Loading...
Jammu and Kashmir: 5 CRPF personnel martyred in terrorist attack in Anantnag |اننت ناگ میں سی آر پی ایف اور پولیس ٹیم پر آتنکی حملہ, 5جوان شہید- Dainik Bhaskar

جموں کشمیر/ اننت ناگ میں سی آر پی ایف اور پولیس ٹیم پر آتنکی حملہ, 5جوان شہید



X

  • اننت ناگ میں کیپی روڈ پر دو آتنکیوں نے سی آر پی ایف پولیس پیٹرول پارٹی پر گرینیڈ سے حملہ کیا
  • حملے میں پولیس افسر سمیت4زخمی,جوابی کارروائی میں ایک آتنکی مارا گیا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 10:27 PM IST

سرینگر.جموں کشمیر کے اننت ناگ میں بدھوار کو آتنکیوں نے پولیس پارٹی اور سی آر پی ایف ٹیم پر حملہ کر دیا۔ اس میں5جوان شہید ہو گئے۔ ایک پولیس افسر سمیت4زخمی ہیں۔ جوابی کارروائی میں ایک آتنکی بھی مارا گیا۔ پولیس کے مطابق, اننت ناگ میں کیپی روڈ پر دو آتنکیوں نے سی آر پی ایف پولیس پارٹی پر گرینیڈ سے حملہ کیا۔ جوابی کارروائی میں ایک آتنکی ڈھیر ہو گیا۔ فائرنگ میں ایک ناگریک کی بھی موت ہو گئی۔

 

ایس ایچ او احمد بھی گھائل ہو گئے

رپورٹ کے مطابق اننت ناگ کے صدر پولیس اسٹیشن کے ایس ایچ او ارشد احمد جوانوں پر حملے کی سوچنا ملتے ہی اترکت سینیبل لیکر گھٹناستھل پر پہنچ گئے تھے۔ وہاں انہوں نے آتنکیوں کے حملے کا سامنا کیا مگر اس دوران وہ خود گھائل ہو گئے۔ انہیں علاج کے لئے سرینگر روانہ کیا گیا۔

 

یاترا کے تین سپتاہ پہلے ہوا حملہ

امرناتھ یاترا شروع ہونے کے ٹھیک تین سپتاہ پہلے یہ حملہ کیا گیا ہے۔ امرناتھ یاترا1جولائی سے شروع ہونا ہے۔ یہ15اگست کو سماپت ہوگی۔ جولائی2017میں لشکر طیبہ کے آتنکیوں دوارہ امرناتھ یاتریوں پر حملہ کیا گیا تھا۔ اس میں8لوگوں کی جان گئی تھی۔ یہ حملہ کھانابل میں بس پر ہوا تھا۔

 

حملے کی آشنکا جتائی تھی: پولیس

ادھیکاری نے بتایا که جموں کشمیر پولیس نے سرکشابلوں کے ساتھ سوچنا ساجھا کی تھی جسمیں جنرل بس سٹینڈ کے آس پاس حملہ ہونے کی آشنکا جتائی گئی تھی۔ یہ کیپی روڈ کا ہی علاقہ ہے۔ اس حملے کی ذمیداری ال عمر مجاہدین سموہ نے لی ہے,جو که ایک نشکریہ سموہ ہے۔ ایسے میں یہ جیش محمد کی کرتوت ہو سکتی ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation