Loading...
Nirav Modi: PNB Scam Case Nirav Modi Bail Updates; UK Royal Court denies bail to Nirav Modi |نیرو مودی کی ضمانت عارضی یو کے ہائیکورٹ سے بھی نامنظور, 86دن سے جیل میں ہے- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Nirav Modi: PNB Scam Case Nirav Modi Bail Updates; UK Royal Court denies bail to Nirav Modi

پی این بی گھوٹالا/ نیرو مودی کی ضمانت عارضی یو کے ہائیکورٹ سے بھی نامنظور, 86دن سے جیل میں ہے



نیرو مودی لندن میں۔(فاعل فوٹو) نیرو مودی لندن میں۔(فاعل فوٹو)
X
نیرو مودی لندن میں۔(فاعل فوٹو)نیرو مودی لندن میں۔(فاعل فوٹو)

  • جج نے کہا ضمانت ملنے پر نیرو گواہوں کو پربھاوت کر سکتا ہے
  • نیرو کی ضمانت عارضی چوتھی بار خارج ہوئی,نچلی عدالت سے3بار نامنظور ہوئی تھی
  • نیرو لندن کی وانڈسورتھ جیل میں ہے, 19مارچ کو گرفتاری ہوئی تھی

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 03:34 PM IST

لندن. نیرو مودی کی ضمانت عارضی بدھوار کو یو کے ہائیکورٹ نے بھی خارج کر دی۔ جج انگرڈ سملر نے کہا که اس بات کا ٹھوس آدھار ہے که نیرو سرینڈر نہیں کریگا۔ جج نے یہ آشنکا بھی جتائی که گواہوں کو پربھاوت کر قانونی پرکریا کو بادھت کیا جا سکتا ہے۔ ہائیکورٹ سے پہلے ویسٹ منسٹر مجسٹریٹ کورٹ نے بھی یہی کہتے ہوئے نیرو کی عارضی3بار خارج کی تھی۔

 

ویسٹ منسٹر کورٹ سے تیسری بار یاچکا خارج ہونے کے بعد نیرو نے31مئی کو ہائیکورٹ میں عارضی لگائی تھی۔ ہائیکورٹ میں نیرو کی یاچکا پر بیتے منگلوار(11جون)کو سنوائی ہوئی تھی۔ کورٹ نے کہا تھا که فیصلے کے لئے وقت چاہئیے,اسلئے بدھوار کی تاریخ دی۔ نیرو86دن سے لندن کی وانڈسورتھ جیل میں ہے۔19مارچ کو اسکی گرفتاری ہوئی تھی۔

 

ہائیکورٹ میں منگلوار کو سنوائی کے دوران نیرو کی وکیل کلیر مونٹگومری نے کہا تھا که ضمانت ملنے پر نیرو الیکٹرونک ڈیوائس سے نگرانی رکھے جانے کے لئے تیار ہے,اسکا فون بھی ٹریک کیا جا سکےگا۔ مونٹگومری نے کہا که نیرو یہاں پیسہ کمانے آیا ہے۔ اب تک ایسی کوئی بات سامنے نہیں آئی جس سے لگے که وہ بھاگ سکتا ہے۔ اسکے بیٹے بیٹی بھی یہاں پڑھائی کے لئے آنے والے ہیں۔ 


نیرو کا برٹین آنا سنیوگ نہیں تھا سیپیئیس
بھارت کی اور سے کیس لڑ رہی کراؤن پراسکیوشن سروس(سیپیئیس)نے کہا نیرو پر آپرادھک اور دھوکادھڑی کے آروپ ہیں۔ یہ اسرکشت قرض کا معاملہ ہے۔ جج نے بھی اب تک یہ سمجھ لیا ہے که اس معاملے میں ڈمی پارٹنرس کے ذریعے لیٹر آف انڈرٹیکنگس جاری کئے گئے۔ ہم نے جج سے کہا که آپنے معاملہ صحیح سمجھا ہے۔ 

 

سیپیئیس نے کہا, "ہم نے جج کو بتایا که نیرو کو پرتیرپن کا کیس چلنے کے دوران ضمانت دی جاتی ہے تو یہ الگ بات ہے۔ لیکن,ابھی ضمانت نہیں دی جانی چاہئیے,کیونکہ اس پر گمبھیر آروپ ہیں۔ اسکا برٹین آنا کوئی سنیوگ نہیں تھا۔ جس طرح سے اسنے دھوکھیباجی کی,وہ جانتا تھا که یہ دن آئیگا۔ اسنے ضمانت کے لئے ضمانت راشی کا پرستاؤ بھی رکھا۔ اگر اسے ضمانت دی جاتی ہے تو ثبوتوں کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی آشنکا ہے۔

 

 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation