Loading...
Business Class On Budget Airline IndiGo New Plan For Long Flights |لمبی دوری کی اڑانوں میں سستی دروں پر بزنس کلاس کی سودھائیں دینے کی یوجنا- Dainik Bhaskar

انڈگو/ لمبی دوری کی اڑانوں میں سستی دروں پر بزنس کلاس کی سودھائیں دینے کی یوجنا



سمبالک امیج۔ سمبالک امیج۔
X
سمبالک امیج۔سمبالک امیج۔

  • 6مہینے میں یوروپ کے لئے ون سٹاپ اڑان شروع کرنے پر وچار
  • ایسے انتظام کئے جا ئینگے جس سے لمبے سفر میں یاتریوں کو تھکان نہیں ہو
  • سستی ایئرلائن انڈگو فی الحال18انترراشٹریہ اڑانیں سنچالت کر رہی

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 01:26 PM IST

نئی دہلی.انڈگو ایئرلائن یوروپ ایشیاء میں کم کرائے میں بزنس کلاس جیسی سودھاؤں والی سیٹیں اپلبدھ کروانے پر وچار کر رہی ہے۔ انڈگو فی الحال استامبل تک اڑان سنچالت کرتی ہے۔ ایئرلائن لمبی دوری کی اڑانوں کے نیٹ ورک پر دھیان دے رہی ہے۔ انڈگو کے سی ای او رانوجایہ دتا نے پچھلے ہفتے ایک انٹرویو میں کہا که6مہینے کے اندر یوروپ کی ون سٹاپ اڑان شروع کرنے کی یوجنا ہے۔

دہلی سے لندن کے لئے ون سٹاپ فلائٹ کی یوجنا

  1. لمبی دوری کی اڑانوں میں یاتری پریشان نہیں ہوں اسکے لئے انڈگو ایکسٹرا سنیکس سے لیکر بزنس کلاس والی انیہ سودھاؤں پر وچار کر رہی ہے۔ دتا کا کہنا ہے که6-8گھنٹے کی یاترا میں تھکان ہو جاتی ہے۔ لمبے سفر میں یاتریوں کو زیادہ بار واش روم جانے اور زیادہ کھانے کی ضرورت پڑتی ہے۔ یہ سب کچھ بدل جائیگا۔ ہم اپنی سیواؤں کو پھر سے ڈجاین کرینگے۔

  2. انڈگو دہلی سے لندن کے لئے ون سٹاپ اور چین,ویتنام,میانمار اور روس جیسے دیشوں کے لئے نان سٹاپ فلائٹ شروع کرنا چاہتی ہے۔ ابھی یہ سپشٹ نہیں ہے که انڈگو کے بزنس کلاس میں کیا کیا سودھائیں ملینگی اور کرایا کتنا ہوگا۔

  3. انڈگو کے سی ای او رانوجایہ دتا کا کہنا ہے که ایئربس ایس ای سے سنکری باڈی والے ومان خریدنے کے لئے بات چل رہی ہے۔ اسکے لئے بڑا آرڈر دینے کی یوجنا ہے۔ دتا نے بتایا که انڈگو53گھریلو اور18انترراشٹریہ اڑانوں کا سنچالن کرتی ہے۔ جو نئے ومان خریدے جا ئینگے انمیں سے آدھے انترراشٹریہ روٹ کی اڑانوں کے لئے کام میں لینے کی یوجنا ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation