Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : Four new tahsils will be formed in Bhopal district |بھوپال ضلعے میں چار اور نئی تحصیل بنینگی, 1500کالونیوں کے رہواسیوں کو ملے گی سہولیت- Dainik Bhaskar

بھوپال/ بھوپال ضلعے میں چار اور نئی تحصیل بنینگی, 1500کالونیوں کے رہواسیوں کو ملے گی سہولیت



سمبولک امیج سمبولک امیج
X
سمبولک امیجسمبولک امیج

  • نگر نگم شیتر میں ابھی دو تحصیلیں کولار اور حضور ہیں,بڑھکر ہونگی چھہ
  • ضلعے کے نئے کلیکٹر کی پدستھاپنا ہوتے ہی شاسن کو بھیجا جائیگا پرستاؤ

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 01:31 AM IST

بھوپال(اجے ورما/کیلاش پاٹیدار). بھوپال ضلعے میں جلد ہی4اور نئی تحصیلوں کا گٹھن کیا جائیگا۔ اسکے لئے نئے سرے سے پلان بنانے کام شروع کر دیا گیا ہے۔ اب سنت ہردارام نگر,ایم پی نگر,ٹی ٹی نگر,پرانے بھایپال کو نئی تحصیل بنانے کی تیاری انتم چرن میں ہے۔ چار نئی تحصیل بننے سے قریب1500سے زیادہ کالونیوں کے رہواسیوں کو فائدہ ہوگا۔

 

نئے پلان کے تحت گووندپرا شیتر کو ایم پی نگر تحصیل میں جوڑا جائیگا۔ جبکہ حضور تحصیل میں صرف گرامین شیتر کے ایریا کو جوڑا جائیگا۔ اس میں پنچایتوں سے سمبندھت انومتی اور کاریہ کئے جا ئینگے۔ نئی تحصیل کے گٹھن کے بعد بھوپال ضلعے میں بیرسیا,حضور اور کولار سہت چار انیہ تحصیل بننے سے سات تحصیل ہو جائینگی۔ ابھی بھوپال ضلعے میں بیرسیا کو ملاکر3تحصیل ہیں۔ جلا پرشاسن کے افسروں نے بتایا که شہر,بیراگڑھ,گووندپرا,ایم پی نگر,ٹی ٹی نگر اور کولار کو تحصیل بنایا جانا تھا۔ لیکن شاسن نے نگر نگم سیما شیتر میں صرف5تحصیل بنانے کی سہمتی دی ہے۔

 

چونکہ کولار تحصیل کا گٹھن ہو چکا ہے۔ اب چار اور نئی تحصیلوں کا گٹھن کیا جانا پرستاوت کیا گیا ہے,جس پر کام چل رہا ہے۔ نئے کلیکٹر کے آنے کے بعد یہ پرستاؤ شاسن کو بھیجا جائیگا۔ اسکے بعد کیبنیٹ کی منظوری کے بعد اسے لاگو کر دیا جائیگا۔ غورطلب ہے که ضلعے میں ورتمان میں حضور اور بیرسیا دو تحصیل ہیں۔ اس میں حضور کو توڑکر پانچ سرکل بنائے گئے ہیں,اس میں بیراگڑھ,شہر,گووندپرا,ایم پی نگر,ٹی ٹی نگر,کولار کو نئے ڈرافٹ میں شامل کیا جا سکتا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation