Loading...
Lok Sabha Chunav 2019, 15 May Lok Sabha Updates Today: Yogi Adityanath On Masood Azhar, Calls Christian Michel Congress |یوگی نے کہا مسعود کتے کی موت مارا جائیگا,مشیل کو بتایا کانگریس کا شکنی ماما- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • Lok Sabha Chunav 2019, 15 May Lok Sabha Updates Today: Yogi Adityanath On Masood Azhar, Calls Christian Michel Congress

لوک سبھا اپ ڈیٹس/یوگی نے کہا مسعود کتے کی موت مارا جائیگا,مشیل کو بتایا کانگریس کا شکنی ماما

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 01:01 PM IST


Lok Sabha Chunav 2019, 15 May Lok Sabha Updates Today: Yogi Adityanath On Masood Azhar, Calls Christian Michel Congress
مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ۔-فاعل فوٹو مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ۔-فاعل فوٹو
X
Lok Sabha Chunav 2019, 15 May Lok Sabha Updates Today: Yogi Adityanath On Masood Azhar, Calls Christian Michel Congress
مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ۔-فاعل فوٹومکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ۔-فاعل فوٹو

  • یوگی آدتیناتھ نے کہا مودی جی بھاشن دیتے ہیں تو اسلام آباد میں عمران خان کو پسینہ آتا ہے
  • انہوں نے کہا  کانگریس کے کاکا کواتروچی پہلے ہی سورگ سدھار گئے

لکھنؤ.اترپردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ نے کشینگر کی جنسبھا میں آتنکی مسعود اظہر اور اگستا ویسٹلینڈ ہیلکاپٹر گھوٹالے کے آروپی کرشچین مشیل کا ذکر کیا۔ انہوں نے کہا آتنکی مسعود اظہر ویشوک آتنکی گھوشت ہو گیا ہے۔ جلدی ہی اوسامہ بن لادین کی طرح اظہر بھی کتے کی موت مارا جائیگا۔ یوگی نے کہا که آپ لوگ مہابھارت کے شکنی ماما کو تو جانتے ہی ہیں۔ کانگریس کے پاس بھی ایک ایسے ہی ماما ہیں,جن کا نام کرشچین مشیل ہے۔ مشیل اٹلی کے رہنے والے ہیں,اسلئے لوگ انہیں کانگریس کا ماما کہتے ہیں۔ کانگریس کے کاکا کواتروچی پہلے ہی سورگ سدھار گئے۔

  • مایاوتی نے کہا بسپا کی سمپتی بھاجپا کی دین نہیں

    مایاوتی نے کہا  بسپا کی سمپتی بھاجپا کی دین نہیں

    مایاوتی نے کہا که بھاجپا بی ایس پی کی سمپتی کو اویدھ طریقے سے عرجت کیا ہوا بتاتی ہے۔ پردھان منتری مودی بھی یہی ہتھکنڈا استعمال کرتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ ہماری سمپتی بھاجپا کی دین نہیں ہے۔ بھاجپا غریبوں سے سمپتی اور آتمسمان چھیننے والی پارٹی ہے۔ وہ(مودی)تو بسپا کو بہن جی سمپتی پارٹی کہنے سے بھی نہیں شرماتے۔ ہمارے پاس جو بھی ہے وہ ہمارے شبھ چنتکوں کا ہی دیا ہوا ہے۔ ہم ہمیشہ ٹیکس بھی جمع کراتے ہیں۔ 

  • شتروگھن نے کہا میں نے بھاجپا چھوڑی تو آڈوانی جی رو پڑے تھے

    شتروگھن نے کہا  میں نے بھاجپا چھوڑی تو آڈوانی جی رو پڑے تھے

    کانگریس نیتا شتروگھن سنہا نے کہا ہے که جب انہوں نے بھاجپا چھوڑنے کا فیصلہ ایل کے آڈوانی کو سنایا تھا,تب انکی آنکھوں میں آنسو آ گئے تھے,لیکن انہوں نے مجھے روکا نہیں۔ راجنیتک پاری کی نئی شروعات کے لئے میں نے پہلے آڈوانی جی کا آشیرواد لیا۔ وہ بھاوک تھے اور انہوں نے مجھے شبھ کامنائیں بھی دیں۔ آڈوانی جی نے کہا-ٹھیک ہے,میں تم سے پیار کرتا ہوں۔ شتروگھن نے کہا که میں اٹل بہاری واجپئی جی کے سمیہ بھاجپا میں شامل ہوا تھا۔ اس سمیہ دیش میں لوکتنتر تھا اور آج دیش میں تاناشاہی ہے۔

  • نوجوت کور نے کہا مکھیہ منتری امریندر اور آبھا نے ٹکٹ کاٹا

    نوجوت کور نے کہا  مکھیہ منتری امریندر اور آبھا نے ٹکٹ کاٹا

    نوجوت سنگھ سدھو کو کانگریس نے سٹار پرچارک بنایا ہے,لیکن اس بار انہیں ٹکٹ نہیں دیا اور نہ انکی پتنی نوجوت کور کو ٹکٹ ملا ہے۔ نوجوت کور نے پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ اور پارٹی مہاسچو پنجاب پر بھاری آشا سنگھ پر ٹکٹ کاٹنے کا آروپ لگایا ہے۔ نوجوت کور نے کہا, ‘‘کیپٹن صاحب اور آشا کماری کو لگتا ہے که میڈم سدھو سانسد ٹکٹ کے لائق نہیں ہیں۔ دشہرے کے دن جو ٹرین حادثہ ہوا تھا,اسے آدھار بناکر میرا ٹکٹ کاٹا گیا۔’’ نوجوت کور نے چنڈیگڑھ لوک سبھا سیٹ کے لئے ٹکٹ کا دعویٰ کیا تھا,لیکن پارٹی نے پورو ریل منتری پون کمار بنسل کو ٹکٹ دیا۔

  • کمل ہاسن کے ہندو آتنکی والے بیان پر پارٹی نے صفائی دی

    کمل ہاسن کے ہندو آتنکی والے بیان پر پارٹی نے صفائی دی

    مکل ندھی میم پارٹی نے سنستھاپک اور ابھینیتا کمل ہاسن کے ہندو آتنکی والے بیان پر صفائی دی ہے۔ پارٹی نے کہا ہے که کمل ہاسن نے جہاں یہ بات کہی,وہ ایک الگ کاریہ کرم تھا۔ وہ دھارمک سہشنتا کی اپیل کرتے ہوئے چرمپنتھ کے خلاف بات کر رہے تھے۔ وہاں موجود سبھی لوگ چرمپنتھ کے خلاف تھے۔ وہ منچ سے اینٹی ہندو پر بھاشن دے رہے تھے۔ دراصل,ہاسن نے رویوار رات تمل ناڈو کے اراوکرچی میں چناؤ ابھیان کے دوران کہا تھا, ''آزاد بھارت کا پہلا آتنکی ایک ہندو تھا۔ اسکا نام ناتھورام گوڈسے تھا۔ یہیں سے آتنک کی شروعات ہوئی تھی۔''اسکے بعد سے بھاجپا,ایائییڈیئیمکے,سنگھ اور ہندو مہاسبھا ہاسن کے خلاف پردرشن کر رہے ہیں۔

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation