Loading...
Today News in Short, Short News,آج کی بڑی خبریں سنکشیپ میں- Dainik Bhaskar
ایک دن کے لئے بچی کمار سوامی سرکار,شکروار صبح تک ٹلی کاریہ واہی
Thu, 18 Jul
1 / 20

کرناٹک/ ایک دن کے لئے بچی کمار سوامی سرکار,شکروار صبح تک ٹلی کاریہ واہی

کرناٹک ودھان سبھا میں گرووار کو کمار سوامی سرکار کا بہہ مت پریکشن نہیں ہو سکا۔ راجیہ پال نے کہا آج ہی پریکشن کرانے پر وچار کریں,اسکے باوجود کاریہ واہی شکروار تک کے لئے ستھگت کر دی گئی۔ اس سے کمار سوامی سرکار ایک دن کے لئے بچ گئی۔ ناراض بھاجپا ودھائکوں نے کہا ہم رات کو ودھان سبھا میں ہی سوئینگے۔15باغی ودھائکوں کے علاوہ سدن میں گرووار کو5انیہ ودھایک بھی موجود نہیں رہے۔

مدھیہ ستھتا پینل31جولائی تک انتم رپورٹ سونپے, 2اگست کو اگلی سنوائی: سپریم کورٹ
Thu, 18 Jul
2 / 20

ایودھیا/ مدھیہ ستھتا پینل31جولائی تک انتم رپورٹ سونپے, 2اگست کو اگلی سنوائی: سپریم کورٹ

سپریم کورٹ نے گرووار کو ایودھیا وواد سلجھانے کے لئے گٹھت مدھیہ ستھتا پینل سے31جولائی تک انتم رپورٹ پیش کرنے کو کہا ہے۔ شیرش عدالت نے کہا که اس رپورٹ میں کچھ سکاراتمک نہیں نکلا تو2اگست کو اس کیس کی رایجانا سنوائی پر وچار کیا جائیگا۔ سپریم کورٹ معاملے کے پکشکار گوپال سنگھ وشارد کی یاچکا پر سنوائی کر رہا تھا۔ وشارد کا کہنا ہے که مدھیہ ستھتا سے کوئی سکاراتمک پرنام نہیں نکل رہا,لہٰذا اب کیس کی جلد سنوائی شروع کی جانی چاہئیے۔

22جولائی دوپہر2.43پر ہوگی چندریان 2کی لانچنگ,پہلے15جولائی کو ہونی تھی
Thu, 18 Jul
3 / 20

اسرو/ 22جولائی دوپہر2.43پر ہوگی چندریان 2کی لانچنگ,پہلے15جولائی کو ہونی تھی

اسرو نے بدھوار کو بتایا تھا که چندریان 2کی لانچنگ اگلے ہفتے کی جائیگی۔ اب ایک دن بعد ہی اسکی تاریخ بھی تے کر دی۔ اسرو نے ٹویٹ کیا که یہ مشن22جولائی کو دوپہر2.43بجے لانچ کیا جائیگا۔ پہلے اسے15جولائی کو رات2:51بجے چھوڑا جانا تھا,لیکن عین موقعے پر راکیٹ کے کولنگ سسٹم میں تکنیکی خامی پتہ چلنے پر لانچنگ ٹال دی گئی تھی۔

ہما داس نے15دن میں چوتھا گولڈ میڈل جیتا,انس کو بھی سورن
Thu, 18 Jul
4 / 20

ایتھلیٹکس/ ہما داس نے15دن میں چوتھا گولڈ میڈل جیتا,انس کو بھی سورن

بھارتیہ سپرنٹر ہما داس نے بدھوار کو چیک رپبلک میں تابور ایتھلیٹکس میٹ میں200میٹر ریس23.25سیکنڈ کے ساتھ جیتی۔ اس سے پہلے وہ2جولائی کو پوجنان ایتھلیٹکس گرانڈ پر کس میں200میٹر ریس, 7جولائی کو کٹنو ایتھلیٹکس میٹ میں200میٹر ریس کو اور13جولائی کو چیک رپبلک میں کلاندو میموریل ایتھلیٹکس میں200میٹر ریس جیت کر گولڈ میڈل حاصل کیا تھا۔ بھارت کے ہی انس نے بھی گرووار کو400میٹر ریس میں گولڈ جیتا۔ انس نے15دن میں3سورن اور1کانسیہ پدک جیتا ہے۔

مودی22ستمبر کو ہیوسٹن میں بھارتیہ سمودائے کو سمبودھت کرینگے
Thu, 18 Jul
5 / 20

امریکہ دورہ/ مودی22ستمبر کو ہیوسٹن میں بھارتیہ سمودائے کو سمبودھت کرینگے

پردھان منتری نریندر مودی ستمبر میں سنیکت راشٹر مہاسبھا کے ستر میں حصہ لینے امریکہ جا ئینگے۔ وہ22ستمبر کو ہیوسٹن میں‘ہاؤڈی مودی!’کاریہ کرم میں بھارتیہ سمودائے کو سمبودھت کرینگے۔ سمٹ کی میزبانی ہیوسٹن ستھت ٹیکساس انڈیا فورم کریگا۔ آیوجکوں کا کہنا ہے که یہ کاریہ کرم70ہزار کی درشک شمتا والے اینارجی سٹیڈیم کرایا جا سکتا ہے۔ یہاں بھارتیوں کی کافی تداد ہے۔ رپورٹس کے مطابق, 23ستمبر کو مودی یوئین میں جلوایو پرورتن پرورتن پر ہونے والی وشیش بیٹھک میں بھی بھاشن دینگے۔

سپر اوور میں نیشم کے چھکا لگاتے ہی انکے کوچ کا ہارٹ اٹیک سے ندھن
Thu, 18 Jul
6 / 20

ورلڈ کپ/ سپر اوور میں نیشم کے چھکا لگاتے ہی انکے کوچ کا ہارٹ اٹیک سے ندھن

نیوزی لینڈ کے آل راؤنڈر جیمس نیشم کے بچپن کے کوچ ڈیوڈ جیمس گارڈن کا ندھن ہو گیا۔ گارڈن کی بیٹی لیونی کے مطابق,انگلینڈ کے خلاف ورلڈ کپ کے فائنل میں سپر اوور میں جوپھرا آرچر کی گیند پر نیشم نے چھکا لگایا تھا۔ گیند باؤنڈری کے پار جاتے ہی گارڈن کو ہارٹ اٹیک آیا اور انہوں نے انتم سانس لی۔ نیشم نے بھی ٹویٹ کرکے اپنے کوچ کو شردھانجلی دی۔ نیشم نے ورلڈ کپ میں15وکیٹ لئے اور232رن بھی بنائے۔

پاکستان کلبھوشن کو رہا کرے: آئیسیجے کے فیصلے پر ودیش منتری جیشنکر
Thu, 18 Jul
7 / 20

سنسد/ پاکستان کلبھوشن کو رہا کرے: آئیسیجے کے فیصلے پر ودیش منتری جیشنکر

پاکستان کی جیل میں بند بھارتیہ نوسینا کے پورو افسر کلبھوشن جادھو کے معاملے میں بدھوار کو انترراشٹریہ عدالت کا فیصلہ15-1سے بھارت کے پکش میں آیا۔ اس پر راجیہ سبھا میں ودیش منتری ایس جیشنکر نے بیان دیا۔ انہوں نے کہا که پاکستان سے پھر اپیل کرتے ہیں که وہ کلبھوشن کو رہا کرے۔ اس سے پہلے کورٹ کے ادھیکش جسٹس ابدلکاوی احمد یوسف نے کہا تھا که جب تک پاکستان پربھاوی ڈھنگ سے فیصلے کی سمیکشا اور اس پر پنروچار نہیں کر لیتا,پھانسی پر روک جاری رہیگی۔

نہیں چاہتے که بھارت ہمارے ومانوں کو نقصان پہنچانے والی تکنیک خریدے: پینٹاگن
Thu, 18 Jul
8 / 20

امریکہ/ نہیں چاہتے که بھارت ہمارے ومانوں کو نقصان پہنچانے والی تکنیک خریدے: پینٹاگن

امریکہ نے گرووار کو ترکی کے ساتھ ایپھ 35فائٹر جیٹ سودا ردّ کر دیا۔ دراصل,ترکی نے بھارت کی طرح حال ہی میں روس سے ایس 400مسائل ڈیفینس سسٹم کا سودا کیا ہے۔ اس موقعے پر امریکی اپ رکشامنتری ڈیوڈ ٹریچٹینبرگ سے پوچھا گیا که بھارت پر وہ کیا قدم اٹھائینگے,تو انہوں نے کہا که ہم بھارت کے ساتھ رکشا ساجھیداری اور مضبوط کرنا چاہتے ہیں,لیکن ترکی کے ساتھ رکشا سودا ردّ کرکے ٹرمپ سندیش دینا چاہتے ہیں که بھارت ایسی کوئی تکنیک نہ خریدے جس سے ہمارے پانچویں جینریشن کے ومانوں کو خطرہ پیدا ہو۔

10سال تلاش کے بعد حافظ گرفتار: ٹرمپ;ودیش وبھاگ بولا  تلاشا نہیں,کھل عام گھوم رہا تھا
Thu, 18 Jul
9 / 20

امریکہ/ 10سال تلاش کے بعد حافظ گرفتار: ٹرمپ;ودیش وبھاگ بولا تلاشا نہیں,کھل عام گھوم رہا تھا

حافظ سعید کی گرفتاری پر ڈونالڈ ٹرمپ کے ایک ٹویٹ پر انکے ہی ودیش وبھاگ نے پلٹوار کر دیا۔ ٹرمپ نے بدھوار کو ٹویٹ کیا تھا که10سال ڈھونڈنے کے بعد آخرکار آتنکی حافظ سعید کو گرفتار کر لیا گیا۔ اس پر ودیش معاملوں کی سمتی نے ٹویٹ کیا که سمتی نے کہا که26/11ممبئی حملے کے ماسٹرمائنڈ سعید کو ڈھونڈھا نہیں گیا ہے۔ وہ پچھلے10سال سے پاکستان میں کھل عام گھوم رہا تھا۔

آسام اور بہار میں باڑھ سے94کی موت,ایک کروڑ سے زیادہ لوگ پربھاوت
Thu, 18 Jul
10 / 20

موسم/ آسام اور بہار میں باڑھ سے94کی موت,ایک کروڑ سے زیادہ لوگ پربھاوت

بہار اور آسام بھاری بارش کے بعد باڑھ سے بری طرح پربھاوت ہیں۔ دونوں راجیوں میں بدھوار تک مرنے والوں کی سنکھیا94پہنچ گئی۔ بہار میں12ضلعوں کے46.83لاکھ لوگ پربھاوت ہیں,جبکہ67لوگوں کی موت ہوئی۔ اکیلے سیتامڑھی میں17اور مدھبنی میں11لوگ مارے گئے۔ وہیں,آسام میں29ضلعوں کے57لاکھ لوگ باڑھ کی چپیٹ میں ہیں۔ یہاں27لوگ جان گنوا چکے ہیں۔ برہمپتر اور اسکی سہایک ندیاں گواہاٹی سمیت راجیہ کے زیادہ تر ضلعوں میں خطرے کے نشان سے اوپر بہہ رہی ہیں۔ راجیہ میں ریڈ الرٹ جاری کیا گیا ہے۔

تیسرے نمبر کے بلیبازوں نے49%رن بنائے, 32سال کا ریکارڈ ٹوٹا
Thu, 18 Jul
11 / 20

ورلڈ کپ/ تیسرے نمبر کے بلیبازوں نے49%رن بنائے, 32سال کا ریکارڈ ٹوٹا

اس ورلڈ کپ میں ٹاپ آرڈر(1سے3نمبر کے بلے باز)نے51%رن بنائے۔ یہ ورلڈ کپ اتہاس کا نیا ریکارڈ ہے۔2015میں43%, 2011میں48%اور2007میں44.5%رن ٹاپ آرڈر نے بنائے تھے۔ اوپنرس نے اس بار31%,تیسرے نمبر کے بلیبازوں نے49%اور انیہ کرم کے بلیبازوں نے صرف20%رن بنائے۔ نمبر3کے بلے باز سب سے زیادہ سپھل رہے۔ انکا اوسط52.47رہا۔ یہ کسی بھی ورلڈ کپ میں سب سے زیادہ ہے۔ پچھلی بار1987میں نمبر 3کے بلیبازوں کا اوسط43.40تھا۔

مکھیہ کوچ کے چین میں وراٹ کوہلی دخل نہیں دے سکیں گے,آخری فیصلہ کپل دیو کا پینل لیگا
Thu, 18 Jul
12 / 20

رپورٹ/ مکھیہ کوچ کے چین میں وراٹ کوہلی دخل نہیں دے سکیں گے,آخری فیصلہ کپل دیو کا پینل لیگا

کپل دیو کے نیترتو والے پینل کو بھارتیہ کرکٹ ٹیم کے نئے کوچ کو چننے کا ذمہ سونپا گیا ہے۔ ٹیم انڈیا کے کپتان وراٹ کوہلی اس میں کوئی دخل نہیں دینگے۔ انڈین ایکسپریس سے بی بی سی آئی کے ایک پدادھیکاری نے کہا پچھلی بار کوہلی نے کمبلے کے ساتھ اپنی اور ٹیم کی پریشانی کا ذکر کیا تھا۔ وہ اس بار نئے کوچ کو لیکر کچھ نہیں کر پائیں گے۔ آخری فیصلہ کپل دیو والی کمیٹی کو کرنا ہے,جو وراٹ کی ایک نہیں سنیگی۔ کوچ پد کے لئے بی بی سی آئی نے آویدن بھیجنے کے لئے انتم تاریخ30جولائی رکھی ہے۔ روی شاستری کو2017میں ٹیم انڈیا کا کوچ بنایا گیا تھا۔

رکشا منترالیہ نے کہا  رافیل کے آنے سے وایوسینا کی یدھنیتی اور بہتر ہو جائیگی
Thu, 18 Jul
13 / 20

رپورٹ/ رکشا منترالیہ نے کہا رافیل کے آنے سے وایوسینا کی یدھنیتی اور بہتر ہو جائیگی

رکشا منترالیہ کی وارشک رپورٹ گرووار کو جاری کی گئی۔ اسکے مطابق رافیل ایئرکرافٹ کے آنے کے بعد بھارتیہ وایوسینا کی یدھ شمتا تو بڑھےگی ہی مگر ساتھ ہی یدھنیتی کے سطر پر بھی کئی باتیں بہتر ہو جائینگی۔ رپورٹ کے انوسار فرانس ایئرفورس کے مارگدرشن میں بھارتیہ ادھیکاریوں اور ٹیکنیشینس کی پہلی بیچ کی ٹریننگ شروع ہو چکی ہے۔ رافیل کے وایوسینا میں شامل ہونے کے بعد بھارت اپنے ورودھیوں کو زیادہ مضبوطی سے جواب دے پائیگا۔

حجاب پہن کر ہنومان چالیسا پاٹھ میں شریک ہونے پر عشرت جہاں کو دھمکی,کہا  گھر خالی کرو
Thu, 18 Jul
14 / 20

بنگال/ حجاب پہن کر ہنومان چالیسا پاٹھ میں شریک ہونے پر عشرت جہاں کو دھمکی,کہا گھر خالی کرو

بھاجپا نیتا عشرت جہاں نے گرووار کو پچھم بنگال پولیس کے پاس شکایت درج کرائی۔ عشرت نے کہا میں نے ہنومان چالیسا پاٹھ میں حصہ لیا تھا۔ اسکے بعد مسلم سمودائے کے لوگوں نے مجھے گھر خالی کرنے اور جان سے مارنے کی دھمکی دی۔ انکے مطابق میں نے حجاب کے ساتھ پاٹھ میں شامل ہوکر اسلام کو نیچا دکھایا ہے۔ میری جان کو خطرہ ہے۔ میں نے پولیس سے سرکشا مانگی ہے۔ اس پاٹھ کا آیوجن بھاجپا نے کیا تھا۔ پولیس کے انوسار معاملے کی جانچ شروع ہو گئی ہے۔

بھاجپا ادھیکش کا دعویٰ 10دن میں کانگریس این سی پی کے کئی ودھایک ہماری پارٹی میں شامل ہو نگے
Thu, 18 Jul
15 / 20

مہاراشٹر/ بھاجپا ادھیکش کا دعویٰ 10دن میں کانگریس این سی پی کے کئی ودھایک ہماری پارٹی میں شامل ہو نگے

مہاراشٹر بھاجپا کے ادھیکش چندر کانت پاٹل نے دعویٰ کیا که10دنوں میں کانگریس این سی پی کے کئی ودھایک بھاجپا میں شامل ہو نگے۔ اس پر این سی پی نے کہا ودھان سبھا چناؤ سے پہلے وپکشی دلوں میں بھرم پیدا کرنے کے لئے پاٹل ایسا کہہ رہے ہیں۔ جب میڈیا نے پاٹل سے استیفا دینے والے ودھائکوں کے نام پوچھے تو انہوں نے نام بتانے سے انکار کر دیا۔ انہوں نے کہا اگر میں نام بتا دونگا تو پھر اس میں مزہ ختم ہو جائیگا۔ زندگی کا مزہ انشچتا میں ہے,تو انکا نام مت پوچھئے۔

پرینکا گاندھی نے نیلسن منڈیلا کے ساتھ فوٹو ٹویٹ کی,کہا  وہ میرے مارگدرشک
Thu, 18 Jul
16 / 20

دہلی/ پرینکا گاندھی نے نیلسن منڈیلا کے ساتھ فوٹو ٹویٹ کی,کہا وہ میرے مارگدرشک

کانگریس مہاسچو پرینکا گاندھی نے دکشن افریقہ کے اہنساوادی نیتا نیلسن منڈیلا کی101ویں جینتی کے موقعے پر انہیں یاد کیا۔ پرینکا کے مطابق منڈیلا انکے پریرناسروت اور مارگدرشک ہیں۔ پرینکا نے ٹویٹ کیا آج وشو نیلسن منڈیلا جیسے ویکتتو کی ادھک کمی محسوس کر رہا ہے۔ انکا جیون سچائی,پریم اور سوتنترتا کی مثال ہے۔ میرے لئے,وہ انکل نیلسن تھے۔ وہ پہلے ویکتی تھے,جنہوں نے مجھے راجنیتی میں آنے کے لئے کہا۔ وہ ہمیشہ میرے پریرناسروت اور مارگدرشک رہینگے۔

کلبھوشن کی پھانسی نلمبت رہیگی,پاک پنروچار کرے: انترراشٹریہ عدالت
Thu, 18 Jul
17 / 20

فیصلہ/ کلبھوشن کی پھانسی نلمبت رہیگی,پاک پنروچار کرے: انترراشٹریہ عدالت

انترراشٹریہ عدالت نے پاکستان کی جیل میں بند بھارتیہ نوسینا کے پورو افسر کلبھوشن جادھو کی پھانسی پر بدھوار کو روک لگا دی ہے۔ پاکستان کو فیصلے پر دوبارہ وچار کرنے کے لئے کہا ہے۔16ججوں کی بینچ میں سے15ججوں نے کلبھوشن کے پکش میں فیصلہ سنایا۔ پاکستان جادھو کو جاسوس بتاتا رہا ہے۔ انہیں وہاں کی آرمی کورٹ نے اپریل2017میں موت کی سجا سنائی تھی۔ اسکے خلاف بھارت نے مئی2017میں آئیسیجے میں اپیل کی تھی۔ 

ودھان سبھا چناؤ میں راکامپا نے کانگریس سے برابر سیٹیں مانگی
Wed, 17 Jul
18 / 20

مہاراشٹر/ ودھان سبھا چناؤ میں راکامپا نے کانگریس سے برابر سیٹیں مانگی

شرد پوار کی پارٹی راکامپا مہاراشٹر ودھان سبھا چناؤ میں کانگریس سے برابر سیٹیں چاہتی ہے۔ منگلوار کو اس مدعے پر دونوں پارٹیوں کی ممبئی میں بیٹھک ہوئی۔ بیٹھک کے بعد راکامپا کے ایک نیتا نے کہا که اب پرستھتیاں بدل چکی ہیں۔ ہم نے پچھلے دو لوک سبھا چناووں میں کانگریس سے بہتر پردرشن کیا ہے۔ اسلئے ہمیں برابر سیٹیں ملنیں چاہئیے۔288سیٹوں والے مہاراشٹر میں سال کے انت میں ودھان سبھا چناؤ ہونا ہے۔ راکامپا اور کانگریس نے2019لوک سبھا چناؤ ساتھ لڑا تھا۔

بطور چیئرمین پریمجی کی آخری ایجیئیم,کہا  گاہکوں کی ضرورتوں کے4ستمبھوں پر فوکس
Thu, 18 Jul
19 / 20

وپرو/ بطور چیئرمین پریمجی کی آخری ایجیئیم,کہا گاہکوں کی ضرورتوں کے4ستمبھوں پر فوکس

آئی ٹی کمپنی وپرو کی منگلوار کو ایجیئیم ہوئی۔ بطور چیئرمین اجیم پریمجی(74)کی یہ آخری ایجیئیم تھی۔ انہوں نے کہا که تیز بدلاؤ کے دور میں ہمارا فوکس گاہکوں کی ضرورتوں سے جڑے چار ستمبھوں بزنس ریامیجشن,انجینئرنگ ٹرانسپھارمیشن اینڈ ماڈرنائجیشن,کنیکٹیڈ انٹیلی جینس اور وشواس کی رننیتی مضبوط کرنے پر ہے۔ سٹریٹجی کو سپھل بنانے کے لئے ہم ڈجیٹل,کلاؤڈ,انجینئرنگ سروسز اور سائبر سیکورٹی میں نویش کر رہے ہیں۔ پریمجی30جولائی کو رٹائر ہو نگے۔ اگلے دن بیٹے رشد چیئرمین پد سنبھالیں گے۔

ارنالٹ دنیا کے دوسرے سب سے بڑے امیر بنے,نیٹورتھ7.45لاکھ کروڑ رپئے
Wed, 17 Jul
20 / 20

رینکنگ/ ارنالٹ دنیا کے دوسرے سب سے بڑے امیر بنے,نیٹورتھ7.45لاکھ کروڑ رپئے

لگزری گڈس کمپنی ایلویئیمئیچ کے چیئرمین برنارڈ ارنالٹ(70)دنیا کے دوسرے سب سے بڑے امیر بن گئے ہیں۔ ایلویئیمئیچ کے شیئر میں1.38%تیزی آنے سے ارنالٹ کی نیٹورتھ منگلوار کو7.45لاکھ کروڑ رپئے ہو گئی۔ ادھر,مائکروساپھٹ کے کوپھاؤنڈر بل گیٹس7.38لاکھ کروڑ رو.نیٹورتھ کے ساتھ تیسرے نمبر پر پھسل گئے ہیں۔ بلومبرگ بلینیر انڈیکس کے7سال میں پہلی بار گیٹس تیسرے نمبر پر فسلے ہیں۔ اس میں شامل دنیا کے500امیروں کی نیٹورتھ ہر روز امریکی شیئر بازار بند ہونے کے بعد اپ ڈیٹ کی جاتی ہے۔

Web Tranliteration/Translation