Loading...
Indian Air Force Survivors in wreckage of AN-32 crash site |ایئین 32کے ملبے والی جگہ کے پاس وایوسینا نے ہیلکاپٹر سے15جوان اور پروتاروہی اتارے- Dainik Bhaskar

تلاش/ ایئین 32کے ملبے والی جگہ کے پاس وایوسینا نے ہیلکاپٹر سے15جوان اور پروتاروہی اتارے



X

  • تلاشی کے لئے زمین پر اتری ٹیم میں سینا,وایوسینا کے جوان اور پروتاروہی شامل 
  • وایوسینا کا ایئین 32ومان3جون کو آسام کے جورہاٹ سے اڑان بھرنے کے بعد لاپتہ ہوا تھا
  • تلاشی ابھیان کے8ویں دن منگلوار کو اروناچل پردیش کے جنگل میں ومان کا ملبہ دکھا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 07:23 PM IST

نئی دہلی. وایوسینا کے لاپتہ ومان ایئین 32کا ملبہ اروناچل کے سیانگ ضلعے کے جنگل میں ملا۔ اسکے بعد وایوسینا نے دو ہیلکاپٹر کے ذریعے15لوگوں کی ٹیم درگھٹنا والی جگہ کے پاس اتاری ہے۔ رکشا وبھاگ کے پروکتا ونگ کمانڈر رتناکر سنگھ نے بتایا که اس ٹیم میں سینا,وایوسینا جوان اور پروتاروہی شامل ہیں,جو12ہزار فیٹ کی اونچائی پر جنگل میں گرے ملبے اور اس میں سوار لوگوں کی تلاش کریگی۔

 

وایوسینا نے تلاشی ابھیان کے دوران منگلوار کو3جون سے لاپتہ ایئین 32کا ملبہ ملنے کی پشٹی کی تھی۔ تینوں سیناؤں کی مدد سے آٹھ دن تک بڑے پیمانے پر تلاشی ابھیان چلایا گیا تھا۔ اس دوران ایم آئی 17ہیلکاپٹر کو اروناچل کے جنگل میں ومان کا ملبہ دکھائی دیا تھا۔ ایئین 32نے3جون کو آسام کے ایئربیس سے اڑان بھری تھی۔ یہ اروناچل میں لاپتہ ہو گیا تھا۔ اس میں وایوسینا کے8کرو سمیت13لوگ سوار تھے۔ 

 

تلاش میں سکھوئی,سی 130,پی 8کے علاوہ ڈرون بھی لگے تھے
وایوسینا نے سکھوئی 30,سی130جے سپر ہرکیلس,پی8آئی ایئرکرافٹ,ڈرون اور سیٹیلائٹس کے ذریعے ومان کا پتہ لگانے کی کوشش کی۔ اس مشن میں وایوسینا کے علاوہ نوسینا,سینا,خفیہ ایجنسیاں,آئیٹیبیپی اور پولیس کے جوان لگے ہوئے تھے۔ کھوجی ومانوں نے کئی گھنٹے کی امیجنگ کی پھٹیج حاصل کی اور نوسینا کے ٹوہی ومان پی8آئی کو بھی سرچ ابھیان میں لگائے رکھا۔ اسروں کے سیٹیلائٹس اور مانورہت یانوں نے بھی تلاش کی۔

 

اس علاقے میں زیادہ ٹربلینس,اسلئے اڑان مشکل
کئی ریسرچ میں ایک بات سامنے آئی ہے که اروناچل کے اس علاقے میں بہت زیادہ ٹربلینس ہے۔140کمی پرتی گھنٹے کی رفتار سے چلنے والی ہوا یہاں کی گھاٹیوں کے سمپرک میں آنے پر ایسی ستھتیاں بناتی ہے که اڑان مشکل ہو جاتی ہے۔ دور دور تک جنگل اور آبادی نہیں ہونے سے لاپتہ ومانوں کی تلاش کرنا بیحد کٹھن ہوتا ہے۔ اس میں کئی بار دشکوں لگ جاتے ہیں۔

 

اروناچل میں 75سال پرانے ومان کا ملبہ ملا تھا
اس سے پہلے بھی اروناچل کی پہاڑیوں پر کئی بار ایسے ومانوں کا ملبہ مل چکا ہے,جو دوسرے وشو یدھ کے دوران لاپتہ ہو گئے تھے۔ اسی سال فروری میں ایسٹ اروناچل کے روئنگ ضلعے میں75سال سے لاپتہ ایک ومان کا ملبہ ملا تھا۔ یہ امریکی وایوسینا کا ومان تھا,جو دوسرے وشویدھ کے دوران چین میں جاپانیوں کے خلاف لڑائی میں مدد کرنے کے لئے آسام سے اڑا تھا۔

 

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation