Loading...
bjp leader vijayvargiya says congress mp government is on their mercy bjp can form governement any day |جس دن اعلی کمان کو چھینکبھر آ گئی,اس دن بھاجپا کی سرکار بن جائیگی: وجیورگیہ- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • bjp leader vijayvargiya says congress mp government is on their mercy bjp can form governement any day
--Advertisement--

مپر/جس دن اعلی کمان کو چھینکبھر آ گئی,اس دن بھاجپا کی سرکار بن جائیگی: وجیورگیہ

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 01:08 PM IST


کیلاش وجیورگیہ۔ کیلاش وجیورگیہ۔
X
کیلاش وجیورگیہ۔کیلاش وجیورگیہ۔

  • بھاجپا کاریہ کرتاؤں کی بیٹھک میں راشٹریہ مہاسچو نے دیا یہ بیان
  • دگوجیہ نے کہا تھا که بھاجپا نے ہمارے ودھائکوں کو100-100کروڑ رپئے کا آفر دیا

اندور. بھاجپا کے راشٹریہ مہاسچو کیلاش وجیورگیہ نے کہا که پردیش کی کمل ناتھ سرکار دیا پر چل رہی ہے۔ جس دن اعلی کمان کو چھینکبھر آ گئی,اسی دن مدھیہ پردیش میں بھاجپا پھر سے ستا میں آ جائیگی۔ وجیورگیہ نے بدھوار شام کو بھاجپا کاریہ کرتاؤں کو سمبودھت کرتے ہوئے یہ بات کہی۔

 

وجیورگیہ نے کہا, "یہ سرکار(کمل ناتھ سرکار)کیسی سرکار ہے؟ یہ ہماری کرپا سے چل رہی ہے۔" انہوں نے کہا ودھان سبھا چناؤ کے دوران کانگریس کے پھیلائے بھرم جال سے پردیش میں ووٹ تھوڑا ادھر ادھر چلا گیا۔ اس سے نراش ہونے کی ضرورت نہیں۔ ہمیں اب آگامی لوک سبھا چناؤ پر زور لگانا ہے۔

 

'پردیش کبھی بھی واپس ہمارے پاس آ جائیگا'

بھاجپا مہاسچو نے کہا, "پردیش ہاتھ سے چلا گیا,تو کیا ہوا۔ پردیش تو کبھی بھی واپس ہمارے پاس آ جائیگا۔ جس دن دہلی والوں کو ایک چھینک آ جائیگی,اسی دن پردیش میں ہماری سرکار بن جائیگی۔" 

 

'جو ادھیکاری کام نہیں کریگا,اسکی پوجا تو نہیں کرینگے'

پردیش کے ادھیکاریوں پر ٹپنی کرتے ہوئے وجیورگیہ نے کہا, "15سال سے ہماری سرکار تھی,اسلئے ہم گالی دینا بھول ہی گئے۔ ادھیکاری کو ایک فون کرنے سے ہمارے کام ہو جاتے تھے۔ اب ہم صبح ساڑھے پانچ بجے اٹھ کر گالی یاد کرینگے۔ جو ادھیکاری کام نہیں کریگا,ہم اسکی پوجا تو نہیں کرینگے۔ 

 

دگوجیہ نے لگایا تھا بھاجپا پر آروپ 

پورو مکھیہ منتری دگوجیہ سنگھ دوارہ بھاجپا پر ودھائکوں کی خرید فروخت کا آروپ لگانے کے دو دن بعد وجیورگیہ کا یہ بیان آیا ہے۔ دگوجیہ سنگھ نے دعویٰ کیا تھا که بھاجپا نے ودھائکوں کو100-100کروڑ رپئے کا آفر دیا تھا۔ بھاسکر کے ساتھ بات چیت میں دگوجیہ نے یہ بھی کہا تھا که انکے پاس اسکے ثبوت بھی ہیں۔

 

وجیورگیہ کا بیان سپشٹ کرتا ہے که بھاجپا ودھائکوں کی خرید فروخت کی کوشش کر رہی ہے۔ وہ ادھیکاریوں کو بھاجپا نیتاؤں کے اویدھ کام کرنے کے لئے دھمکی دے رہے ہیں۔

نیلابھ شکلا,پردیش پروکتا,کانگریس

 

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation