Loading...
NIA raids: NIA Raids 7 locations in Tamil Nadu Coimbatore Over link between ISIS module, Sri Lanka Easter Sunday bombing |اینائیے کے7جگہ چھاپے,شری لنکا دھماکوں کے ماسٹرمائنڈ کے فیس بک فرینڈ کے چھپے ہونے کا شک- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • NIA raids: NIA Raids 7 locations in Tamil Nadu Coimbatore Over link between ISIS module, Sri Lanka Easter Sunday bombing

تمل ناڈو/ اینائیے کے7جگہ چھاپے,شری لنکا دھماکوں کے ماسٹرمائنڈ کے فیس بک فرینڈ کے چھپے ہونے کا شک



اینائیے نے کویبنٹور سے آتنکی سنگٹھن آئییس سے جڑے چار سندگدھوں کو گرفتار کیا۔ اینائیے نے کویبنٹور سے آتنکی سنگٹھن آئییس سے جڑے چار سندگدھوں کو گرفتار کیا۔
NIA raids: NIA Raids 7 locations in Tamil Nadu Coimbatore Over link between ISIS module, Sri Lanka Easter Sunday bombing
X
اینائیے نے کویبنٹور سے آتنکی سنگٹھن آئییس سے جڑے چار سندگدھوں کو گرفتار کیا۔اینائیے نے کویبنٹور سے آتنکی سنگٹھن آئییس سے جڑے چار سندگدھوں کو گرفتار کیا۔
NIA raids: NIA Raids 7 locations in Tamil Nadu Coimbatore Over link between ISIS module, Sri Lanka Easter Sunday bombing

  • راشٹریہ جانچ ایجینسی نے اسلامک سٹیٹ سے جڑے سندگدھوں کے خلاف نیا معاملہ درج کیا, 4گرفتار
  • شری لنکا میں ایسٹر کے دن ہوئے بم دھماکوں میں11بھارتیہ سمیت258لوگوں کی موت ہوئی تھی

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 03:29 PM IST

چینئی. تمل ناڈو کے کویمبٹور میں راشٹریہ جانچ ایجینسی(اینائیے)نے آتنکی سنگٹھن اسلامک سٹیٹ(آئییسائییس)سے جڑے سندگدھوں کے خلاف نیا معاملہ درج کیا ہے۔ ساتھ ہی بدھوار کو کویمبٹور کی7جگہوں پر چھاپیمار کارروائی بھی کی۔ اینائیے نے چار لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ ایجینسی کو خبر ملی تھی که شری لنکا میں21اپریل کو ہوئے بم دھماکوں کا مکھیہ آروپی جہران حاشم کا دوست کویمبٹور میں کہیں رہتا ہے۔ اس سندگدھ ویکتی کو حاشم کا فیس بک دوست بتایا جا رہا ہے۔ شری لنکا میں ایسٹر کے دن ہوئے بم دھماکوں میں11بھارتیہ سمیت258لوگوں کی موت ہوئی تھی۔

 

اینائیے کو خفیہ وبھاگ نے جانکاری دی تھی که کویمبٹور میں جہران کا فیس بک دوست سمیت انیہ آئییس کے سندگدھ چھپے ہوئے ہیں۔ اس سے پہلے مئی میں بھی اینائیے نے تمل ناڈو میں10جگہوں پر چھاپے مارے تھے۔ اس سمیہ بھی اینائیے نے آئییس کے سندگدھ آتنکیوں کے خلاف معاملہ درج کیا تھا۔ وہیں,جانچ ایجینسی نے پچھلے مہینے چینئی میں سرچ ابھیان چلایا تھا۔

 

شری لنکا نے دی7آتنکیوں کے چھپے ہونے کی جانکاری
شری لنکا کی اور سے بھی جانکاری دی گئی ہے که کویمبٹور میں آئییس سے سمبندھت7آتنکی چھپے ہیں۔ اینائیے نے اسی آدھار پر سبھی کے خلاف معاملہ درج کر تلاش شروع کر دی۔ بھارتیہ جانچ ایجینسی نے شری لنکا بم دھماکوں سے جڑے سندگدھوں کی تلاش میں کیرل میں بھی چھاپے مارے تھے۔ جانچ ایجینسی نے28اپریل کو کیرل کے کاسرگوڑ اور پلکڈ کے چار گھروں میں سرچنگ کی تھی۔ اینائیے کی جانچ میں پتہ چلا تھا که دھماکوں کی یوجنا تیار کرنے کے لئے آتنکی کچھ دنوں تک کیرل میں ٹھہرے تھے۔

 

اینائیے نے28اپریل کو کاسرگوڑ سے تین سندگدھوں کو حراست میں لیا تھا۔ جانچ ایجینسی نے سندگدھوں کے پاس سے فرار اسلامک اپدیشک ذاکر نائک کے بھاشنوں کی سی ڈی اور کئی انیہ ڈجیٹل اپکرن برآمد کئے تھے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation