Loading...
India exports missiles to South East Asia and the Gulf countries |بھارت سودیشی مسائلیں ایشیاء اور کھاڑی دیشوں کو نریات کریگا,سرکار کی منظوری کا انتظار- Dainik Bhaskar

رکشا اتپادن/ بھارت سودیشی مسائلیں ایشیاء اور کھاڑی دیشوں کو نریات کریگا,سرکار کی منظوری کا انتظار

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 05:08 PM IST



برہموس(فاعل) برہموس(فاعل)
X
برہموس(فاعل)برہموس(فاعل)

  • برہموس اییروسپیس کمپنی نے آئییمڈیئییکس ایشیاء ایگجبشن2019میں دی جانکاری
  •  برہموس کے چیف جنرل منیجر نے کہا کئی دیش ہم سے مسائل خریدنے کے اچھک

سنگاپور/نئی دہلی.بھارت اسی سال سودیشی مسائلوں کے نریات کا کام شروع کر سکتا ہے۔ یہ مسائلیں مکھیہ روپ سے دکشن پورو ایشیائی اور کھاڑی دیشوں کو بیچی جائینگی۔ سنگاپور میں چل رہے آئییمڈیئییکس ایشیاء ایگجبشن2019کے دوران برہموس اییروسپیس کے چیف جنرل منیجر(ایچ آر)کموڈور ایس کے.ایر نے یہ جانکاری دی۔ ایر نے کہا که کمپنی نے اپنی طرف سے تمام تیاریاں کر لی ہیں,صرف سرکار کی منظوری کا انتظار ہے۔ 


کموڈور ایر کے مطابق, “بھارت کی مسائلوں کو خریدنے میں سب سے زیادہ رچی دکشن پوروی اور کھاڑی دیشوں نے دکھائی ہے۔ انہوں نے کہا که مسائل بکری کے لئے پہلا بیچ تیار ہے اور ہم سرکار کی طرف سے انتم منظوری کا انتظار کر رہے ہیں۔ کھاڑی دیشوں نے تو ہماری مسائلوں میں کافی رچی دکھائی ہے۔”سنگاپور میں منگلوار سے تین دن آئییمڈیئییکس ایشیاء ایگجوشن2019شروع ہوئی۔ اسی دوران ایر نے میڈیا کو یہ جانکاری دی۔

 

'بھارت کے رکشا اتپادن کے لئے اچھے بازار کی تلاش'
بھارت کے رکشا اتپادک دکشن پوروی ایشیاء اور کھاڑی دیشوں میں اپنے لئے اچھا بازار دیکھ رہے ہیں۔ یہاں مدھیم ارتھ ویوستھا والے دیش ہیں۔ ان دیشوں کی اپنی ضرورتیں تو ہیں لیکن یہ بہت مہنگے ہتھیار نہیں خرید سکتے۔ بھارت انھیں اچت داموں پر مسائلیں اپلبدھ کرا سکتا ہے۔ برہموس کو بھارت اور روس نے ملکر وکست کیا ہے۔ کچھ دکشن امریکی دیشوں نے بھی بھارت کی مسائلوں میں رچی دکھائی ہے۔ اسکی وجہ لیٹیسٹ ٹیکنولاجی اور کم قیمت ہے۔ آئییمڈیئییکس ایشیاء ایگجبشن2019میں وشو کی کل236کمپنیاں حصہ لے رہی ہیں۔ دنیا بھر سے قریب10, 500کمپنی پرتیندھی یہاں آئے ہوئے ہیں۔30دیشوں کے23یدھپوت ہی پردرشنی میں شامل کئے گئے ہیں۔

 

23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر  

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation