Loading...
Ludhiana News story of 26 year-old ajay oli of motivational counselor |صرف ایک مقصد کے لئے ڈھائی سال سے ننگے پیر گھوم رہا ہے یہ یووا,اب تک12ہزارKMسے زیادہ کی کر چکا ہے پیدل یاترا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

صرف ایک مقصد کے لئے ڈھائی سال سے ننگے پیر گھوم رہا ہے یہ یووا,اب تک12ہزارKMسے زیادہ کی کر چکا ہے پیدل یاترا

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 06:42 PM IST

اجے نے کہا اگر سارے پیرینٹس ایسا کرینگے تو بچے کوئی کرائم نہیں کرینگے

Ludhiana News story of  26 year-old ajay oli of motivational counselor

لدھیانہ۔صرف اپنی خوشی کے لئے ہر کوئی جتا ہے,لیکن دوسروں کی خوشی کے لئے کوئی ہی ایسا کر پاتا ہے۔ اس کہاوت کو ہی اپنے جیون میں سرووپری رکھ دیش کو چائلڈ لیبر اورچائلڈبیگنگ سے فری کرنا چاہتا ہوں۔29ستمبر2015ننگے پیر پیدل یاترا کے ساتھ اس مہم کی شروعات کی۔ پیدل12,500کلومیٹر کی یاترا کر چکا ہوں اور لوکل کنوینس اور پیدل ملا اب تک81,000کلومیٹر کا سفر تے کر لیا ہے۔ اسکے لئے سب سے پہلے اپنے شہر سے شروعات کی اور اس میں کامیاب رہا۔ اس سے حوصلہ بڑھا۔ اسکے بعد یوپی,اتراکھنڈ, دہلی,ہریانہ, راجستھاناوربہارگیا۔

پنجابکے لئے6جنوری کوپٹیالہسے شروعات کی۔پٹیالہ,چنڈیگڑھ کے بعد بدھوار کولدھیانہپہنچا ہوں۔ یہ کہنا ہے اتراکھنڈ پتھوراگڑھ کے رہنے والے26سال کے اجے اولی کا۔ فی الحال وہ موٹویشنل کاؤنسلر ہیں۔ ساتھ ہی سوشل ویلپھییر میں اپنی پی ایچ ڈی کمپلیٹ کر رہے ہیں,لیکن2015تک وہ اوینٹ مینیجمینٹ کا بزنس کر رہے تھے۔ اس دوران ہی بچوں کو لیکر چنتا بڑھی اور سماجسیوا کرنے کی ٹھان لی۔ انکا کہنا ہے که یہ سرکار نہیں,سماج کا کام ہے۔ ہم لوگوں کو اوییر ہونے کی ضرورت ہے۔

ایک دن میں40کلومیٹر چلتے ہیں پیدل

جے نے بتایا که وہ ایک دن میں40کلومیٹر کا ایوریج رکھتے ہیں۔ اس پیدل یاترا کے دوران پبلک ڈیلنگ کرتے ہیں اور چائلڈ لیبر اور چائلڈ بیگنگ کو ختم کرنے کے لئے پریرت کرتے ہیں۔ ایک دن میں قریب700لوگوں سے بات چیت کرنے کا ٹارگیٹ رکھتے ہیں۔ اسکے لئے سکول اور کالجوں میں بھی جاتے تھے۔ بچوں اور لوگوں کو بھیکھ نہیں دینگے کی شپتھ دلاتے ہیں,کیونکہ انکا ماننا ہے که ہم لوگ بچہ سمجھ بھیکھ تو دے دیتے ہیں,لیکن وہیں,بچہ جب بڑا ہو جاتا ہے تب تک اسے بھیکھ مانگنے کی عادت ہو جاتی ہے اور جب بھیکھ نہیں ملتی تو وہ کرائم کی راہ پر نکل پڑتا ہے۔ اس سے اچھا ہے که بھیکھ دینے کی بجائے بچوں کو ایجو کیشن دیں اور اسے ایک اچھا ناگریک بننے میں مدد کریں۔ وہ اب تک14500بچوں کو ایجو کیشن دے چکے ہیں۔


لیکچر اور سیمنار سے جٹاتے ہیں فنڈ

اجے نے بتایا که انکے دادا کے نام پر گھنشیام اولی چائلڈ ویلفیئر سنستھا ہے جو نان پھنڈیبل ہے۔ اسکے تحت شیلٹر ہاؤس بھی بنایا ہوا ہے۔ وہ چائلڈ لیبر اور چائلڈ بیگنگ پر لیکچر اور سیمنار دیکر فنڈ جٹاتے ہیں۔ دیش کو چائلڈ لیبر فری کرنا سپنا ہے۔ وہ رائٹر بھی ہیں اور اب تک120آرٹکل لکھ چکے ہیں۔ اسکے علاوہ اس جرنی کو لیکر ایک بک لکھنے کی خواہش ہے۔

وہ ارننگ ود لرننگ کانسیپٹ سے بچوں کے پیرینٹس کا جیت لیتے ہیں دل
ارننگ ود لرننگ کانسیپٹ سے جیتا دل وہ ارننگ ود لرننگ کانسیپٹ سے بچوں کے پیرینٹس کا دل جیت لیتے ہیں۔ وہ بچوں کو ہینڈمیڈ نئی نئی چیزیں بنانا سکھاتے ہیں۔ اس سے بچے بجی رہتے ہیں اور انکو کمائی کا زریعہ مل جاتا ہے۔ اسکے ساتھ ہی وہ بچوں کو فری ایجو کیشن بھی دیتے ہیں,تاکہ بچوں کا بھوشیہ سدھار سکیں۔

X
Ludhiana News story of  26 year-old ajay oli of motivational counselor
Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation