Loading...
Heavy dust storm hits Delhi flights diverted mumbai raining |دہلی میں دھول بھری آندھی کے کارن27اڑانیں ڈائورٹ ہوئیں,مہاراشٹر,بہار اور راجستھان میں بارش- Dainik Bhaskar

موسم/ دہلی میں دھول بھری آندھی کے کارن27اڑانیں ڈائورٹ ہوئیں,مہاراشٹر,بہار اور راجستھان میں بارش



Heavy dust storm hits Delhi flights diverted mumbai raining
Heavy dust storm hits Delhi flights diverted mumbai raining
وایو طوفان کے چلتے سرکار نے مہاراشٹر کے کئی بیچ بند کئے۔ وایو طوفان کے چلتے سرکار نے مہاراشٹر کے کئی بیچ بند کئے۔
پٹنہ میں تیز آندھی سے کئی پیڑ بھی ٹوٹ گئے۔ پٹنہ میں تیز آندھی سے کئی پیڑ بھی ٹوٹ گئے۔
X
Heavy dust storm hits Delhi flights diverted mumbai raining
Heavy dust storm hits Delhi flights diverted mumbai raining
وایو طوفان کے چلتے سرکار نے مہاراشٹر کے کئی بیچ بند کئے۔وایو طوفان کے چلتے سرکار نے مہاراشٹر کے کئی بیچ بند کئے۔
پٹنہ میں تیز آندھی سے کئی پیڑ بھی ٹوٹ گئے۔پٹنہ میں تیز آندھی سے کئی پیڑ بھی ٹوٹ گئے۔

  • دہلی میں25منٹ تک فلائٹ آپریشنس پربھاوت رہا
  • عرب ساگر میں اٹھے وایو طوفان کا ممبئی میں اثر,سمندر تٹ پریٹکوں کے لئے دو دن تک بند
  • راجستھان کے چرو میں تاپمان47ڈگری رہا,جے پور اور آس پاس کے شہروں میں آندھی کے ساتھ بارش ہوئی

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 09:48 PM IST

نئی دہلی/ممبئی.دہلی میں بدھوار شام اچانک چلی دھول بھری آندھی کے کارن اندرا گاندھی انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر آ رہیں27اڑانیں ڈائورٹ کر دی گئیں۔ کئی ومان اڑان نہیں بھر سکے۔ فلائٹ آپریشنس قریب25منٹ تک پربھاوت رہا۔ بعد میں لینڈنگ اور ٹیکآپھ دوبارہ شروع کر دیا گیا۔ دہلی میں بدھوار کو ادھکتم تاپمان43.4ڈگری سیلسیس رہا۔

 

ادھر,عرب ساگر میں اٹھے چکرواتی طوفان وایو کے کارن ممبئی میں تیز بارش ہوئی۔ پرشاسن نے پریٹکوں کی سرکشا کے مد نظر ممبئی سمیت مہاراشٹر کے کئی سمندر تٹوں کو دو دن کے لئے احتیاطاً بند کر دیا ہے۔ کونکن,پالگھر,ممبئی,رائےگڑھ,سندھدرگ,ٹھانے اور رتناگری کے سبھی بیچ12اور13جون کو بند رہینگے۔

 

ممبئی کے کئی علاقوں میں بارش

ممبئی کے باندرہ,دادر,خوار,اندھیری سہت انیہ علاقوں میں تیز بارش ہوئی۔ بارش کے چلتے تھائی ایئرویز کا ایک ومان رن وے پر لائٹ سے ٹکرا گیا۔ حالانکہ,اس دوران بڑا حادثہ نہیں ہوا۔

 

کشمیر:2مہلاؤں کی موت

جموں کشمیر کے بارامولہ میں تیز بارش سے باڑھ کی ستھتی بن گئی۔ باندیپورا میں آندھی سے2مہلاؤں کی موت ہو گئی۔ موسم وبھاگ نے راجیہ میں اگلے24گھنٹے میں بارش کی سنبھاونا جتائی ہے۔ 

 

ہماچل میں بارش, تاپمان میں3-4ڈگری کی گراوٹ

ہماچل میں بدھوار کو ہوئی بارش کے چلتے گرمی سے راحت ملی۔ ہماچل کے کئی علاقوں میں ہوئی بارش کے بعد تاپمان میں3سے4ڈگری کی گراوٹ آئی ہے۔ منڈی میں24ممی,چنبا کے ٹسا میں22ممی,لاحول سپیتی میں21ممی,کنور کے کلپا میں18.6,کلو میں17ممی,منالی اور سندرنگر میں13ممی بارش درج کی گئی۔ اونہ میں تاپمان44.8سے40.3ڈگری پہنچ گیا۔ موسم وبھاگ نے راجیہ کے زیادہ تر حصوں میں اگلے24گھنٹے میں بارش کی سنبھاونا جتائی ہے۔

 

راجستھان:کچھ حصوں میں دھول بھری آندھی اور ہلکی بارش ہوئی

راجستھان کے جے پور سمیت کچھ حصوں میں بدھوار کو دھول بھری آندھی چلی اور ہلکی بارش ہوئی۔ موسم وبھاگ کے مطابق,بدھوار کو ہلکی بارش اور آندھی سے تاپمان میں گراوٹ آئی ہے۔ اس سے راجیہ کے لوگوں کو گرمی سے راحت ملی۔ جے پور میں3.2ممی بارش ہوئی۔ یہاں پر42.8ڈگری سیلسیس تاپمان درج کیا گیا۔

 

حالانکہ,چرو میں بدھوار کو راجیہ میں سب سے ادھک 47ڈگری تاپمان رہا۔ وہیں,گنگانگر اور بیکانیر میں46.3تاپمان درج کیا گیا۔ جیسلمیر میں45.4اور باڑمیر میں45.1تاپمان رہا۔ موسم وبھاگ نے راجیہ کے کئی علاقوں میں اگلے24گھنٹے میں40-50کمی/گھنٹہ کی رفتار سے دھول بھری آندھی چلنے کی سنبھاونا جتائی ہے۔

 

بہار میں کئی جگہ بارش ہوئی
بہار کی راجدھانی پٹنہ میں بدھوار شام موسم اچانک بدل گیا۔ یہاں دھول بھری آندھی کے ساتھ کئی جگہوں پر بارش ہوئی ہے۔ تاپمان میں گراوٹ سے لوگوں کو گرمی سے راحت ملی ہے۔ تیز آندھی کی وجہ سے کئی جگہوں پر پیڑ گر گئے,جس سے سڑکوں پر یاتایات پربھاوت ہوا۔ 

 

پٹنہ کے علاوہ آرا,گوپالگنج,سیوان,جہاناباد,بکسر,سیتامڑھی اور مظفر پور میں بھی تیز آندھی کے ساتھ ہلکی بارش ہوئی ہے۔ موسم وبھاگ نے اتر بہار کے کئی ضلعوں میں بارش کی سمبھاوانا جتائی ہے۔ بہار میں18جون تک مانسون کے دستک دینے کی سنبھاونا ہے۔

 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation