت کھدانوں کی نیلامی اور رائلٹی میں گڑبڑی,جل کر بقایا,آبکاری نیتی میں کمی,جانچ میں لاپرواہی سے کروں کے کم نردھارن سے بھی سرکار کو کروڑوں کی ہانی پہنچی ہے۔ رپورٹ کے انوسار2015-16کی ستھتی میں مدھیہ شیتر ودیت وترن کمپنی سب سے زیادہ2766کروڑ رپئے کے گھاٹے میں ہے۔ پورو اور پچھم شیتر کی کمپنیاں بھی ایک ہزار کروڑ سے زیادہ کے نقصان میں ہیں۔ 

 

کیگ رپورٹ آنے کے بعد مکھیہ منتری کمل ناتھ نے کہا ہے که رپورٹ کا ادھئین کیا جا رہا ہے,اس میں دوشی پائے جانے پر کارروائی ہوگی۔ وہیں,پورو مکھیہ منتری دگوجیہ سنگھ نے کہا که مپر سرکار کو تتکال وت منتری جی کی ادھیکشتا میں منتری منڈلی سمتی بنا کر دوشی لوگوں پر کارروائی کرنی چاہئیے۔

 

کھدانوں کی نیلامی سے کم راجسو ملا:کلیکٹروں دوارہ ریت کا انومان لگائے بنا بالاگھاٹ اور اجین ضلعے کی31کھدانوں کی نیلامی میں3.37کروڑ رپئے کم راجسو ملا۔ جلا نو ضلعوں میں48ٹھیکیداروں سے انوبندھ راشی1.38کروڑ رپئے کم اور2.35کروڑ رپئے کم بیاج کی پراپتی ہوئی۔18جل کھنن کاریالیوں میں58پٹ‌ٹیداروں اور11ٹھیکیداروں سے60.5کروڑ رپئے کم رائلٹی وصولی گئی۔ کھنن نگم نے شاسن کو136.69کروڑ رپئے کی رائلٹی نہیں دی,کیونکہ لیج انوبندھ میں پوری راشی جمع کرنا نردھارت نہیں تھا۔ رائلٹی کی نگرانی ٹھیک نہیں ہونے سے20لائسینس دھارکوں سے8.11کروڑ رپئے کم ملے اور42لائسینس دھارکوں نے8.12کروڑ رپئے کی رائلٹی کا بھگتان ہی نہیں ہوا۔ 

 

دیر سے کرایا یا رائلٹی دینے والے153پٹ‌ٹیداروں سے بیاج وصولنے میں وپھلتا کے کارن13.91کروڑ رپئے کم ملے۔ جلا کلیکٹر218پٹ‌ٹیداروں سے2.92کروڑ رپئے وصولنے میں اسفل رہے۔ اسی طرح وبھاگ13ٹھیکیداروں سے1.61کروڑ رپئے نہیں وصول پایا۔ 

 

ادیوگوں سے نہیں وصولی500کروڑ سے زیادہ کی راشی 

 

  • کیگ نے جانچ میں پایا که جل سنسادھن وبھاگ نے ادیوگوں,گھریلو کنیکشن اور کسانوں سے1627.54کروڑ رپئے کا بقایا نہیں وصولا۔ 
  • اس میں ادیوگوں پر506.34کروڑ رپئے بقایا تھا۔ ایک انیہ خاص بات یہ سامنے آئی که انوپپر میں اورئینٹ پیپر مل,املائی پر جون1998سے مارچ2018تک وصولی کے لئے771.06کروڑ رپئے بقایا تھا۔ 
  • اس سمبندھ میں اچ نیایالیہ نے اسکی یاچکا بھی خارج کر دی,اسکے باوجود یہ راشی نہیں وصولی گئی۔ الگ الگ اناجوں سے شراب اتپادن کے ماندنڈ نردھارت نہیں ہونے یا نمن ماندنڈ ہونے سے سرکار کو1192.12کروڑ رپئے کا نقصان ہوا۔ 
  • دیشی شراب کے ٹھیکوں میں کیول پردیش کے ڈسٹلری والوں کو بھاگ لینے کی انومتی دینے سے پرتسپردھا کم ہوئی اور انہوں نے سنڈیکیٹ بنا لیا۔ اس سے انکو653.08کروڑ رپئے کا انچت لابھ پہنچا۔
  • شراب پروہن کے شلک نردھارن میں گڑبڑی کے کارن ایک ورگ کو انچت فائدہ پہنچا اور سرکار کو100.62کروڑ رپئے کی ہانی ہوئی۔ 

 

جانچ میں چوک سے ویٹ کا نقصان 
ادھیکاریوں نے بلڈروں اور ٹھیکیداروں کے کھاتوں,خریدی,ٹیڈیئیس آدی کی جانچ کی,لیکن اس میں ان سے چوک ہوئی۔ چوک کے کارن125پرکرنوں میں ٹرنؤور872.97کروڑ رپئے کم نردھارت ہوا۔ اس سے ویٹ226.13کروڑ رپئے کم لگا۔ ٹھیکیداروں اور اپ ٹھیکیداروں کے بیچ ٹیڈیئیس سمبندھی غفلت کے کارن171.82کروڑ رپئے کے ٹرنؤور کی جانکاری سملت نہیں کی جا سکی,جس سے ٹیکس20.6کروڑ رپئے کم لگایا گیا۔ 
 
سرکاری خزانے کو نقصان پہنچانے والوں کو چھوڑینگے نہیں 

مکھیہ منتری کمل ناتھ نے کہا که ودھان سبھا کے پٹل پر رکھی گئی بھارت کے نینترک ایوں مہالیکھا پریکشک(کیگ)کی رپورٹ میں جس طرح سے پچھلی سرکار کے کاریہ کال میں وتیہ انیمتاؤں و وتیہ پربندھن کی کمزوریاں اجاگر ہوئی ہیں۔ کروڑوں روپے کے نقصان کی بات سامنے آئی ہے۔ اس سے یہ سپشٹ ہو رہا ہے که کس طرح کا ایک گٹھ جوڑ پچھلی سرکار میں کاریہ کر رہا تھا۔ بھرشٹاچار کو انجام دے رہا تھا۔ ہم سارے معاملوں کی وسترت جانچ کروائینگے۔ سرکاری خزانے کو نقصان پہنچانے والوں کو چھوڑا نہیں جائیگا۔ 

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation