Loading...
8-year-old girl convicted of rape and murder Court will give punishment | 8سال کی بچی سے دشکرم اور ہتیا کے دوشی کو پھانسی کی سجا, 32دن میں آیا فیصلہ- Dainik Bhaskar

بھوپال/ 8سال کی بچی سے دشکرم اور ہتیا کے دوشی کو پھانسی کی سجا, 32دن میں آیا فیصلہ



X

  • بھوپال کے کملا نگر علاقے میں8جون کو بچی کی ہتیا ہوئی,اگلے دن شو نالے میں ملا تھا 
  • فیصلے سے پہلے جج نے دوشی سے پوچھا تمہے کچھ کہنا ہے,دوشی بولا کچھ نہیں

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 02:59 PM IST

بھوپال(کیرتی گپتا). بھوپال کی وشیش عدالت نے8سال کی بچی سے دشکرم اور ہتیا کے دوشی کو پھانسی کی سجا سنائی۔ اس معاملے کی سنوائی میں کورٹ نے تیزی دکھاتے ہوئے گرووار کو گھٹنا کے32ویں دن فیصلہ دیا۔ سجا کے اعلان سے پہلے جج کمدنی پٹیل نے دوشی وشنو بامورے(35)سے پوچھا که اسے اپنے پکش میں کچھ کہنا ہے تو اسنے جواب دیا کچھ نہیں۔ راجدھانی کے کملا نگر میں8جون کو بچی کے ساتھ بربرتا کی گئی تھی۔ اسکے اگلے دن شو نالے میں پڑا ملا تھا۔

 

بدھوار کو دونوں پکش کی دلیلیں سننے کے بعد وشیش عدالت نے وشنو بامورے کو دوشی قرار دیا تھا۔ اس دوران کورٹ پرسر کے باہر بچی کے پرجن اور تمام لوگ موجود تھے۔ دوشی پر حملے کی آشنکا کو چلتے کڑی سرکشا کے انتظام کئے گئے۔

 

پولیس نے108پیج کا چالان پیش کیا

اس معاملے میں پولیس نے17جون کو کورٹ میں108پیج کا چالان پیش کیا تھا۔19جون کو کورٹ میں آروپ تے ہوئے۔ پولیس نے40لوگوں کو گواہ بنایا تھا۔ کورٹ نے وشنو بامورے کو بچی کے ساتھ زیادتی,اپراکرتک کرتیہ اور اسکے بعد ہتیا کا دوشی مانا۔

 

پولیس نے کہا تھا ایک مہینے میں دلائینگے سجا
بھوپال پولیس نے گھٹنا کے بعد وشنو بامور کو کھنڈوا سے گرفتار کیا تھا۔ پولیس نے کہا تھا که اس معاملے میں ایک مہینے میں دوشی کو سجا دلانے کا پریاس کیا جائیگا۔ اس بات کو دیکھتے ہوئے گرفتاری کے بعد ترنت چالان پیش کیا گیا۔

 

8جون کو ہوئی تھی گھٹنا 
راجدھانی کے کملا نگر میں بچی کی8جون کو دشکرم کے بعد ہتیا کر دی گئی تھی۔ اگلے دن یعنی9جون کو بچی کا شو نالے سے برآمد کیا گیا۔ دوشی وشنو بچی کے پڑوس میں ہی رہتا تھا۔ بچی گھر سے کچھ سامان لینے نکلی تھی,تبھی اسنے بچی کو بہلاکر اپنے گھر لے گیا۔ پولیس نے وشنو کے گھر سے بچی کی چوڑی اور انیہ ثبوت بھی برآمد کئے تھے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation