Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : Four-story under construction building torque, Empty hospital, late night collapse |چار منزلہ نرمان ادھین بلڈنگ جھکی;خالی کرانا پڑا اسپتال,دیر رات ڈھہائی- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Mp
  • Bhopal
  • Four story under construction building torque, Empty hospital, late night collapse

بھوپال/ چار منزلہ نرمان ادھین بلڈنگ جھکی;خالی کرانا پڑا اسپتال,دیر رات ڈھہائی



بھوپال میں منگلوار کی رات کو اشوکا گارڈن میں ایک بلڈنگ کے خطرناک طریق سے جھکنے کی وجہ سے دیر رات ڈھہا دیا گیا۔ بھوپال میں منگلوار کی رات کو اشوکا گارڈن میں ایک بلڈنگ کے خطرناک طریق سے جھکنے کی وجہ سے دیر رات ڈھہا دیا گیا۔
اس دوران اشوکا گارڈن میں لوگوں کی بھاری بھیڑ جمع ہو گئی۔ اس دوران اشوکا گارڈن میں لوگوں کی بھاری بھیڑ جمع ہو گئی۔
گھٹنا ستھل پر ایک اسپتال کو خالی کرایا گیا۔ گھٹنا ستھل پر ایک اسپتال کو خالی کرایا گیا۔
بعد میں نگر نگم نے اس بلڈنگ کو ڈھہا دیا۔ بعد میں نگر نگم نے اس بلڈنگ کو ڈھہا دیا۔
اس دوران نگر نگم کا عملہ موقعے پر پہنچا۔ اس دوران نگر نگم کا عملہ موقعے پر پہنچا۔
Four-story under construction building torque, Empty hospital, late night collapse
X
بھوپال میں منگلوار کی رات کو اشوکا گارڈن میں ایک بلڈنگ کے خطرناک طریق سے جھکنے کی وجہ سے دیر رات ڈھہا دیا گیا۔بھوپال میں منگلوار کی رات کو اشوکا گارڈن میں ایک بلڈنگ کے خطرناک طریق سے جھکنے کی وجہ سے دیر رات ڈھہا دیا گیا۔
اس دوران اشوکا گارڈن میں لوگوں کی بھاری بھیڑ جمع ہو گئی۔اس دوران اشوکا گارڈن میں لوگوں کی بھاری بھیڑ جمع ہو گئی۔
گھٹنا ستھل پر ایک اسپتال کو خالی کرایا گیا۔گھٹنا ستھل پر ایک اسپتال کو خالی کرایا گیا۔
بعد میں نگر نگم نے اس بلڈنگ کو ڈھہا دیا۔بعد میں نگر نگم نے اس بلڈنگ کو ڈھہا دیا۔
اس دوران نگر نگم کا عملہ موقعے پر پہنچا۔اس دوران نگر نگم کا عملہ موقعے پر پہنچا۔
Four-story under construction building torque, Empty hospital, late night collapse

  • اشوکا گارڈن علاقے میں80فیٹ روڈ ستھت آر آر ہاسپٹل کے پاس کا معاملہ 
  • دو گھنٹے میں ہی ڈیڑھ فیٹ تک جھک گیا تھا مکان,گھبراکر بھاگے مزدور 

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 03:32 PM IST

بھایپال. 80فیٹ رایڈ,اشایکا گارڈن میں منگلوار کاے ایک نرمان ادھین مکان اچانک جھکنے لگا۔ مکان کے اندر کام کر رہے مزدور گھبراکر باہر بھاگے۔ قریب داے گھنٹے میں ہی مکان قریب ڈیڑھ فیٹ تک جھک چکا تھا۔ یہ دیکھ کر وہاں بھیڑ جمع ہاے گئی۔ اسکی سوچنا پولیس اور نگر نگم عملے کاے دی گئی۔ مایکے پر پہنچے پولیس اور نگر نگم ادھکاریایں نے نرمان ادھین مکان کاے گرانے کا نرنیہ کیا ہے۔ حالانکہ,دیر رات تک یہ تے نہیں ہاے پایا تھا که مکان گرایا کیسے جائے؟

 

 

 

آر آر ہاسپٹل کے بغل میں مایہمد امتیاج خان کا550ورگپھیٹ کا پلاٹ ہے۔ اس پر ٹینشیڈ والی دوکان میں وہ سرونس سینٹر چلاتے ہیں۔ قریب چار مہینے پہلے انہایننے یہاں مکان کا نرمان شروع کیا تھا۔ چند رایج پہلے انہایننے چایتھی منزل کی چھت ڈالی ہے۔ منگلوار شام چھہ بجے مکان میں پلاسٹر کیا جا رہا تھا۔

 

جبکہ,نیچے سروس سینٹر میں میکینک کام کر رہے تھے۔ اچانک دیوار سے ملبہ گرا,میکینک اور مستری بھاگ کر باہر نکلے۔ انہایننے دیکھا بلڈنگ ہاسپٹل کی وپریت دشا میں کچھ جھکی نظر آئی۔ دیکھتے ہی دیکھتے بلڈنگ ہاسپٹل کی دیوار اور بلڈنگ کی چایتھی منزل کی چھت میں قریب ڈیڑھ فیٹ کا گیپ آ گیا۔

 

اسپتال اور ایک مکان خالی کرایا

بلڈنگ کے بغل میں مایجود آر آر ہاسپٹل میں پانچ مریض بھرتی تھے۔ انھیں یہاں سے نکال کر پاس کے دوسرے نجی اسپتال میں شفٹ کیا گیا۔ جبکہ,مکان کے دوسری اور قریب10فیٹ کا راستہ ہے اسکے بعد تین منزلہ مکان ہے۔ اس میں نیچے میڈکل اور میکینک کی دوکان ہیں۔ پولیس نے احتیاطاً اس مکان کاے بھی خالی کرا لیا ہے۔ 

 

تایڑنے پر چلا دیر رات تک منتھن,بعد ڈھہایا 

اس پر چل رہا ہے منتھن مایکے پر پہنچے اتیکرمن ادھیکاری کمر ثاقب اور ایئی پرماید مالویہ,آر کے سکسینہ سمیت تمام ذمیدار یہ وچار کر رہے تھے که مکان کاے تایڑا کیسے جائے۔ پہلے ڈاینامائٹ لگانے کی بات ہوئی۔ لیکن,ڈاینامائٹ لگانے سے ہاسپٹل کاے نقصان ہاینے کی آشنکا تھی۔ ایسے میں ہائڈرایلک پلیٹ پھارم پر کرمچاری کاے کھڑا کرکے ہیمر سے بلڈنگ گرانا تے ہوا تھا۔ حالانکہ,دیر رات تک بلڈنگ کاے گرانے کی کارروائی شروع نہیں ہوئی تھی۔


آدھا کلاے میٹر تک جام:جیسے ہی لایگایں کاے پتہ لگا که بلڈنگ جھک رہی ہیں۔ مین رایڈ پر لایگایں کاے جماوڑا لگ گیا۔ پولیس نے بلڈنگ کے داینایں اایر قریب100-100میٹر تک سڑک پر بیرکیڈس لگاکر راستہ رایک دیا۔ ایک ہی لین سے داینایں اور کا ٹریفک کا دباوٴ آیا تاے یہاں قریب ایک کلاے میٹر لمبا جام لگ گیا۔

 

یہ ہے آشنکا اسلئے جھکی بلڈنگ:جس پلاٹ پر بلڈنگ بنائی جا رہی ہے اس میں لمبے سمیہ سے سروس سینٹر ہے۔ ایسے میں نیچے پانی کا ٹینک بنا ہے۔ پرانی بلڈنگ کاے تایڑے بنا گڈڈھے کھایدکر پلر ڈالے اور اس پر بلڈنگ کھڑی کی گئی ہے۔ مایکے پر مایجود لایگایں نے آشنکا جتائی ہیں که پانی کے ٹینک کے کارن زمین میں نمی ہے اس کارن بلڈنگ نیچے دھنس گئی۔ 

 

مکان مالیک کو پتہ نہیں کیوں جھکی بلڈنگ : پرتیکشدرشی مکیش پنتھی نے بتایا که شام قریب چھہ بجے لایگایں نے شایر مچایا که بلڈنگ جھک رہی ہے۔ جاکر دیکھا تاے ہاسپٹل کی دیوار سے بلڈنگ کی چھت کافی دور نظر آئی۔ بلڈنگ مالک مایہمد امتیاج نے بتایا که2016کی بلڈنگ پر میشن ہے۔ قریب چار مہینے سے کام چل رہا ہے۔ کچھ دن پہلے ہی چایتھی منزل کی چھت ڈالی ہے۔ پتہ نہیں بلڈنگ جھک کیایں گئی۔

 

بلڈنگ جھک گئی ہے ایسے میں تایڑنا ضروری ہے۔ پاس کا مکان اور اسپتال خالی کرا لیا ہے۔ اسے تایڑنے میں رات بھر کا سمیہ لگ جائیگا۔ ساودھانی کے لئے لحاظ سے بجلی لائن بھی بند کرا دی ہے۔

کمر ثاقب,اتیکرمن ادھیکاری,نگر نگم
COMMENT
Web Tranliteration/Translation