Loading...
Aditya Puri, HDFC Bank MD on Vijay Mallya, Says Friendship and banking cannot are not co-related |دوستی کو بینکنگ سے الگ رکھیں,ہم نے مالیہ کی عارضی خارج کی تھی: ایچڈیئیپھسی بینک ایم ڈی- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Aditya Puri, HDFC Bank MD on Vijay Mallya, Says Friendship and banking cannot are not co related

صلاح/ دوستی کو بینکنگ سے الگ رکھیں,ہم نے مالیہ کی عارضی خارج کی تھی: ایچڈیئیپھسی بینک ایم ڈی



آدتیہ پوری۔ آدتیہ پوری۔
X
آدتیہ پوری۔آدتیہ پوری۔

  • آدتیہ پوری نے بتایا  مالیہ کے ادھیکاری ایک بار لونے لینے آئے تھے,انہیں کافی پلا کر واپس بھیج دیا
  • میرا فون پہنچنے پر مالیہ گالی دیتا تھا,اسکے آفس کے لوگ یہ بات بتا سکتے ہیں: پوری

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 01:31 PM IST

ممبئی.ایچڈیئیپھسی بینک کے ایم ڈی آدتیہ پوری نے بینک ادھیکاریوں کو صلاح دی ہے که نجی دوستی کو بینکنگ سے الگ رکھیں۔ پوری نے بتایا که انکے بینک نے وجے مالیہ کے لون کا آویدن خارج کر دیا تھا۔ ایک پستک کے وموچن کے کاریہ کرم میں پوری نے بدھوار کو یہ جانکاری دی۔

قرض دینے میں سپشٹ سوچ رکھی اسلئے کبھی نراش نہیں ہونا پڑا: پوری

  1. پوری نے بتایا, "مالیہ کے ادھیکاری لون لینے کے لئے میرے پاس آئے تھے۔ میں نے انہیں کافی پلائی اور کہا که آویدن پر وچار کرونگا۔ بعد میں میرے ساتھی پریش سکتھانکر نے مالیہ کی ایپلکیشن خارج کر دی تھی۔"

  2. پوری نے کہا که مالیہ کے آفس کا کوئی بھی ویکتی آپ کو بتا دیگا که جب بھی میرا فون پہنچتا تھا تو مالیہ گالی دیتا تھا اور اسکا بلڈ پریشر بڑھ جاتا تھا۔ میرا ماننا ہے که دوستی اور بینکنگ کا کوئی سمبندھ نہیں ہے۔ قرض دینے کے معاملے میں ایسی سپشٹ سوچ رکھنے اور رسک مینیجمینٹ سے ہمیں کبھی نراش نہیں ہونا پڑا۔

  3. ایچڈیئیپھسی بینک کے ایم ڈی نے کہا که انڈسٹری میں انکے بینک کا این پی اے انوپات کافی کم ہے۔ پچھلے10سال سے بینک کے مناپھے میں20%گروتھ درج کی جا رہی ہے۔ اس سال مارچ تماہی میں بینک کی آئے میں23%اضافہ ہوا۔ این پی اے گھٹ کر1.36%رہ گیا۔ جبکہ,انڈسٹری میں اسکی اوسط در قریب10%ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation