Loading...
Photo News In Hindi : Madhuri dixit 51th birthday | 51واں جنم دن منا رہیں مادھوری دیکشت- Dainik Bhaskar

 بالی وڈ

برتھ ڈے/ 51واں جنم دن منا رہیں مادھوری دیکشت

X
بالی وڈ ڈیسک.مادھوری دیکشت بدھوار کو اپنا51واں برتھ ڈے منا رہیں ہیں۔90کے دشک میں یہ دھک دھک گرل نام سے مشہور تھیں۔ مادھوری کی خوبصورتی کا جلوہ آج بھی برقرار ہے۔بالی وڈ ڈیسک.مادھوری دیکشت بدھوار کو اپنا51واں برتھ ڈے منا رہیں ہیں۔90کے دشک میں یہ دھک دھک گرل نام سے مشہور تھیں۔ مادھوری کی خوبصورتی کا جلوہ آج بھی برقرار ہے۔
مادھوری کا جنم15مئی1967کو ایک مہاراشٹرین براہمن پریوار میں ہوا۔مادھوری کا جنم15مئی1967کو ایک مہاراشٹرین براہمن پریوار میں ہوا۔
انہوں نے8سال تک پنڈت برجو مہاراج سے کتھک سیکھا۔انہوں نے8سال تک پنڈت برجو مہاراج سے کتھک سیکھا۔
پڑھائی لکھائی میں ہوشیار مادھوری نے ممبئی سے اپنی سکولی شکشا پوری کی۔ اسکے بعد انہوں نے ممبئی یونیورسٹی میں مائکرو بایولوجسٹ بننے کے لئے داخلہ لیا۔پڑھائی لکھائی میں ہوشیار مادھوری نے ممبئی سے اپنی سکولی شکشا پوری کی۔ اسکے بعد انہوں نے ممبئی یونیورسٹی میں مائکرو بایولوجسٹ بننے کے لئے داخلہ لیا۔
شائد مادھوری کی قسمت کو کچھ اور ہی منظور تھا۔ انکی خوبصورتی کی وجہ سے انہیں1984میں راج شری پروڈکشن کی فلم ابودھ آفر ہوئی۔شائد مادھوری کی قسمت کو کچھ اور ہی منظور تھا۔ انکی خوبصورتی کی وجہ سے انہیں1984میں راج شری پروڈکشن کی فلم ابودھ آفر ہوئی۔
فلم فلاپ رہی لیکن کچھ ہی سالوں میں مادھوری کا کریر چل پڑا اور انہوں نے تیزاب,پریم پرتگیا,رام لکھن,دل,بیٹا,کھلنائک,ہم آپکے ہیں کون جیسی پھلموں میں کام کیا۔فلم فلاپ رہی لیکن کچھ ہی سالوں میں مادھوری کا کریر چل پڑا اور انہوں نے تیزاب,پریم پرتگیا,رام لکھن,دل,بیٹا,کھلنائک,ہم آپکے ہیں کون جیسی پھلموں میں کام کیا۔
مادھوری کا نام سنجے دت سے بھی جڑا۔مادھوری کا نام سنجے دت سے بھی جڑا۔
مادھوری1999میں اپنے کریر کے اچھے دور سے گزر رہیں تھیں اسی دوران انکی ملاقات ڈا.شری رام نی نے سے ہوئی اور کچھ دنوں بعد انہوں نے شادی کر لی۔مادھوری1999میں اپنے کریر کے اچھے دور سے گزر رہیں تھیں اسی دوران انکی ملاقات ڈا.شری رام نی نے سے ہوئی اور کچھ دنوں بعد انہوں نے شادی کر لی۔
شادی کے بعد بھی مادھوری نے دیوداس جیسی ہٹ فلم میں کام کیا اور اسکے بعد کچھ سالوں کے لئے امریکہ میں بس گئیں۔ انکے دو بیٹے ہیں۔شادی کے بعد بھی مادھوری نے دیوداس جیسی ہٹ فلم میں کام کیا اور اسکے بعد کچھ سالوں کے لئے امریکہ میں بس گئیں۔ انکے دو بیٹے ہیں۔
مادھوری کے کریر کے دیکھتے ہوئے انکے پتی شری رام نے بھارت لوٹنے کا من بنایا۔مادھوری کے کریر کے دیکھتے ہوئے انکے پتی شری رام نے بھارت لوٹنے کا من بنایا۔
انہوں نے ایک بار پھر پھلموں میں واپسی کی اور آجا نچ لے,ڈیڑھ عشقیہ,گلاب گینگ,ٹوٹل دھمال جیسی پھلموں میں کام کیا۔ آخری بار انہیں کنلک فلم میں دیکھا گیا۔انہوں نے ایک بار پھر پھلموں میں واپسی کی اور آجا نچ لے,ڈیڑھ عشقیہ,گلاب گینگ,ٹوٹل دھمال جیسی پھلموں میں کام کیا۔ آخری بار انہیں کنلک فلم میں دیکھا گیا۔
مادھوری کو کئی اوارڈ ملے ہیں۔ انہیں2009میں پدم شری اوارڈ سے بھی سمانت کیا جا چکا ہے۔مادھوری کو کئی اوارڈ ملے ہیں۔ انہیں2009میں پدم شری اوارڈ سے بھی سمانت کیا جا چکا ہے۔
2012میں مادھوری کے نام پر ایک تارے کا نام بھی رکھا گیا ہے۔ یہ تارا اورین کانسیلیشن میں لوکیٹیڈ ہے۔ تارے کا نام مادھوری دیکشت نی نے رکھا گیا ہے۔2012میں مادھوری کے نام پر ایک تارے کا نام بھی رکھا گیا ہے۔ یہ تارا اورین کانسیلیشن میں لوکیٹیڈ ہے۔ تارے کا نام مادھوری دیکشت نی نے رکھا گیا ہے۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation