Loading...
Rajasthan News In Hindi : Rajasthan POCSO court: 2015 Alwar Rape Case; Man Sentenced To Death For Rape And Murder Of Minor Girl | 5سال کی بچی سے دشکرم اور ہتیا کے دوشی کو کورٹ نے سنائی پھانسی کی سجا- Dainik Bhaskar

الور/ 5سال کی بچی سے دشکرم اور ہتیا کے دوشی کو کورٹ نے سنائی پھانسی کی سجا



راج کمار یادو جسے پھانسی کی سجا سنائی گئی۔ راج کمار یادو جسے پھانسی کی سجا سنائی گئی۔
X
راج کمار یادو جسے پھانسی کی سجا سنائی گئی۔راج کمار یادو جسے پھانسی کی سجا سنائی گئی۔

  • فروری2015کی گھٹنا, دشکرم کے بعد پتھر مارکر بچی کی ہتیا کر دی تھی
  • پاسکو کورٹ نے سجا سنانے کے دوران کہا اتیدھک کرور اور جھک جھور دینے والا اپرادھ

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:44 PM IST

الور. پانچ سال کی بچی سے دشکرم اور اسکی ہتیا کے معاملے میں بدھوار کو کورٹ نے دوشی راج کمار کو پھانسی کی سجا سنائی۔ فیصلہ سناتے ہوئے پاسکو سپیشل کورٹ نے کہا که ابھیکت دوارہ کیا گیا اپرادھ اتیدھک کرور اور سماج کو جھک جھور دینے والا ہے۔ اپرادھ کو کرنے کا طریقہ اتینت بربر اور پشتاپورن تھا۔

 

معاملہ 1فروری2015الور کے ریوالی گاؤں کا ہے۔ یہاں دوشی راج کمار نے پڑوس میں رہنے والی5سال کی بچی کو ٹافی دینے کے بہانے بلایا اور پھر اسکے ساتھ دشکرم کیا۔ اسکے بعد بچی کی پتھر مارکر ہتیا کر دی تھی۔ اس معاملے میں بہروڈ تھانہ پولیس نے جانچ کے بعد آروپ پتر نیایالیہ میں پیش کیا تھا۔

 

اس معاملے میں نیایادھیش اجے شرما نے ٹپنی کرتے ہوئے کہا که ابھیکت نے جس طرح سے راکھشس بن کر پیڑتا سے اپرادھ کیا وہ کلپنا سے پرے ہے۔ پتھر دل آدمی تک کی آتما کانپ سکتی ہے۔ ابھیکت نے پیڑتا کو اتینت دردناک اور تکلیپھدیہ موت دی۔ ابھیکت کا آچرن پورو میں بھی خراب رہا ہے۔ یہ کوئی سادھارن پرکرن نہیں ہے۔

 

صرف یہی نہیں,کورٹ نے کہا که یہ اپرادھ سڑک پر چلتی روڈ ویز میں کی گئی ہتیا نہیں۔ بلکہ معصوم پیڑتا کی کرور طریقے سے بلاتکار اور جگھنیہ ہتیا کا معاملہ ہے۔ نیایالیہ کو سماج میں پھیلے ہوئے روش اور ناراضگی کو بھی دیکھنا ہے۔ ایسے جگھنیہ اپرادھوں میں نیایالیہ آنکھ پر پٹّی باندھ کر نہیں بیٹھ سکتا اور اساماجک تتووں اور اپرادھیوں کو جو اس پرکار کے اپرادھ کرنے کی سوچ رہے ہو,انکو سخت سندیش دینا نیایالیہ کا ذمیداری ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation