Loading...
Prashant Kanojia: Immediate release of freelance journalist Prashant Kanojia Over posts on UP CM Yogi Adityanath; SC |یوگی پر کتھت آپتیجنک ٹپنی کرنے والے پترکار کی ترنت رہائی کا آدیش- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Prashant Kanojia: Immediate release of freelance journalist Prashant Kanojia Over posts on UP CM Yogi Adityanath; SC

سپریم کورٹ/ یوگی پر کتھت آپتیجنک ٹپنی کرنے والے پترکار کی ترنت رہائی کا آدیش



پرشانت کنوجیا۔ پرشانت کنوجیا۔
Prashant Kanojia: Immediate release of freelance journalist Prashant Kanojia Over posts on UP CM Yogi Adityanath; SC
X
پرشانت کنوجیا۔پرشانت کنوجیا۔
Prashant Kanojia: Immediate release of freelance journalist Prashant Kanojia Over posts on UP CM Yogi Adityanath; SC

  • سوتنتر پترکار پرشانت نے6جون کو ٹوٹّر پر ایک مہلا کا ویڈیاے پوسٹ کر یوگی پر کتھت روپ سے آپتیجنک ٹپنی کی تھی
  • سپریم کورٹ نے سنوائی کے دوران اپر سرکار سے پوچھا که پترکار کو کس آدھار پر گرفتار کیا گیا
  • کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے بھی پرشانت کو ترنت رہا کرنے کی بات کہی

Dainik Bhaskar

Jun 11, 2019, 12:44 PM IST

نئی دہلی.اتر پردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کے خلاف کتھت آپتیجنک ٹپنی پر پترکار پرشانت کنوجیا کی گرفتاری کے معاملے میں سپریم کورٹ نے منگلوار کو سنوائی کی۔ کورٹ نے کہا که سرکار کو اس معاملے میں ادارتا دکھاتے ہوئے پترکار کو ترنت رہا کرنا چاہئیے۔ شیرش کورٹ نے یہ بھی کہا که اس طرح کی ٹپنی نہیں کی جانی چاہئیے,لیکن کیا اس معاملے میں گرفتاری نیایپورن ہے؟ راجیہ سرکار کو اس معاملے میں صحیح ایکشن لینا چاہئیے۔

 

جسٹس اندرا بنرجی اور جسٹس اجے رستوگی کی بینچ نے کہا که ایسے کمینٹ پبلک میں نہیں ہونے چاہئیے۔ قانون کے تحت کارروائی جاری رہے,لیکن پترکار کو ترنت رہا کیا جانا ضروری ہے۔ بینچ نے کہا که ناگرکوں کی سوادھینتا اٹل ہے۔ اس سے کوئی سمجھوتہ نہیں کیا جا سکتا۔ یہ(سوتنترتا) ہمیں سنودھان سے ملی ہے اور اس سے کوئی چھیڑ چھاڑ نہیں ہو سکتی۔ 

 

راہل نے کہا اتر پردیش کے مکھیہ منتری مورکھتاپورن ویوہار کر رہے
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے منگلوار کو اتر پردیش سرکار دوارہ پترکار پرشانت کنوجیا کی گرفتاری کی نندا کی۔ راہل نے کہا که یوگی آدتیناتھ مورکھتاپورن ویوہار کر رہے ہیں۔ اگر آر ایس ایس بی جے پی سمرتھت پروپوگینڈا اور میرے بارے میں فیق نیوز پھیلانے والے پترکاروں کو جیل میں ڈال دیا جائیگا تو زیادہ تر اخباروں اور نیوز چینلوں میں سٹاف کی کمی ہو جائیگی۔ پترکار کو رہا کیا جانا ضروری ہے۔ 

 

شنیوار کو دہلی سے گرفتار کیا گیا تھا پرشانت
پرشانت نے6جون کو اپنے ٹوٹّر ہینڈل پر‘عشق چھپتا نہیں چھپانے سے یوگی جی’شیرشک سے ایک پوسٹ کی تھی۔ ساتھ ہی ایک ویڈیو اپ لوڈ کیا تھا,جسمیں ایک یوتی مکھیہ منتری کاریالیہ کے باہر کھڑی ہوکر خود کو یوگی آدتیناتھ کی پریمیکا بتا رہی تھی۔ پرشانت اس سے پہلے بھی یوگی آدتیناتھ پر انکے جنم دن پر ٹپنی کر چکا تھا۔

 

اس پر یوپی پولیس نے سوت: سنگیان لیتے ہوئے ایف آئی آر درج کر لی اور 8جون کو کنایجیا کو دہلی سے گرفتار کر لیا۔ پرشانت کی پتنی جگیشا اروڑہ نے سوموار کو سپریم کورٹ میں یاچکا دائر کی تھی۔ اسکے بعد وکیل نتیہ رامکرشنن نے ویکیشن بینچ سے اس معاملے پر جلد سنوائی کی مانگ کی تھی۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation