Loading...
Photo News In Hindi : The Sky is Pink Wrap up party |د سکائی اج پنک کی ریپ اپ پارٹی- Dainik Bhaskar

 بالی وڈ

سیلبریشن/ د سکائی اج پنک کی ریپ اپ پارٹی

X
بالی وڈ ڈیسک.منگلوار کو اپکمنگ فلم د سکائی اج پنک کی ریپ اپ پارٹی رکھی گئی۔ اس پارٹی میں پرینکا چوپڑا,جایرا وسیم,روہت صراف,ڈایریکٹر شونالی بوس,رونی سکرووالا,سدھارتھ رائے کپور کے ساتھ فلم کی پوری ٹیم موجود تھی۔ پارٹی سے فرحان اختر ندارد رہے۔بالی وڈ ڈیسک.منگلوار کو اپکمنگ فلم د سکائی اج پنک کی ریپ اپ پارٹی رکھی گئی۔ اس پارٹی میں پرینکا چوپڑا,جایرا وسیم,روہت صراف,ڈایریکٹر شونالی بوس,رونی سکرووالا,سدھارتھ رائے کپور کے ساتھ فلم کی پوری ٹیم موجود تھی۔ پارٹی سے فرحان اختر ندارد رہے۔
پرینکا نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ریپ اپ پارٹی کی کچھ تصویریں شیئر کی۔پرینکا نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ریپ اپ پارٹی کی کچھ تصویریں شیئر کی۔
ریپ اپ پارٹی میں پرینکا سفید رنگ کی شارٹ ڈریس میں نظر آئیں۔ اسکے ساتھ انہوں نے ییلو بوٹس پہنے تھے۔ریپ اپ پارٹی میں پرینکا سفید رنگ کی شارٹ ڈریس میں نظر آئیں۔ اسکے ساتھ انہوں نے ییلو بوٹس پہنے تھے۔
جایرا وسیم ریڈ ڈریس میں پہنچیں۔جایرا وسیم ریڈ ڈریس میں پہنچیں۔
وہیں فلم کی ڈایریکٹر شونالی بلیک ڈریس میں سپاٹ ہوئیں۔وہیں فلم کی ڈایریکٹر شونالی بلیک ڈریس میں سپاٹ ہوئیں۔
پرینکا خاص طور پر اس پارٹی کے لئے ممبئی پہنچیں۔پرینکا خاص طور پر اس پارٹی کے لئے ممبئی پہنچیں۔
فلم ینگ موٹیویشنل سپیکر عائشہ چودھری کی زندگی پر آدھارت ہے۔فلم ینگ موٹیویشنل سپیکر عائشہ چودھری کی زندگی پر آدھارت ہے۔
عائشہpulmonary fibrosisسے پیڑت تھیں۔ محض15سال کی عمر میں وہ موٹیویشنل سپیکر بن گئیں۔عائشہpulmonary fibrosisسے پیڑت تھیں۔ محض15سال کی عمر میں وہ موٹیویشنل سپیکر بن گئیں۔
19سال کی عمر میں انکا ندھن ہو گیا۔ ندھن سے پہلے انکی ایک کتاب بھی جاری ہوئی۔19سال کی عمر میں انکا ندھن ہو گیا۔ ندھن سے پہلے انکی ایک کتاب بھی جاری ہوئی۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation