Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : mp news rape and murder of minor challan produced in bhopal court |بچی سے دشکرم اور ہتیا معاملے میں کورٹ میں چالان پیش,جج کے سامنے رونے لگا آروپی- Dainik Bhaskar

بھوپال/ بچی سے دشکرم اور ہتیا معاملے میں کورٹ میں چالان پیش,جج کے سامنے رونے لگا آروپی



اونکاریشور کے پاس مورٹکا سے آروپی وشنو  کو پولیس نے گرفتار کیا تھا۔ اونکاریشور کے پاس مورٹکا سے آروپی وشنو کو پولیس نے گرفتار کیا تھا۔
X
اونکاریشور کے پاس مورٹکا سے آروپی وشنو  کو پولیس نے گرفتار کیا تھا۔اونکاریشور کے پاس مورٹکا سے آروپی وشنو کو پولیس نے گرفتار کیا تھا۔

  • 8جون کی رات آروپی نے اپنے جھگی میں واردات کو دیا تھا انجام
  • پولیس نے 108پیج کا چالان پیش کیا, معاملے میں40گواہ بھی بنائے گئے

Dainik Bhaskar

Jun 16, 2019, 10:25 AM IST

بھوپال.یہاں کملا نگر کے مانڈوا بستی میں نو سال کی بچی سے دشکرم کے بعد اسکی ہتیا کے معاملے میں بھوپال پولیس نے بدھوار کو عدالت میں108پیج کا چالان پیش کیا۔ معاملے میں40گواہ بھی بنائے گئے ہیں۔ بتایا جا رہا ہے که کورٹ میں آروپی وشنو جج کے سامنے رونے لگا۔

 

پولیس بدھوار کو آروپی وشنو کو عدالت کا سمیہ سماپت ہونے کے کچھ منٹ پہلے ہی لیکر کورٹ پہنچی۔ آروپی کو جیسے ہی جج کے سامنے پیش کیا تو وہ رونے لگا اور اسنے کہا که اسے پھانسی دے دی جائے۔ اس پر جج نے اسے پھٹکار لگائی اور چپ رہنے کو کہا۔ 

 

رویوار کو مکھیہ منتری کمل ناتھ نے آروپی کی گرفتاری کے بعد48گھنٹے میں چالان پیش کرنے اور ایک مہینے میں آروپی کو سجا دلانے کی بات کہی تھی۔ پوری کاگجی کارروائی پوری کرنے میں20سے ادھک پولیس کرمی اور ادھیکاری بیتے تین دن سے لگے ہوئے تھے۔ 

 

کیا ہے معاملہ؟

8جون کی رات قریب آٹھ بجے مانڈوا بستی میں بچی دوکان پر سامان لینے گئی تھی۔ اسکے بعد گھر نہیں لوٹی۔9جون کی صبح بچی کی لاش نالے میں ملی۔10جون کو پولیس نے آروپی کو اونکاریشور کے پاس مورٹکا سے گرفتار کیا۔ آروپی کو بھوپال لایا گیا اور11جون کو اسے گھٹناستھل پر لے جاکر واردات کا رکرئیشن کرایا گیا۔ پولیس کو آروپی کے گھر سے بچی کی ٹوٹی ہوئی چوڑھیاں اور وہ سامان ملا جسے لینے بچی دوکان پر گئی تھی۔ 

 

لاپرواہی برتنے پر7پولیس کرمی کئے گئے تھے سسپینڈ

بچی کے لاپتہ ہونے کے بعد پرجن تھانے گئے تھے,لیکن پولیس نے پرجنوں کو تھانے سے بھگا دیا۔ بعد میں ستھانیہ پارشد کے کہنے پر پولیس نے معاملہ درج کیا اور پولیس کرمی بچی کے گھر پہنچے۔ یہاں انہوں نے بچی کے پتا سے گٹکھا لانے کہا اور کچھ آپتیجنک باتیں کہیں۔ اسکے بعد سات پولیس کرمیوں کو سسپینڈ کر دیا گیا تھا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation