Loading...
Rahul Gandhi: Asaduddin Owaisi says Congress president Rahul Gandhi won in Wayanad as it has 40% Muslim population |اوویسی نے کہا راہل گاندھی وایناڈ میں جیتے,کیونکہ وہاں40%مسلمان ہیں- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Rahul Gandhi: Asaduddin Owaisi says Congress president Rahul Gandhi won in Wayanad as it has 40% Muslim population

حیدرآباد/ اوویسی نے کہا راہل گاندھی وایناڈ میں جیتے,کیونکہ وہاں40%مسلمان ہیں



Rahul Gandhi: Asaduddin Owaisi says Congress president Rahul Gandhi won in Wayanad as it has 40% Muslim population
X
Rahul Gandhi: Asaduddin Owaisi says Congress president Rahul Gandhi won in Wayanad as it has 40% Muslim population

  • ایائییمائییم پرمکھ نے کہا گاندھی,امبیڈکر اور آزاد کے دیش میں ہمیں اب بھی حق کی امید
  • اوویسی نے کہا لوک سبھا چناؤ میں بھاجپا پنجاب اور دوسرے راجیوں میں شیتریہ دلوں کے کارن ہاری

Dainik Bhaskar

Jun 10, 2019, 11:36 AM IST

حیدرآباد. ایائییمائییم پرمکھ اسددین اوویسی نے رویوار کو حیدرآباد میں کانگریس ادھیکش راہل گاندھی پر نشانہ سادھا۔ انہوں نے کہا که بھاجپا لوک سبھا چناؤ میں کانگریس نہیں بلکہ شیتریہ دلوں کی وجہ سے پنجاب اور کیرل جیسے راجیوں میں ہاری ہے۔ راہل خود امیٹھی میں ہار گئے,لیکن وایناڈ میں جیت درج کی کیونکہ وہاں40%مسلمان ہیں۔ اوویسی نے کہا که آپ لوگ کانگریس اور انیہ دھرم نرپیکش دلوں کو نہیں چھوڑنا چاہتے ہیں,لیکن یاد رکھیں که انکے پاس طاقت نہیں ہے۔ وہ محنت نہیں کرتے ہیں۔

 

انہوں نے کہا که15اگست1947کو جب دیش آزاد ہوا تو ہمارے بجرگوں نے سوچا ہوگا که یہ نیا بھارت ہوگا۔ یہ بھارت گاندھی,نہرو,امبیڈکر,آزاد اور انکے کروڑوں انویایوں کا ہوگا۔ مجھے ابھی بھی اس دیش میں اپنا حق ملنے کی امید ہے۔ ہم بھیکھ نہیں چاہتے,ہم کسی پر نربھر نہیں رہنا چاہتے۔

 

اوویسی نے کہا تھا  ہم یہاں کراییدار نہیں,برابر کے ہسیدار

اس سے پہلے اوویسی نے حیدرآباد میں پردھان منتری نریندر مودی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا تھا که اگر کوئی یہ سمجھ رہا ہے که ہندستان کے وجیر آجم300سیٹ جیت کر ہندستان پر من مانی کرینگے,تو یہ نہیں ہو سکےگا۔ سنودھان کا حوالہ دیکر وجیر آجم سے کہنا چاہتا ہوں که اوویسی آپ سے لڑیگا,مجلوموں کے انصاف کے لئے لڑیگا۔ ہندستان کو آباد رکھینگے,ہم یہاں کراییدار نہیں,برابر کے ہسیدار رہینگے۔

 

وایناڈ میں راہل4لاکھ31ہزار ووٹوں سے جیتے تھے

راہل نے کیرل اور اترپردیش کی دو سیٹوں پر چناؤ لڑا تھا۔ امیٹھی میں انہیں سمرتی ایرانی سے ہار ملی,جبکہ وایناڈ میں وہ4لاکھ31ہزار سے زیادہ ووٹ سے جیتے تھے۔ جیت کے بعد راہل وایناڈ کے لوگوں کا آبھار جتانے تین دوسیہ دورے پر کیرل گئے تھے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation