Loading...
Loksabha debate records on Railway Ministry Prahlad Joshi terms it a record | 18سال میں پہلی بار رات11.58بجے تک لوک سبھا کی کاریہ واہی چلی,ریلوے کے مدعے پر چرچا ہوئی- Dainik Bhaskar

سنسد/ 18سال میں پہلی بار رات11.58بجے تک لوک سبھا کی کاریہ واہی چلی,ریلوے کے مدعے پر چرچا ہوئی



لوک سبھا۔ لوک سبھا۔
X
لوک سبھا۔لوک سبھا۔

  • ترنمول سمیت انیہ وپکشی پارٹیوں کا آروپ سرکار ریلوے کا نجیکرن کرنا چاہتی ہے
  • بھاجپا کا جواب مودی سرکار میں ریلوے نے نئے آیام ستھاپت کئے

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 11:44 AM IST

نئی دہلی.لوک سبھا کی کاریہ واہی گرووار دوپہر سے شروع ہوکر رات11.58بجے تک چلی۔ سنسدیہ کاریہ منتری پرہلاد جوشی کے مطابق,لوک سبھا میں بیتے18سال میں پہلی بار اتنی دیر تک کاریہ واہی ہوئی۔ اس دوران2019-20کے لئے ریل منترالیہ کے لئے انودانوں کی مانگوں پر چرچا چلی۔ کانگریس,ترنمول اور انیہ وپکشی پارٹیوں نے مودی سرکار پر ریلوے کو نجی ہاتھوں میں بیچنے کا آروپ لگایا۔

 

وپکش کے مطابق,سرکار عام بجٹ میں ریلوے میں ساروجنک نجی ساجھیداری(پی پی پی),نگمیکرن اور ونویش پر زور دینے کی آڑ میں نجیکرن کی اور لے جا رہی ہے۔ سرکار کی منشا ریلوے کو نجی ہاتھوں میں دینا ہے۔ سرکار کو بڑے وعدے کرنے کی بجائے ریلوے کی وتیہ ستھتی سدھارنا چاہئیے۔ وپکش نے اینڈیئے سرکار پر لوگوں کو بلیٹ ٹرین جیسے جھوٹ ھے سپنے دکھانے کا بھی آروپ لگایا۔

 

کاریہ واہی میں100سدسیوں نے حصہ لیا

وپکش کے آروپوں کا جواب بھاجپا سانسد سنیل کمار سنگھ نے دیا۔ انہوں نے کہا که کانگریس شاسن کے مقابلے اس بار ریلوے کا کام بہت اچھے سے چل رہا ہے۔ نیشنل ٹرانسپورٹرس نے نئے آیام ستھاپت کئے ہیں۔ پچھلے پانچ سالوں میں ریل حادثوں میں بھی73%کی کمی آئی۔ لوک سبھا کی کاریہ واہی میں قریب100سدسیوں نے اس میں حصہ لیا اور اپنے اپنے شیتروں سے جڑے وشیوں کو اٹھایا۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation