Loading...
Photo News In Hindi : pictures of red grapes ruby roman a Bunch of red grapes sold for Rs 75 lakh | 7.5لاکھ رو.میں بکا لال انگور کا ایک گچھا- Dainik Bhaskar

 یوٹلٹی

امیروں کا پھل/ 7.5لاکھ رو.میں بکا لال انگور کا ایک گچھا

X
جاپان میں منگلوار کو ہوئی نیلامی میں لال انگور کے ایک گچھے کی قیمت7.5لاکھ رپئے لگائی گئی ہے۔جاپان میں منگلوار کو ہوئی نیلامی میں لال انگور کے ایک گچھے کی قیمت7.5لاکھ رپئے لگائی گئی ہے۔
روبی رومن کے گچھے کرے جاپان کی ایک کمپنی ہیاکراکسو نے خریدا ہے۔ روبی رومن جاپان کے لگزری فروٹ میں شامل ہے اسے یہاں شبھ اوسروں یا بزنس کے پرموشن کے دوران بطور گفٹ دیا جاتا ہے۔روبی رومن کے گچھے کرے جاپان کی ایک کمپنی ہیاکراکسو نے خریدا ہے۔ روبی رومن جاپان کے لگزری فروٹ میں شامل ہے اسے یہاں شبھ اوسروں یا بزنس کے پرموشن کے دوران بطور گفٹ دیا جاتا ہے۔
اس خاص پر جاتی کے ایک انگور کا وزن قریب20گرام ہوتا ہے۔12سال پہلے انگور کی اس خاص پر جاتی کو اشکاوا سرکار نے وکست کیا گیا تھا۔اس خاص پر جاتی کے ایک انگور کا وزن قریب20گرام ہوتا ہے۔12سال پہلے انگور کی اس خاص پر جاتی کو اشکاوا سرکار نے وکست کیا گیا تھا۔
انگور کی یہ پر جاتی خاص طور پر امیروں کے پھل کے طور جانی جاتی ہے۔ جاپان میں اسے روبی رومن کے نام سے جانا جات ہے۔ یہ سواد میں کافی میٹھا اور رس بھرا ہوتا ہے لیکن یہ تھوڑا ایسڈک بھی ہے۔انگور کی یہ پر جاتی خاص طور پر امیروں کے پھل کے طور جانی جاتی ہے۔ جاپان میں اسے روبی رومن کے نام سے جانا جات ہے۔ یہ سواد میں کافی میٹھا اور رس بھرا ہوتا ہے لیکن یہ تھوڑا ایسڈک بھی ہے۔
نیلامی کرنے والے ادھیکاری کے مطابق,اسکی ڈیمانڈ ادھک ہونے کے کارن یہ گچھا کافی مہنگی در پر بیچا گیا ہے۔ جاپان میں یہ آسانی سے اپلبدھ نہیں ہوتا۔نیلامی کرنے والے ادھیکاری کے مطابق,اسکی ڈیمانڈ ادھک ہونے کے کارن یہ گچھا کافی مہنگی در پر بیچا گیا ہے۔ جاپان میں یہ آسانی سے اپلبدھ نہیں ہوتا۔
پھارمنگ ایجینسی اشکاوا سہکاری سمتی  کا کہنا ہے که اسکے روبی رومن کے26ہزار گچھوں کو ستمبر تک ایکسپورٹ کے لئے بھیج دیا جائیگا۔پھارمنگ ایجینسی اشکاوا سہکاری سمتی کا کہنا ہے که اسکے روبی رومن کے26ہزار گچھوں کو ستمبر تک ایکسپورٹ کے لئے بھیج دیا جائیگا۔
نیلامی میں جلدبازی اسلئے بھی کی گئی ہے کیونکہ جولائی کی شروعات سے تاپمان میں تیزی سے بڑھوتری ہوئی ہے۔ پھارمنگ کمپنی کو چنتا تھی که کہیں بڑھتا تاپمان اسکی گنوتا کو نہ خراب کر دے۔نیلامی میں جلدبازی اسلئے بھی کی گئی ہے کیونکہ جولائی کی شروعات سے تاپمان میں تیزی سے بڑھوتری ہوئی ہے۔ پھارمنگ کمپنی کو چنتا تھی که کہیں بڑھتا تاپمان اسکی گنوتا کو نہ خراب کر دے۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation