Loading...
Rajasthan: local Alwar court has accepted a plea by police to do further investigation in cow smuggling case |مارے گئے پہلو خان کے بیٹوں کی مانگ منظور,گو تسکری کے آروپ کی پھر جانچ ہوگی- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Rajasthan: local Alwar court has accepted a plea by police to do further investigation in cow smuggling case

ماب لنچنگ/ مارے گئے پہلو خان کے بیٹوں کی مانگ منظور,گو تسکری کے آروپ کی پھر جانچ ہوگی



2017میں گو تسکری کے شک میں بھیڑ نے پہلو خان کی ہتیا کر دی تھی۔-فاعل 2017میں گو تسکری کے شک میں بھیڑ نے پہلو خان کی ہتیا کر دی تھی۔-فاعل
X
2017میں گو تسکری کے شک میں بھیڑ نے پہلو خان کی ہتیا کر دی تھی۔-فاعل2017میں گو تسکری کے شک میں بھیڑ نے پہلو خان کی ہتیا کر دی تھی۔-فاعل

  • پہلو کے بیٹے کی مانگ پر الور پولیس نے کورٹ میں دوبارہ جانچ کے لئے عارضی لگائی تھی
  • پہلو کے دو بیٹوں اور ٹرک آپریٹر پر غیرقانونی طریقے سے گوونش کی ڈھلائی کا آروپ
  • 1اپریل2017کو بھیڑ نے گو تسکری کے شک میں پہلو خان کی پیٹ کر ہتیا کر دی تھی

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 12:11 PM IST

الور. راجستھان کے بہروڈ اترکت مکھیہ نیایک مجسٹریٹ(ایسیجیئیم)کورٹ نے پہلو خان کے دو بیٹوں اور ٹرک آپریٹر پر گو تسکری کے آروپوں کی دوبارہ جانچ کے لئے منظوری دے دی ہے۔27مہینے پہلے ماب لنچنگ میں مارے گئے پہلو کے بیٹے ارشاد نے ڈی جی پی سے نئے سرے سے جانچ کی مانگ کی تھی۔ اسکے بعد پولیس مکھیالیہ کے نردیش پر الور پولیس نے ایسیجیئیم کورٹ میں دوبارہ جانچ کے لئے عارضی لگائی تھی۔24مئی کو دائر چارج شیٹ میں پولیس نے پہلو کے بیٹوں کو گو تسکر بتایا تھا۔

 

ایس پی(الور)پارس انل دیشمکھ نے بتایا که گو تسکری کے معاملے میں کچھ پہلوؤں پر جانچ آگے بڑھائی جائیگی۔ خان کے بیٹے نے بتایا ہے که وہ الور کے ٹپوکڑا میں جانور بیچنے جا رہا تھا,جبکہ رپورٹ میں ہریانہ جانا درشایا گیا۔ ٹرک چالک نے دعویٰ کیا تھا که اسنے اپنا واہن گھٹنا سے پہلے کسی کو بیچ دیا تھا۔

 

پولیس نے24مئی کو دائر کی تھی چارج شیٹ

پولیس نے پہلو خان کے بیٹے ارشاد,عارف اور ٹرک آپریٹر خان محمد کے خلاف24مئی کو چارج شیٹ داخل کی تھی۔ اس میں سبھی کو راجستھان گوونش پشو ادھنیم, 1995کی دھاراؤں میں آروپی بنایا گیا۔ پہلے خبریں تھیں که اس چارج شیٹ میں پہلو خان کو بھی گو تسکری کا آروپی بنایا گیا۔ حالانکہ,بعد میں پولیس نے صاف کیا که موت کے بعد پہلو کا نام آروپ پتر سے ہٹایا تھا۔

 

گہلوت نے بھی دوبارہ جانچ کی بات کہی تھی

چارج شیٹ دائر ہونے پر مکھیہ منتری اشوک گہلوت نے کہا تھا که معاملے کی جانچ2017-18میں پچھلی سرکار کے انترگت ہوئی تھی۔ عارف,ارشاد اور خان محمد کا نام دسمبر2018میں چارج شیٹ داخل کرتے وقت نہیں تھا۔ حالانکہ,ہماری سرکار دیکھیگی که اس معاملے میں جانچ پوروندھارت ارادے سے تو نہیں کی گئی۔ اس سے پہلے گہلوت نے کہا تھا که جانچ بھاجپا سرکار میں ہوئی ہے,اب اس میں کوئی گڑبڑی ملی تو دوبارہ جانچ ہوگی۔

 

اپریل2017میں پہلو خان کی ہوئی تھی موت

الور میں جے پور دہلی راجمارگ پر1اپریل2017کو بھیڑ نے گو تسکری کے شک میں پہلو خان کو پیٹا تھا۔ خان اپنے بیٹوں کے ساتھ جے پور کے ایک میلے سے مویشیوں کو خرید کر ہریانہ کے نوح ستھت اپنے گھر لا رہا تھا۔ بعد میں علاج کے دوران اسکی موت ہو گئی تھی۔ اس معاملے میں کراس ایف آئی آر درج ہوئیں۔ ایک ایف آئی آر میں پہلو اور اسکے پریوار پر حملہ کرنے والی بھیڑ کو آروپی بنایا گیا ہے۔ وہیں,دوسری ایف آئی آر پہلو خان اور اسکے پریوار کے خلاف کی گئی ہے۔ اس ایف آئی آر میں پہلو اور اسکے پریوار پر گو تسکری کا آروپ لگایا گیا۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation