Loading...
once little noticed PhonePe is now emerging as surprise benefit for Walmart post Flipkart acquisition |والمارٹ کو پھلپکارٹ ڈیل میں ملے پھون پین کا موجودہ ویلیوئیشن68ہزار کروڑ رپئے- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • once little noticed PhonePe is now emerging as surprise benefit for Walmart post Flipkart acquisition

فائدہ/ والمارٹ کو پھلپکارٹ ڈیل میں ملے پھون پین کا موجودہ ویلیوئیشن68ہزار کروڑ رپئے



once little noticed PhonePe is now emerging as surprise benefit for Walmart post Flipkart acquisition
X
once little noticed PhonePe is now emerging as surprise benefit for Walmart post Flipkart acquisition

  • والمارٹ نے پچھلے سال مئی میں پھلپکارٹ کو1.07لاکھ کروڑ رپئے میں خریدا تھا
  • یعنی جتنا خرچ کیا اسکا64%پھون پین کے ویلیوئیشن سے ہی کور ہو گیا
  • ڈجیٹل پیمینٹ سیگمینٹ میں پھون پین دیش کی دوسری بڑی کمپنی

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 08:48 AM IST

بینگلرو.پچھلے سال والمارٹ نے جب بھارت کی سب سے بڑی ایکامرس کمپنی کو قریب1.07لاکھ کروڑ رپئے خریدا تھا,تب ڈیل میں ملی ڈجیٹل پیمینٹ اکائی پھون پین کے اوپر والمارٹ نے شائد ہی زیادہ دھیان دیا ہوگا۔ آج کی تاریخ میں پھون پین دیش ٹاپ سٹارٹئپ کی سوچی میں شامل ہے اور تازہ آنکڑوں کے مطابق پھون پین کا ویلیوئیشن68,000کروڑ رپئے تک پہنچ گیا ہے۔

پچھلے ایک سال میں پھون پین کے لین دین کی ویلیو میں4گنا اضافہ

  1. پھلپکارٹ کے بورڈ نے حال ہی میں پھون پین کو نئی اکائی میں بدلنے اور قریب6,800کروڑ رپئے جٹانے کی انومتی دی ہے۔ سوتروں کے مطابق اسکے بعد پھون پین کا ویلیوئیشن قریب68,000کروڑ رپئے ہو جائیگا۔ اگلے1-2مہینے میں ڈیل ہونے کی سنبھاونا ہے۔

  2. پھون پین دیش میں ڈجیٹل پیمینٹ سیکٹر میں پرمکھ کمپنیوں میں سے ایک ہے۔ پچھلے کچھ سمیہ میں پیسے بھیجنے اور بزنس لین دین میں ڈجیٹل پلیٹپھارم کا استعمال زیادہ شروع ہوا ہے۔ اسکا فائدہ پھون پین کو بھی ملا ہے۔ پچھلے ایک سال میں کمپنی کے والیوم اور لین دین کی ویلیو میں چار گنا کا اضافہ ہوا۔ پھون پین کا مقابلہ پیٹیئیم سے ہے۔ کیبینک کیپٹل مارکیٹ کے ایک اینالسٹ کا کہنا ہے که پھون پین,والمارٹ کے لئے ایک ویلیوئیبل ایسیٹ ہے۔

  3. ایک سال میں ہی بک گئی تھی پھون پین

    پھلپکارٹ کو چھوڑکر تین دوستوں نے دسمبر2015میں پھون پین کی شروعات کی تھی۔ پھلپکارٹ کے پھاؤنڈر بنی بنسل اور سچن بنسل نے ایک سال کے اندر ہی پھون پین کو خرید لیا۔ سرکار نے8نومبر2016کو اچانک نوٹبندی کا فیصلہ لیا۔ اس سے ڈجیٹل پیمینٹ کمپنیوں کی تیزی سے گروتھ ہوئی۔

  4. بنی اور سچن بنسل پھلپکارٹ کو بیچتے سمیہ پھون پین کے پوٹینشیل کو سمجھ نہیں پائے۔ والمارٹ کو پھون پین,پھلپکارٹ کے ساتھ ہوئی ڈیل میں ملی۔ اسکا اندازہ شائد لوگوں کو نہیں تھا که کمپنی کا کاروبار بہت تیزی سے بڑھیگا اور وہ دیش کی پرمکھ ڈجیٹل پیمینٹ کمپنیوں میں شمار ہو جائیگی۔

  5. کمپنی کے یوجرس پچھلے ایک سال میں چار گنا بڑھے

    کمپنی کے انوسار اس سال میں جون میں29کروڑ لوگوں تک پھون پین ایپ کی پہنچ تھی اور کل لین دین قریب85عرب ڈالر کا رہا جبکہ ایک سال پہلے کمپنی کے پاس7.1کروڑ اپبھوکتا تھے اور کل لین دین22عرب ڈالر کا رہا تھا۔ کمپنی نے حال میں میوچئل فنڈ,مووی ٹکٹ اور ایئرلائن بکنگ میں سیوائیں دینا شروع کیا ہے۔ اسکے علاوہ پھونپے نے عامر خان کو برانڈ ایمبیسڈر بنایا ہے۔

  6. 70لاکھ کروڑ کا ہوگا ڈجیٹل پیمینٹ ٹرانزیکشن

    کریڈٹ سئس کی ایک رپورٹ کے انوسار2023تک دیش میں ڈجیٹل پیمینٹ ٹرانزیکشن70لاکھ کروڑ رپئے ہونے کی سنبھاونا ہے۔ ابھی یہ14لاکھ کروڑ رو.کا ہے۔ ڈجیٹل پیمینٹ میں پیٹیئیم سب سے آگے ہے۔ پھون پین کے علاوہ موبیکوک,امیجن پہ,گوگل پہ,پیپل اور ریجر پے دوسرے پرمکھ کھلاڑی ہیں۔ واٹسئیپ بھی اس فیلڈ میں آنے والا ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation