Loading...
Punjab News In Hindi : congress president Rahul Gandhi Driven tractor while he was on Ludhiana Round |راہل گاندھی نے چلایا ٹریکٹر,کیپٹن امریندر بھی بیٹھے ساتھ- Dainik Bhaskar

پنجاب/ راہل گاندھی نے چلایا ٹریکٹر,کیپٹن امریندر بھی بیٹھے ساتھ



congress president Rahul Gandhi Driven tractor while he was on Ludhiana Round
congress president Rahul Gandhi Driven tractor while he was on Ludhiana Round
X
congress president Rahul Gandhi Driven tractor while he was on Ludhiana Round
congress president Rahul Gandhi Driven tractor while he was on Ludhiana Round

  • فریدکوٹ کے برگاڑی اور لدھیانہ کے داکھاں میں راہل گاندھی نے ریلیوں کو سمبودھت
  • رافیل,جیئیسٹی کے مدعوں پر مودی کو گھیرا تو گرو گرنتھ کی بیئدبی کے معاملے پر بولے دوشیوں پر ہوگی کارروائی

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 07:25 PM IST

لدھیانہ. لوک سبھا چناؤ کے لئے پرچار پر پنجاب آئے کانگریس کے راشٹریہ ادھیکش راہل گاندھی بدھوار کو ٹریکٹر کا سٹییرنگ تھامے نظر آئے۔ انکے ساتھ پنجاب کے سی ایم کیپٹن امریندر سنگھ اور پارٹی کی پر بھاری آشا کماری بیٹھے تھے۔ دراصل راہل آج فریدکوٹ کے برگاڑی میں ریلی کو سمبودھت کرنے پہنچے تھے۔ آج کے اپنے دورے میں وہ لدھیانہ کے داکھاں حلقے میں بھی پہنچے۔ وہاں بھی ریلی کو سمبودھت کیا۔ اسی دوران راہل نے خود ٹریکٹر چلایا,جسکی تصویریں اور ویڈیو سوشل میڈیا میں چھائی ہوئی ہیں۔

 

راہل گاندھی نے داکھاں ریلی میں بھی نوٹبندی,رافیل سودے,جیئیسٹی اور جیئیسٹی کو لیکر پردھان منتری نریندر مودی پر حملہ کیا۔ ان‍ہوننے اپنی سرکار بننے پر ن‍یائے یوجنا شروع کرنے کی بات کہی اور اسکا ان‍یہ ریلیوں کے انداز میں وورن دیا۔ ریلی میں پہنچنے پر کانگریس نیتاؤں نے راہل گاندھی اور انکے ساتھ آئے پنجاب کے مکھ‍یمنتری کیپ‍ٹن امریندر سنگھ اور کانگریس کی پنجاب پر بھاری آشا کماری کا س‍واگت کیا۔

 

برگاڑی و بہبل کلاں کانڈ پر بولے غلط کرنے والے پر ہوگی کارروائی:اس سے پہلے راہل گاندھی نے فریدکوٹ کے برگاڑی میں ریلی کو سمبودھت کیا۔ برگاڑی میں راہل گاندھی نے برگاڑی بیئدبی کانڈ و بہبل کلا کانڈ کی بھی چرچا کی۔ ان‍ہوننے لوگایں سے کہا,آپکے دھرم کا اپمان ہوا تھا۔ میں اس سمیہ یہاں آیا تھا۔ میں آپ کو وش‍واس دلانہ چاہتا ہوں که جنہوں نے غلط کام کیا انکے خلاف سخت کارروائی ہوگی۔

 

منموہن کا مذاق اڑانے والے مودی کا دیش اڑا رہا مذاق:راہل گاندھی نے ریلی میں پردھان منتری نریندر مودی پر وجے مال‍یا,نیرو مودی اور انل امبانی کا نام لیکر نشانہ سادھا۔ ان‍ہوننے اپنی ن‍یائے یوجنا کا بھی وورن دیا۔ ان‍ہوننے نوٹبندی اور جیئیسٹی کا بھی ال‍لیکھ کیا۔ ان‍ہویننے کہا که نوٹبندی نے دیش کے لوگوں,و‍یاپاریوں اور دوکانداروں کی حالت بری ہو گئی۔ ان‍ہوننے کہا که نوٹبندی کے بعد سنسد میں ڈا.منموہن سنگھ نے کہا تھا که اس سے ہمارے دیش کی جی ڈی پی دو فیصدی گریگی۔ راہل نے کہا,ڈا.منموہن کا گیان دیکھیئے که ایک سال بعد پتہ چلا دیش کی جی ڈی پی دو فیصدی گر گئی ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation