Loading...
UP law panel recommends life imprisonment for mob lynching from cm yogi adityanath |آل کمیشن نے کہا ماب لنچنگ میں پیڑت کی موت ہوتی ہے تو عمر قید سب سے بڑی سجا- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • National
  • UP law panel recommends life imprisonment for mob lynching from cm yogi adityanath

اتر پردیش/ آل کمیشن نے کہا ماب لنچنگ میں پیڑت کی موت ہوتی ہے تو عمر قید سب سے بڑی سجا



UP law panel recommends life imprisonment for mob lynching from cm yogi adityanath
کمیشن کے چیئرمین رٹائرڈ جسٹس آدتیناتھ متل۔ کمیشن کے چیئرمین رٹائرڈ جسٹس آدتیناتھ متل۔
X
UP law panel recommends life imprisonment for mob lynching from cm yogi adityanath
کمیشن کے چیئرمین رٹائرڈ جسٹس آدتیناتھ متل۔کمیشن کے چیئرمین رٹائرڈ جسٹس آدتیناتھ متل۔

  • اتر پردیش میں2012-2019کے بیچ ماب لنچنگ کی50سے زیادہ گھٹناؤں میں11کی موت ہوئیں
  • منی پور میں لنچنگ کے خلاف قانون بنا, مدھیہ پردیش سرکار جلد ہی قانون بنانے جا رہی

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 04:52 PM IST

لکھنؤ.اتر پردیش آل کمیشن نے راجیہ سرکار سے ماب لنچنگ معاملے میں آروپیوں کو عمر قید کی سجا کے پراودھان کی مانگ کی ہے۔ اسکے لئے کمیشن نے بدھوار کو مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کو ایک رپورٹ بھی بھیجی تھی۔ کمیشن کے چیئرمین رٹائرڈ جسٹس آدتیناتھ متل نے گرووار کو کہا که ماب لنچنگ کے دوران یدی پیڑت کی موت ہوتی ہے,تو آروپیوں کو عمر قید کی سجا ملنی چاہئیے۔ یہی انکے لئے سب سے بڑی سجا ہوگی۔

 

متل نے کہا, ‘‘ماب لنچنگ کی گھٹنائیں دیش میں لگاتار بڑھ رہی ہیں۔ کمیشن نے کافی ادھئین کے بعد ایک رپورٹ تیار کی ہے,جو مکھیہ منتری کے سامنے پیش کی جا چکی ہے۔128پیج کی رپورٹ میں سجھاؤ بھی دیا گیا ہے که کس طرح سے ان گھٹناؤں پر روک لگائی جا سکتی ہے اور آروپیوں کو کس آدھار پر عمر قید کی سجا دینی چاہئیے۔2018میں سپریم کورٹ کی سفارش پر تیار اس رپورٹ میں ماب لنچنگ کی کئی گھٹناؤں اور کورٹ کے فیصلوں کے بارے میں بھی بتایا گیا۔’’

 

سجا دلانے کی ذمیداری پولیس اور جلا مجسٹریٹس

سجھاؤ کے بعد بننے والے اس قانون کو اتر پردیش کامبیٹنگ آف ماب لنچنگ ایکٹ کے نام سے جانا جائیگا۔ کمیشن نے رپورٹ میں صاف کہا ہے که آروپیوں کو سجا دلانے کی ذمیداری پولیس ادھیکاریوں اور جلا مجسٹریٹس کی رہیگی۔ یدی وہ اس کام میں اسفل رہتے ہیں,تو ان پر بھی کارروائی ہونی چاہئیے۔ قانون کے تحت پیڑت کے پرجن کو جان مال کے نقصان کے انوسار معاوضہ بھی دیا جائیگا۔

 

رپورٹ میں سبھی50گھٹناؤں کا ذکر

راجیہ میں2012سے2019کے بیچ ماب لنچنگ کی50سے زیادہ گھٹنائیں ہوئیں۔ ان میں11کی موت اور50سے زیادہ زخمی ہوئے۔25لوگ گمبھیر زخمی ہوئے۔ رپورٹ میں ان سبھی معاملوں کا ذکر کیا گیا۔ رپورٹ کے مطابق,منی پور میں لنچنگ کے خلاف اس پرکار کا قانون بن چکا ہے,جبکہ مدھیہ پردیش سرکار جلد ہی قانون بنانے جا رہی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation