Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : Police cleared the District Badar Criminal Case open TT Nagar TI line attachment |جلا بدر اپرادھی کو پولیس نے دے دی کلین چٹ,معاملہ کھلا تو ٹی ٹی نگر ٹی آئی لائن اٹیچ- Dainik Bhaskar

غنڈے کو کلین چٹ/ جلا بدر اپرادھی کو پولیس نے دے دی کلین چٹ,معاملہ کھلا تو ٹی ٹی نگر ٹی آئی لائن اٹیچ



اپرادھی کرن سنگھ عرف لالو۔ اپرادھی کرن سنگھ عرف لالو۔
X
اپرادھی کرن سنگھ عرف لالو۔اپرادھی کرن سنگھ عرف لالو۔

  • گرہ منتری بالا بچن کے ہستشیپ پر آئی جی کی کارروائی 
  • دو درجن سے زیادہ اپرادھ پنجیبدھ ہیں بدمعاش کرن سنگھ عرف لالو پر 

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 06:10 PM IST

بھوپال. پولیس کی ملی بھگت سے اپرادھی کو ویرپھکیشن میں کلین چٹ دیکر پاسپورٹ جاری کرنے کے معاملے میں ٹی ٹی نگر تھانہ پر بھاری آلوک شریواستو کو لائن اٹیچ کر دیا گیا ہے۔ 

 

گرہ منتری بالا بچن نے آئی جی جےدیپ پرساد کو طلب کیا تھا اور ٹی آئی کو ہٹانے کے نردیش دیئے تھے۔ اسکے بعد آئی جی نے اس سمبندھ میں آدیش جاری کر دیئے تھے۔ اصل میں,ٹی ٹی نگر تھانے کی غنڈہ لسٹ میں شامل بدمعاش کرن سنگھ عرف لالو کو پولیس ویرپھکیشن میں کلین چٹ دے دی گئی تھی۔ اسکے چلتے ٹی آئی آلوک شریواستو کو تتکال پربھاؤ سے لائن اٹیچ کر دیا گیا تھا۔ 

 

اصل میں,اینئیسئے اور جلابدر ہو چکے ککھیات بدمعاش کرن سنگھ عرف لالو پتا حیات سنگھ پر ہتیا کے پریاس,چھیڑ چھاڑ,گھر میں گھس کر مارپیٹ,گھر میں گھس کر مہلاؤں سے چھیڑ چھاڑ,آرمس ایکٹ,اپدرو,بلوا جیسے اپرادھوں میں آئپیسی کے قریب دو درجن معاملے درج ہیں۔ اسکے باوجود پولیس نے اسکے اپرادھوں کو نظر انداز کرتے ہوئے ایک سمبھرات ناگریک گھوشت کر دیا ہے۔ 

 

اسے آدھار بناکر جاری ہو گیا پاسپورٹ:بدمعاش کرن سنگھ عرف لالو کا پاسپورٹ نومبر2018میں پولیس کی اسی رپورٹ کے آدھار پر بن کر جاری ہو گیا۔ بدمعاش کرن عرف لالو کو کلین چٹ کے ساتھ جاری ہوئے پاسپورٹ کا نمبر(ایس 80 9 3655)ہے۔ پولیس رپورٹ کے مطابق کرن سنگھ عرف لالو پر ایک بھی اپرادھ نہیں ہے۔

 

معاملے میں ڈی آئی جی دھرمیندر چودھری کا کہنا ہے که پرکرن میں نیم وردھ اگر کچھ ہوا ہے تو سمبندھت پر کارروائی کی جائیگی۔ جانچ میں دوشی پائے جانے والے پولیس کرمیوں کے خلاف کارروائی کی جائیگی۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation