Loading...
GRP Police Men Beaten Up A Journalist In Shamli |جی آر پی نے مال گاڑی حادثے کی خبر دکھانے پر پترکار کو پیٹا,ایس ایچ او سمیت2نلمبت- Dainik Bhaskar

اپر/ جی آر پی نے مال گاڑی حادثے کی خبر دکھانے پر پترکار کو پیٹا,ایس ایچ او سمیت2نلمبت



X

  • پولیس کرمیوں نے درویوہار کر کیمرہ چھینا;حوالات میں کپڑے اتار کر یاتنائیں دیں,منھ پر پیشاب کیا
  • شاملی کے پترکار امت شرما مال گاڑی پٹری سے اترنے کے بعد کوریج کرنے گئے تھے

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 08:41 PM IST

شاملی. اتر پردیش کے شاملی ضلعے میں منگلوار کو بیپٹری ہوئی مال گاڑی کو کور کرنے گئے پترکار کی بری طرح پٹائی کا معاملہ سامنے آیا ہے۔ پترکار کا آروپ ہے که موقعے پر سول ڈریس میں موجود پولیس کرمیوں نے اسکے ساتھ مارپیٹ اور درویوہار کرتے ہوئے کیمرہ چھین لیا۔ اسکے بعد حوالات میں اسے کپڑے اتار کر پیٹا اور منھ پر پیشاب بھی کیا۔ آروپی جی آر پی ایس ایچ او اور کانسٹیبل کو نلمبت کر دیا گیا۔ 

 

ایس پی جی آر پی سبھاش چندر دبے نے بتایا که پترکار امت شرما کو پیٹنے والے جی آر پی شاملی تھانہ پر بھاری راکیش کمار اور اسکے سہیوگیوں پر گمبھیر دھاراؤں میں مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔ جانچ کے بعد آروپیوں کی گرفتاری ہوگی۔ 

 

حادثے کی خبر چلانے سے ناراض تھے راکیش کمار امت شرما

ایک چینل کے پترکار امت شرما مال گاڑی ٹریک سے اترنے کی سوچنا پر موقعے پر پہنچے تھے۔ تھوڑی دیر بعد وہیں جی آر پی ٹیم آئی اور اسے نیوز کوریج سے روک دیا۔ پترکار نے کہا, ''ایس ایچ او راکیش کمار اور کانسٹیبل سنیل کمار حادثے کی خبر چلانے سے ناراض تھے۔ انہوں نے میری کوئی بات نہیں سنی۔ موقعے پر مارپیٹ کے بعد سیدھے حوالات میں لاکر بند کر دیا۔ یہاں کپڑے اتارے اور منھ پر پیشاب کیا۔ گھنٹوں تک یاتنائیں دیکر چھوڑا۔''

 

پولیس کے خلاف ستھانیہ پترکاروں کا پردرشن
پترکار کے ساتھ امانویہ برتاؤ کو لیکر ستھانیہ میڈیاکرمیوں میں آکروش ہے۔ امت کے ساتھ مارپیٹ کرتے پولیس کرمیوں کا ویڈیو وائرل ہو رہا ہے۔ بدھوار کو انہوں نے پولیس کے خلاف پردرشن بھی کیا۔ شاملی کے ایس ایس پی اجے کمار پانڈے نے کہا که گھٹنا دربھاگیہ پورن ہے اور ورشٹھ ادھیکاریوں کو اس سے اوگت کرا دیا ہے۔
 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation