Loading...
Amazon Jeff Bezos and wife Mackenzie announce divorce |دنیا کے سب سے امیر شخص اور اسکی وائف نے کیا طلاق کا اعلان,پتنی کو مل سکتے ہیں4.76لاکھ کروڑ رو.,بن جائینگی دنیا کی سب سے امیر مہلا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

دنیا کے سب سے امیر شخص اور اسکی وائف نے کیا طلاق کا اعلان,پتنی کو مل سکتے ہیں4.76لاکھ کروڑ رو.,بن جائینگی دنیا کی سب سے امیر مہلا

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 05:25 PM IST

اس مہلا کے چلتے ٹوٹا25سال پہلے شروع ہوئے پیار بھرا رشتہ

Amazon Jeff Bezos and wife Mackenzie announce divorce

واشنگٹن. دنیا کے سب سے امیر شخص اور امیجن کے پھاؤنڈر جیپھ بیجوس اور انکی وائف میکینجی بیجوس نے طلاق کا اعلان کر دیا ہے۔ انکا25سال کا پیار بھرا رشتہ اچانک کیسے ٹوٹ گیا, اسبارے میں ہر کوئی جاننا چاہتا ہے۔ دراصل,بیجوس پورو ٹی وی اینکر لارین سینچیج کے ساتھ رشتے میں ہیں,جسکی جانکاری میکینجی کو بھی تھی۔ بیجوس اور میکینجی کا طلاق دنیا کا سب سے مہنگا طلاق ہو سکتا ہے۔ انکے بیچ اگر سمپتی کا بٹوارا ہوا تو میکینجی دنیا کی سب سے امیر مہلا بن سکتی ہیں۔

قانون کے مطابق ملیں گے4.76لاکھ کروڑ رو.

-واشنگٹن کے قانون کے مطابق,شادی کے بعد بنائی گئی پراپرٹی طلاق کے سمیہ پتی پتنی میں برابر بانٹی جاتی ہے۔ یہی قانون بیجوس اور میکینجی کے لئے لاگو ہوگا۔
-بلومبرگ بلینیر انڈیکس کے مطابق,دنیا کے سب سے امیر جیپھ بیجوس کی نیٹورتھ9.59لاکھ کروڑ رو. (13700کروڑ ڈالر)ہے۔ اس حساب سے میکینجی کو4.76لاکھ کروڑ رپئے مل سکتے ہیں۔
-میکینجی کو اگر یہ رقم ملتی ہے تو وہ دنیا کی سب سے امیر مہلا ایلائس والٹن کو پیچھے چھوڑ دینگی۔ والمارٹ کی اترادھیکاری والٹن کی نیٹورتھ3.22لاکھ کروڑ رپئے ہے۔
-حالانکہ,یہ قیاس بھی لگائے جا رہے ہیں که میکینجی پتی کی پراپرٹی میں حصہ نہیں مانگینگی کیونکہ,دونوں نے فیصلہ کیا ہے که وہ طلاق کے بعد پریوار اور دوست کی طرح رہینگے اور پچھلے سال شروع کئے گئے چیرٹی کے کاموں کو ساتھ ملکر آگے بڑھائینگے۔


جاب انٹرویو میں ہوئی تھی انکی پہلی ملاقات
-میکینجی بیجوس اپن‍یاسکار ہیں اور ان‍ہوننے دی ٹیسٹنگ آف لوتھر البرائٹ ایوں ٹریپ‍س سہت کئی کتابیں لکھی ہیں۔ سال1992میں جاب انٹرویو کے دوران جیپھ بیجوس سے انکی پہلی ملاقات ہوئی تھی۔ وہ ہیج فنڈ کمپنی ڈی ای شا میں انٹرویو کے لئے گئی تھیں۔ جیپھ نے ہی انکا انٹرویو لیا تھا۔
-سال1993میں جیپھ اور میکینجی کی شادی ہوئی تھی۔ اس وقت دونوں ہیج فنڈ کمپنی ڈی ای شا میں کام کرتے تھے۔ شادی کے اگلے سال یعنی1994میں جیپھ بیجوس نے امیجن کی شروعات کی۔
-گیراج سے شروع ہوئی امیجن آج دنیا کی سب سے بڑی کمپنی ہے۔ اسکا مارکیٹ کیپ57لاکھ کروڑ رپئے ہے۔ جیپھ بیجوس کے پاس امیجن کے8کروڑ شیئر ہیں۔


اس مہلا کے لئے ٹوٹا رشتہ

-انٹرنیشنل میڈیا میں آئی خبروں کے مطابق,جیپھ بیجوس نے وائف کو طلاق دینے کا فیصلہ زندگی میں آئی دوسری مہلا کے چلتے لیا ہے۔ د انکوایر,ٹیئیمجیڈ اور نیویارک پوسٹ کے مطابق,بیجوس پورو ٹی وی اینکر لارین سینچیج کے ساتھ رشتے میں ہیں۔
-لارین امیرکن ٹیلینٹ ایجینٹ پیٹرک وائٹسیل کی وائف ہیں۔ وہ ٹی وی پریجینٹر کے ساتھ ہیلکاپٹر پائلٹ بھی ہیں۔ لارین کا بھی اپنے پتی سے رشتہ ختم ہو چکا ہے۔ یہ بھی کہا جا رہی ہے که میکینجی کو اس بات کی جانکاری تھی که بیجوس لارین کو ڈیٹ کر رہے ہیں۔

X
Amazon Jeff Bezos and wife Mackenzie announce divorce
Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation