Loading...
Kerala: On Mother’s Second Marriage Son Wrote an Emotional Note, said- You suffered a lot for me |ماں کی دوسری شادی پر بیٹے نے بھاوک پوسٹ لکھی,کہا تم نے میرے لئے بہت سہہ- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Kerala: On Mother’s Second Marriage Son Wrote an Emotional Note, said You suffered a lot for me

کیرل/ ماں کی دوسری شادی پر بیٹے نے بھاوک پوسٹ لکھی,کہا تم نے میرے لئے بہت سہہ



Kerala: On Mother’s Second Marriage Son Wrote an Emotional Note, said- You suffered a lot for me
X
Kerala: On Mother’s Second Marriage Son Wrote an Emotional Note, said- You suffered a lot for me

  • کیرل کے کولم کے رہنے والے گوکل شری دھر نے اپنی ماں کی شادی کے موقعے پر لکھا  ماں! ہیپی میرڈ لائف
  • اسنے بتایا که پتا نے ماں کو کافی شریرک پرتاڑنا دی,لیکن اسنے میرے لئے سب کچھ سہہ

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 12:34 PM IST

ترئننتپرم. کیرل کے گوکل شری دھر نے اپنی ماں کی دوسری شادی کے موقعے پر منگلوار کو بھاوک پوسٹ لکھی,جو اب وائرل ہو رہی ہے۔ اسنے یہ پوسٹ ملیالم میں لکھی۔ اس میں اسنے اپنی ماں کو دوسری شادی کے لئے بدھائی دی۔ اسنے لکھا که میری ماں نے اپنی پہلی شادی میں بہت دکھ اور پرتاڑنا جھیلی ہے۔ اسے گھر میں مانسک اور شریرک ہنسا کا شکار ہونا پڑا۔ اسنے یہ سب میری سرکشا اور میرے بھوشیہ کے لئے کیا۔ انکے نئے جیون کے لئے میں خوش ہوں۔

 

گوکل نے لکھا, "ایک مہلا,جس نے اپنی جدنگی میرے لئے قربان کر دی۔ انہوں نے اپنی شادی شدہ جدنگی میں بہت کچھ سہہ اور دیکھا۔ کئی بار میں شریرک ہنسا کا گواہ رہا ہوں۔ میں نے انکے ماتھے سے خون گرتے دیکھا۔ مجھے یاد ہے که وہ ہر بار مجھ سے کہتی تھی که یہ میں تمہارے لئے کر رہی ہوں۔ اسنے اپنا پورا جیون میرے لئے سمرپت کر دیا۔ اب میری باری ہے۔ انکے بہت سے سپنے ہیں,جنہیں مجھے پورا کرنا ہے۔ میرے پاس کہنے کے لئے کچھ زیادہ نہیں ہے,لیکن مجھے لگتا ہے که یہ موقع یا کہیں انکی شادی مجھے کسی سے چھپانے کی ضرورت نہیں ہے۔ ماں! ہیپی میرڈ لائف۔"

 

 

پوسٹ لکھنے سے پہلے جھجھک رہے تھے گوکل 
گوکل نے بتایا که وہ یہ پوسٹ لکھنے سے پہلے جھجھک رہے تھے۔ انہوں نے لکھا که مجھے ایسا لگتا تھا که میرے اس وچار کو سماج کے ایک طبقے میں صحیح طریقے سے نہیں لیا جائیگا۔ پھر مجھے احساس ہوا که مجھے کسی سے کچھ چھپانے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں نے فیصلہ کیا که میں سب سے اپنی یہ خوشی شیئر کرونگا۔ 

 

پوسٹ کو32ہزار سے زیادہ لائکس مل چکے 
گوکل کی یہ پوسٹ سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی۔ منگلوار سے اب تک32ہزار سے لوگوں نے لائق کیا ہے۔ قریب ساڑھے تین ہزار لوگ اسے شیئر کر چکے ہیں۔ اتنے ہی لوگوں نے کمینٹس کئے ہیں۔ کئی لوگوں نے گوکل کے اس فیصلے کو بہترین اور ساہسی بتایا۔ کچھ نے لکھا,واقعی تم نے بیٹے ہونے کا فرج نبھایا۔ 
 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation