Loading...
Alok Verma says Transferred on basis of false, unsubstantiated and frivolous allegations |آلوک ورما کا پولیس سیوا سے استیفا,ایک دن پہلے ہی سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹائے گئے تھے- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Alok Verma says Transferred on basis of false, unsubstantiated and frivolous allegations
--Advertisement--

رشوت وواد/ آلوک ورما کا پولیس سیوا سے استیفا,ایک دن پہلے ہی سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹائے گئے تھے

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 04:07 PM IST


Alok Verma says Transferred on basis of false, unsubstantiated and frivolous allegations
X
Alok Verma says Transferred on basis of false, unsubstantiated and frivolous allegations

  • پردھان منتری کی ادھیکشتا والی سمتی نے ایک دن پہلے ہی ورما کو ہٹانے کا فیصلہ لیا تھا
  • انہیں سول ڈیفینس,فائر سروسیس اور ہومگارڈ وبھاگ کا مہاندیشک بنایا گیا تھا
  • ورما نے نئی ذمیداری سنبھالنے سے انکار کیا اور استیفا دے دیا

نئی دہلی.آلوک ورما نے سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹائے جانے کے ایک دن بعد ہی استیفا دے دیا۔ وہ1979کی بیچ کے آئی پی ایس افسر ہیں۔31جنوری کو انکا رٹائرمینٹ تھا۔ پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا والی اچادھکار چین سمتی نے2:1سے فیصلہ لیتے ہوئے انہیں سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹا دیا تھا۔ اسکے بعد انہیں سول ڈیفینس,فائر سروسیس اور ہومگارڈ وبھاگ کا مہاندیشک بنایا گیا تھا۔ 


ورما نے کارمک اور پرشکشن وبھاگ کو بھیجے استعفے میں کہا, ‘‘میں اپنی سروس31جولائی2017کو ہی پوری کر چکا تھا اور صرف سی بی آئی ندیشک کے پد پر کاریرت تھا۔ سول ڈیفینس,فائر سروسیس اور ہومگارڈ کا مہاندیشک بننے کے لئے تے آیو سیما کو میں پار کر چکا ہوں۔’’استعفے سے پہلے ورما نے کہا که جھوٹ ھے,اپرمانک اور بیحد کمزور آروپوں کو آدھار بناکر میرا ٹرانسفر کیا گیا۔ یہ آروپ ایک ایسے شخص نے لگائے ہیں,جو مجھ سے دویش رکھتا ہے۔ ادھر,ناگیشور راؤ کو سی بی آئی کا انترم ندیشک بنایا گیا ہے۔ انہوں نے گرووار کو ورما دوارہ لئے فیصلوں کو پلٹ دیا۔

ورمااستھانا میں ہوا تھا وواد

  1. دراصل,ورما اور جانچ ایجینسی میں نمبر 2افسر راکیش استھانا کے بیچ وواد کے بعد کیندر سرکار نے دونوں کو چھٹی پر بھیج دیا تھا۔ فیصلے کے خلاف ورما کی اپیل پر سپریم کورٹ نے انہیں76دن بعد بحال کیا تھا۔ ساتھ ہی کہا که اچادھکار چین سمتی ہی ورما پر لگے آروپوں کے بارے میں فیصلہ کریگی۔

    alok

     

  2. آلوک ورما نے نیوز ایجینسی کو بتایا که اچ ساروجنک سنستھانوں میں بھرشٹاچار سے نپٹنے کے لئے سی بی آئی ایک پرمکھ جانچ ایجینسی ہے۔ یہ ایسی سنستھا ہے جسکی سوتنترتا کو سرکشت کیا جانا چاہئیے۔ سی بی آئی کو باہری شکتیوں کے پربھاؤ میں آئے بنا کاریہ کرنا چاہئیے۔ میں نے سنستھا کی اکھنڈتا کو بنائے رکھنے کی کوشش کی,جبکہ اسے برباد کرنے کے پریاس کئے جا رہے ہیں۔"

  3. سی بی آئی میں پہلی بار دو بڑے افسروں کے بیچ لڑائی شروع ہوئی تھی

     

    • 2016میں سی بی آئی میں نمبر دو افسر رہے آر کے دتا کا تبادلہ گرہ منترالیہ میں کر استھانا کو لایا گیا تھا۔
    • دتا بھاوی ندیشک مانے جا رہے تھے۔ لیکن گجرات کیڈر کے آئی پی ایس افسر راکیش استھانا سی بی آئی کے انترم چیف بنا دیئے گئے۔
    • استھانا کی نیوکتی کو وکیل پرشانت بھوشن نے سپریم کورٹ میں چنوتی دے دی۔ اسکے بعد فروری2017میں آلوک ورما کو سی بی آئی چیف بنایا گیا۔
    • سی بی آئی چیف بننے کے بعد آلوک ورما نے استھانا کو سپیشل ڈایریکٹر بنانے کا ورودھ کر دیا۔ انہوں نے کہا تھا که استھانا پر کئی آروپ ہیں,وہ سی بی آئی میں رہنے لائق نہیں ہیں۔

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation