Loading...
SCO summit, Narendra Modi: Pakistan allows PM Narendra Modi plane fly to Bishkek in Kyrgyzstan |پاکستان نے بھارت کی اپیل منظور کی,مودی کے لئے ہوائی شیتر کھولا- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • SCO summit, Narendra Modi: Pakistan allows PM Narendra Modi plane fly to Bishkek in Kyrgyzstan

شنگھائی سمٹ/ پاکستان نے بھارت کی اپیل منظور کی,مودی کے لئے ہوائی شیتر کھولا



SCO summit, Narendra Modi: Pakistan allows PM Narendra Modi plane fly to Bishkek in Kyrgyzstan
پردھان منتری عمران خان  فاعل۔ پردھان منتری عمران خان فاعل۔
X
SCO summit, Narendra Modi: Pakistan allows PM Narendra Modi plane fly to Bishkek in Kyrgyzstan
پردھان منتری عمران خان  فاعل۔پردھان منتری عمران خان فاعل۔

  • پی ایم نریندر مودی شنگھائی سہیوگ سنگٹھن کی بیٹھک میں حصہ لینے کرگستان کی راجدھانی بشکیک جا ئینگے
  • بالا کوٹ ایئر سٹرائک کے بعد سے پاک نے اپنا ہوائی شیتر بند کر دیا تھا
  • بھارتیہ وایوسینا نے31مئی کو اپنے ہوائی شیتر پر لگائے سارے استھائی پرتیبندھ ہٹا لئے تھے

Dainik Bhaskar

Jun 11, 2019, 11:03 AM IST

لاہایر. شنگھائی سہیایگ سنگٹھن(ایسسیؤ)سمٹ میں شامل ہاینے کے لئے پردھان منتری نریندر مایدی پاکستان کے ہوائی شیتر سے ہوکر کرگستان کی راجدھانی بشکیک جا سکیں گے۔ پاک کی عمران خان سرکار نے سایموار کاے بھارت کی اپیل پر مایدی کے ومان کاے اپنے ہوائی شیتر سے گجر نے کی اجازت دے دی۔ مودی13-14جون کو ایسسیؤ سمٹ میں شامل ہو نگے۔ اس سمیلن میں عمران خان بھی موجود رہینگے۔

 

بھارتیہ سینا نے26فروری کو پاکستان کے بالا کوٹ میں آتنکی سنگٹھن جیش محمد کے کیمپوں پر ایئر سٹرائک کی تھی۔ اسکے بعد پاکستان نے اپنے11ہوائی مارگوں میں سے دکشنی پاکستان سے ہوکر جانے والے کیول دو مارگ ہی کھولے ہیں۔ بھارت نے پاکستان سے مودی کے بشکیک جانے کے لئے اپنے ہوائی شیتر کھولنے کی اپیل کی تھی۔

 

اپچارکتائیں پوری کرنے کے بعد بھارت کو بتایا جائیگا

پاک ادھیکاریوں نے نیوز ایجینسی سے کہا که عمران خان کی سرکار نے بھارت کا آگرہ سویکار کر لیا ہے۔ مودی کا ومان اب پاک ہوائی شیتر سے ہوکر بشکیک جا سکےگا۔ اپچارکتائیں پوری کرنے کے بعد بھارت سرکار کو فیصلے کے بارے میں بتا دیا جائیگا۔ ناگریک اڈین پرادھیکرن(سیئیئے)کو بھی بعد میں اییرمین کو سوچت کرنے کا نردیش دیا جائیگا۔

 

عمران خان بھی سمیلن میں شامل ہو نگے

پاکستان کا کہنا ہے که ہمیں امید تھی که بھارت شانتی وارتا کے پرستاؤ پر پرتکریا دیگا۔ ادھیکاری نے کہا که عمران خان نے حال میں کشمیر مدعے سمیت کئی اہم ووادوں کو سلجھانے کے لئے اپنے سمککش پردھان منتری عمران خان کو پتر لکھا تھا۔ پاکستان کو امید ہے که بھارت شانتی پرستاؤ پر پرتکریا دیگا۔ حالانکہ ایسسیؤ سمٹ کے عطر مودی اور عمران کی بات چیت ہوگی یا نہیں,اس پر فی الحال کچھ بھی تے نہیں ہے۔

 

پاک نے سشما سوراج کے لئے ہوائی شیتر کھولے تھے

اس سے پہلے21مئی کو پورو ودیش منتری سشما سوراج کے بشکیک جانے کے لئے پاک نے اپنے ہوائی شیتر کھولے تھے۔ بھارتیہ وایوسینا(آئییئیپھ)نے بھی بالا کوٹ حملے کے بعد پاک کے ومانوں کے لئے استھائی طور پر اپنے ہوائی شیتر بند کر دیئے تھے۔ حالانکہ, 31مئی کو آئییئیپھ نے سارے پرتیبندھ ہٹا لئے۔ پاکستان نے بھارت کے ساتھ لگنے والی اپنی پوروی سیما کے آس پاس ہوائی شیتر پر پرتیبندھ14جون تک بڑھا دیا ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation