Loading...
Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death | 47.5لاکھ رپئے سالانہ کماتا تھا شخص,پھر بھی بیحد کنجوسی سے جیتا تھا لائف,پھٹے جوتے کو بھی ٹیپ لگاکر پہنتا تھا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

47.5لاکھ رپئے سالانہ کماتا تھا شخص,پھر بھی بیحد کنجوسی سے جیتا تھا لائف,پھٹے جوتے کو بھی ٹیپ لگاکر پہنتا تھا

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 06:19 PM IST

اچانک ہو گئی شخص کی موت اور سامنے آئی اس سے جڑی شاکنگ سچائی

Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death

واشنگٹن. امریکہ میں بیتے مہینے ہوئی ایک سوشل ورکر کی موت نے سب کو ہلاکر رکھ دیا تھا۔ یہ شخص کافی کنجوس تھا اور زندگی بھر اکیلا ہی رہا تھا۔ نہ تو اسنے شادی کی تھی, اورنہ ہی اسکی فیملی میں کوئی تھا۔ اسکی عجیب و غریب لائف سٹائل کو دیکھ کر لوگ اسکا مذاق بھی اڑاتے تھے,لیکن63سال کی عمر میں جب اسکی موت ہوئی,تو اس سے جڑی ایک ایسی بات سامنے آئی تھی,جسے جان کر سب حیران رہ گئے تھے۔

دان کرکے گیا77کروڑ رپئے کی پراپرٹی...

Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death

-امریکہ کے واشنگٹن شہر میں رہنے والے ایلین نیمن کی موت دسمبر2018میں کینسر کی وجہ سے ہو گئی تھی۔ اسکی موت کے بعد لوگوں کو بڑی حیرانی ہوئی تھی جب انہیں یہ پتہ چلا تھا که وہ غریب بچوں کو لئے11ملین ڈالر(قریب77کروڑ رو)کی پراپرٹی چھوڑکر گیا تھا۔
-ایلین اپنی کنجوسی کے لئے کافی زیادہ فیمس تھا۔ وہ سالانہ قریب47.5لاکھ رپئے کما لیتا تھا,لیکن اسکے بعد بھی وہ نہ تو کبھی خود پر اور نہ ہی کسی انیہ شخص پر پیسے خرچ کرتا تھا۔ تاؤمر وہ اکیلا ہی رہا,اسنے نہ تو شادی کی تھی اور نہ ہی کسی بچے کو گود لیا تھا۔
-پیسوں کو لیکر وہ اتنا زیادہ کنجوس تھا که جوتے پھٹنے کے بعد بھی وہ انہیں ٹیپ لگاکر پہن لیتا تھا۔ تاکہ نئے جوتے نہ خریدنا پڑے۔ اسے اکیلا رہنا زیادہ پسند تھا۔ وہ سماجسیوا کا کام کرتا تھا,لیکن اسکے بعد بھی اسے لوگوں سے زیادہ گھلتا ملتا پسند نہیں تھا۔
-ایلین کے بارے میں زیادہ تر لوگ زیادہ کچھ نہیں جانتے تھے اور جو اسے جانتے تھے,انہیں بھی یہ نہیں پتہ تھا که اسنے ان سے کتنا بڑا راج چھپاکر رکھا ہوا تھا۔ جب اسکی موت ہوئی تب جاکر انہیں اسکے کئے دان کے بارے میں پتہ چلا۔

 

Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death

پوری زندگی صرف دوسروں کے لئے جیا ایلین

 

 

-ایلین کی موت کے بعد لوگوں کو پتہ چلا که بھلے ہی جندگیبھر اسنے خود پر پیسہ خرچ نہ کیا ہو,لیکن وہ کنجوس بالکل بھی نہیں تھا۔ جب وہ گیا تو اپنی11ملین ڈالر(قریب77کروڑ رو)کی پراپرٹی اناتھ,غریب,بیمار,بیسہارا اور اکیلے لوگوں کے لئے دان کرکے گیا تھا۔
-اتنا پیسہ اسنے صرف ایک نوکری سے نہیں کمایا تھا,بلکہ کئی بار اسنے ایک ہی وقت میں تین تین نوکریاں بھی کی تھی۔ اسکے ایک دوست کے مطابق پیرینٹس کی موت کے بعد بھی اسے کافی پیسہ وراثت میں ملا تھا۔ اسکے علاوہ اسنے اپنے پیسے کو نویش کرکے بھی رکھا تھا,جو لگاتار بڑھتا رہا۔ 
-ایلین کا ایک بڑا بھائی بھی تھا جو که مانسک روپ سے کمزور تھا اور اسکی دیکھ بھال کا ذمہ بھی ایلین پر ہی تھا۔ اسکے علاوہ سوشل سروس کے دوران ایلین جب غریب بچوں اور انکی مشکل بھری زندگی کو دیکھتا تو اسے بہت دکھ ہوتا تھا۔
-ایلین کبھی کسی سے اپنے دل کی بات تو نہیں کہتا تھا,لیکن اپنے بھائی اور غریب بچوں کی تکلیفیں دیکھ کر بہت دکھ ہوتا تھا۔ اسی وجہ سے اسنے سوچ لیا تھا که وہ اپنی ساری پراپرٹی ایسے بیسہارا اور غریب بچوں کے لئے ہی چھوڑکر جائیگا۔
-شخص کی موت کے بعد پتہ چلا که وہ اپنی ساری پراپرٹی الگ الگ فیلڈ سے جڑی سنستھاؤں کو دان کرکے گیا تھا۔ جسمیں اناتھالیہ,ہاسپٹلس,وردھاشرم جیسی سنستھائیں تھیں۔ بچوں کے ایک ہاسپٹل کو وہ2.5ملین ڈالر(17.5کروڑ رو)دان دیکر گیا تھا۔ جو اس ہاسپٹل کو ملا سب سے بڑا دان تھا۔
-ایلین جن جن سنستھاؤں کو دان دیکر گیا تھا,ان سے اسکا کوئی نجی رشتہ نہیں تھا,نہ ہی وہ اسے جانتے تھے۔ ایلین زندگی بھر دوسروں کے لئے جیا اور دوسروں کے لئے پیسہ چھوڑکر چلا گیا۔

X
Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death
Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death
Social worker leaves $11 million estate to children's charities upon death
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation