Loading...
Madhya Pradesh News In Hindi : Sagar News unique washing machine and gas stove made by school student |سکول بچوں نے جگاڑ سے بنائی ایسی چیجے,بنا بجلی کے چلیگی واشنگ مشین تو کھانا پکتے ہی اپنے آپ بند ہو جائیگ گیس چولہا- Dainik Bhaskar

سکول بچوں نے جگاڑ سے بنائی ایسی چیجے,بنا بجلی کے چلیگی واشنگ مشین تو کھانا پکتے ہی اپنے آپ بند ہو جائیگ گیس چولہا/سکول بچوں نے جگاڑ سے بنائی ایسی چیجے,بنا بجلی کے چلیگی واشنگ مشین تو کھانا پکتے ہی اپنے آپ بند ہو جائیگ گیس چولہا

ساگر نیوز: بچوں نے اپنے آئڈیا سے بنایا ایسا ہیلمیٹ جو رات میں دیگا روشنی

Bhaskar News

Jan 10, 2019, 12:51 PM IST
Sagar News unique washing machine and gas stove made by school student

ساگر۔22کمرے۔324ماڈل۔ اتنے ہی بال وگیانک۔ کوئی پرمپراگت پون چکی کے ماڈل لئے تھا تو کوئی رین واٹر ہارویسٹنگ کے۔ کچرا پربندھن سے لیکر سور اور جا سے چلنے والے اپکرنوں کے ماڈل بھیموجود تھے۔موقع تھا انسپایر ایوارڈ مانک یوجنا2018-19کی جلا سطریہ وگیان پردرشنی کا۔ ایمئیلبی سکول کرمانک 1میں ہوئے اس آیوجن میں سنبھاگ کے سبھی ضلعوں کے بال وگیانک شامل ہوئے۔ پہلے دن جو ماڈل دیکھنے کو ملے,انمیں سے کئی ایسے بھی رہے,جنہوں نے نہ صرف نرنائکوں بلکہ یہاں آنے والے سکولی شکشکوں ایوں انیہ لوگوں کا دھیان آکرشت کیا۔

بچوں کے ان ماڈل میں ورتمان کی آپادھاپی کے وکلپ دکھے تو بھوشیہ کی چنتا کو کم کرنے والے آئڈیا بھی۔ دو چھاتروں نے ہیلمیٹ ماڈل بنایا جو دن میں سوریہ سے چارج ہوگا تو رات میں اس سے بلب بھی جلیگا۔ اسی پرکار ایک چھاتر نے ندی سے اپنے آپ کچرا ایکتر کرنے والا پلاسٹک کچرا کلیکٹر بھی بنایا۔ اپنے آپ بند ہونے والے گیس چولہے سے لیکر بنا بجلی کی چلنے والی واشنگ مشین کے ماڈل بھی ودیارتھیوں نے لگائے تھے,جنہوں نے سبھی کو آکرشت کیا۔

بنا بجلی چلنے والی واشنگ مشین


-کیسے کام کریگا:اس میں پیڈل لگے رہینگے۔ سائکلنگ کرنے پر چارج ہوکر مشین چلیگی۔
-فائدہ:بجلی کی ضرورت نہیں۔ بل سے مکتی۔ سائکلنگ کرتے ہوئے ایکسرسائز بھی ہوگی۔
-انہوں نے بنایا:اوم شریواستو,مہواکھیڑا,ساگر

ماڈل: پلاسٹک کچرا کلیکٹر


-کیسے کام کریگا:ناؤ میں لگا دینے پر پانی میں سوت: چلیگا۔
-فائدہ:تالاب ندی آدی میں جو بھی کچرا رہتا ہے,اسے ایکتر کریگا۔ اس سے جلاشیہ صاف رہیگا۔
-انہوں نے بنایا:جیکمار راجکشور پٹیل,جیسینگر,ساگر


ماڈل: سور ہیلمیٹ


-کیسے کام کریگا:یہ دھوپ سے چارج ہوگا۔
-فائدہ:رات میں بلب جلیگا۔ جو رات میں کام آئیگا,وشیشک کسان کے لئے کھیلکھلہان میں۔

-انہوں نے بنایا :شوانی راجپوت,دموہ


ماڈل: ٹائم والا گیس چولہا

-کیسے کام کریگا:گھڑی میں سمیہ تے کرنا پڑےگا۔ پہلے بیپ دیگا,پھر سوت: بند ہوگا۔
-فائدہ:پورا دھیان گیس چولہے پر ہی نہیں دینا ہوگا۔ اس سے سمیہ اور رسوئی گیس دونوں کی بچت ہوگی۔
-انہوں نے بنایا:پرانجل نیمہ,کراپر,ساگر


دینک جیون کے لئے وگیان آوشیک ہے:اپر کلیکٹر


مکھیہ اتتھی اپر کلیکٹر تنوی ہڈا نے کہا که دینک جیون کے لئے وگیان اواشیک ہے۔ وگیان سے نہ کیول اپنا بلکہ پورے دیش کا نام وشو میں روشن کیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا که مینپانی سکول کے ودیارتھیوں دوارہ بنائے گئے ماڈل آج کی آوشیکتا ہیں۔


کاریہ کرم کی ادھیکشتا کر رہے جلا پنچائت سی ای او چندرشیکھر شکلا نے کہا که بچہ بچپن سے ہی اپنے مارگدرشن ملنے کے حساب سے اپنا بھوشیہ سنشچت کر لیتا ہے۔ اینائییپھ نئی دہلی سے آئے آبجرور آشوتوش شکلا نے کہا که اتنی ٹھنڈ ہونے کے باوجود بھی یہ بال وگیانک پورے اتساہ سے اپنا کاریہ کر رہے ہیں۔ نرنائک منڈل میں ساگر وی وی کے پرو.آشیش ورما,مکرونیا کالج کی ڈا.نیرا سہائے ایوں اگرنی کالج کی ڈا.عمرانہ صدیقی شامل تھیں۔

X
Sagar News unique washing machine and gas stove made by school student
COMMENT
Web Tranliteration/Translation