Loading...
MEA refuses to share details on extradition of Vijay Mallya, Nirav Modi |ودیش منترالیہ نے مالیہ اور نیرو مودی کے پرتیرپن کی جانکاری دینے سے انکار کیا- Dainik Bhaskar

آر ٹی آئی/ ودیش منترالیہ نے مالیہ اور نیرو مودی کے پرتیرپن کی جانکاری دینے سے انکار کیا



وجے مالیہ اور نیرو مودی۔ وجے مالیہ اور نیرو مودی۔
X
وجے مالیہ اور نیرو مودی۔وجے مالیہ اور نیرو مودی۔

  • منترالیہ نے کہا آر ٹی آئی کے ادھنیم کے تحت کوئی جانکاری نہیں دی جا سکتی
  • وجے مالیہ پر بھارتیہ بینکوں کا9ہزار کروڑ رپئے بقایا
  • نیرو مودی پر پی این بی کے13ہزار کروڑ رپئے کے گھوٹالے کا آروپ

Dainik Bhaskar

May 16, 2019, 08:45 AM IST

نئی دہلی.ودیش منترالیہ نے بھگوڑے کاروباری وجے مالیہ اور نیرو مودی کے پرتیرپن سمبندھی جانکاری دینے سے انکار کر دیا ہے۔ ایک پترکار نے آر ٹی آئی کے تحت اس سمبندھ میں سوچنا مانگی تھی۔ منترالیہ نے آر ٹی آئی کے نیم کا حوالہ دیتے ہوئے کہا که اس سے پرتیرپن کی پرکریا میں بادھا آئیگی۔

 

منترالیہ نے کہا که پرتیرپن کو لیکر برٹین کے ادھیکاریوں سے بات چیت چل رہی ہے۔ مالیہ اور نیرو کے پرتیرپن کے لئے برٹین سرکار کو آویدن بھیجا جا چکا ہے۔ آر ٹی آئی ادھنیم کی دھارا8 (1) (ایچ)کے تحت کوئی جانکاری نہیں دی جا سکتی ہے۔

 

مالیہ برٹین میں ضمانت پر رہا

مالیہ برٹین میں ضمانت پر ہے۔ اسکے خلاف دھوکادھڑی, منی لانڈرنگ,فیما کے النگھن کا آروپ ہے۔ اس پر بھارتیہ بینکوں کے9,000کروڑ رپئے بقایا ہیں۔ وہ2016میں لندن بھاگ گیا۔ ممبئی کی وشیش عدالت اسے بھگوڑا گھوشت کر چکی ہے۔ ای ڈی اسکی ادھکانش سمپتی ضبط کر چکا ہے۔ برٹین نے اس سال فروری میں مالیہ کے پرتیرپن کو منظوری دی تھی۔ اسکے خلاف مالیہ نے وہاں کی ہائیکورٹ میں اپیل کی,جس پر2جولائی کو سنوائی ہوگی۔

 

نیرو برٹین کی جیل میں بند

پنجاب نیشنل بینک کے13ہزار کروڑ رپئے کے گھوٹالے کے آروپی نیرو مودی کے پرتیرپن کی پرکریا لندن میں چل رہی ہے۔ برٹین کی کورٹ نے تیسری بار اسکی ضمانت یاچکا خارج کر دی ہے۔ اسے سکاٹ لینڈ یارڈ سے19مارچ کو گرفتار کیا گیا تھا۔ نیرو ساؤتھ ویسٹ لندن کی وانڈسورتھ جیل میں ہے۔ نیرو مودی کورٹ کے سامنے اگلی سنوائی کے لئے30مئی کو پیش ہوگا۔
 

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation