Loading...
Shopian Encounter: Two terrorists killed in Jammu and Kashmir's Shopian district |شوپیاں میں سرکشابلوں نے2آتنکیوں کو مار گرایا,پنچھ میں سینا نے آئیئیڈی بم کو نشکریہ کیا- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Shopian Encounter: Two terrorists killed in Jammu and Kashmir's Shopian district

کشمیر/ شوپیاں میں سرکشابلوں نے2آتنکیوں کو مار گرایا,پنچھ میں سینا نے آئیئیڈی بم کو نشکریہ کیا



X

  • شوپیاں کے انویرا علاقے میں پردرشن روکنے کے لئے اترکت سرکشابل تعینات
  • یہاں افواہوں کو روکنے کے لئے انٹرنیٹ سیوا بند,اس سال 31مئی تک کشمیر میں101آتنکی مارے گئے

Dainik Bhaskar

Jun 11, 2019, 01:51 PM IST

سرینگر.جموں کشمیر کے شوپیاں میں منگلوار کو سرکشابلوں کے ساتھ مٹھ بھیڑ میں دو آتنکی مارے گئے۔ یہ گھٹنا اونیرا علاقے میں ہوئی۔ سی آر پی ایف کی178بٹالین,ایسؤجی جیناپورا اور راشٹریہ رائفلس نے علاقے کی گھیرا بندی کر سرچ آپریشن چلایا۔ اس دوران صبح3:25بجے سرکشابلوں اور آتنکیوں کے بیچ مٹھ بھیڑ ہوئی۔ وہیں,سینا نے پنچھ کے کرشنا گھاٹی پل پر آتنکیوں دوارہ لگائے گئے آئیئیڈی بم کو نشکریہ کر دیا۔ پولیس نے کہا ہے که دونوں آتنکی سنگٹھن اسلامک سٹیٹ(آئییس)کی وچار دھارا سے پریرت تھے۔

 

سینا نے کہا که سرچ آپریشن کے دوران جوانوں نے دو آتنکیوں کے شو برآمد کئے۔ پردرشن روکنے کے لئے انویرا سے سٹے علاقوں میں اترکت سرکشابلوں کو تعینات کیا گیا ہے۔ شوپیاں میں افواہوں کو پھیلنے سے روکنے کے لئے انٹرنیٹ سیوا بند کر دی گئی ہے۔

 

آتنکیوں کے شو کو پرجنوں کو سونپا گیا

پولیس کے مطابق,مارے گئے آتنکوادیوں کی پہچان یاریپورا کے سیار احمد بھٹ,کلگام اور شوپیاں کے شکیر احمد واگے کے روپ میں ہوئی ہے۔ کشمیر کے آئیجیپی ایس پی پانی نے منگلوار کو کہا که آتنکیوں کے شو کو انکے پرجنوں کو شومپ دیا گیا ہے۔ موقعے سے ہتھیار اور گولہ بارود برآمد ہوا ہے۔ سرچ ابھیان ختم ہو گیا ہے۔ گھٹنا کی جانچ جاری ہے۔

 

اس سال101آتنکیوں کو مار گرایا
سینا کے افسروں کے مطابق,سرکشابلوں نے گھاٹی میں اس سال(31مئی2019تک) 101آتنکیوں کو مار گرایا۔ ان میں23ودیشی اور78ستھانیہ آتنکی شامل ہیں۔ سب سے زیادہ شوپیاں میں25آتنکی مارے گئے,جن میں16ستھانیہ شامل ہیں۔ وہیں,پلوامہ میں15,اونتیپورا میں14اور کلگام میں12آتنکی مارے گئے۔ افسروں نے کہا که مارچ سے اب تک50یووا وبھن آتنکی سنگٹھنوں میں شامل ہو چکے ہیں۔ بڑی سنکھیا میں ستھانیہ یوواؤں کا آتنکی سنگٹھنوں سے جڑنا چنتا کا وشیہ ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation