Loading...
Rajasthan News In Hindi : twitter war between diya kumari and govind singh dotasra on changing syllabus |دیا کا ٹویٹ اتہاس انبھگیوں کا محتاج نہیں,ڈوٹاسرا کا جواب راجنیتی نہ کریں- Dainik Bhaskar

سلیبس پر سیاست/ دیا کا ٹویٹ اتہاس انبھگیوں کا محتاج نہیں,ڈوٹاسرا کا جواب راجنیتی نہ کریں

Dainik Bhaskar

May 16, 2019, 05:29 AM IST



twitter war between diya kumari and govind singh dotasra on changing syllabus
X
twitter war between diya kumari and govind singh dotasra on changing syllabus

  • سلیبس میں بدلاؤ کاے لیکر شکشا منتری ڈایٹاسرا سے دیاکماری اور دیونانی کی ٹکر
  • ڈوٹاسرا نے لکھا- کس نے سکولی پاٹھیہ کرم کو آر ایس ایس کی پریوگشالا بنایا,جنتا جانتی ہے

جے پور. سکولوں میں پڑھائی جانے والی کتابوں میں اتہاس کو لیکر پاٹھیہ کرم میں بدلاؤ پر بھاجپا اور کانگریس نئی سیاسی لڑائی میں الجھ گئے ہیں۔ اسے لیکر سب سے پہلے ایک دن پہلے بھاجپا کی راجسمند سے لوک سبھا پرتیاشی دیاکماری اور شکشا منتری گووند سنگھ ڈوٹاسرا کے بیچ ٹویٹر پر لڑائی چھڑی۔ بدھوار کو سیاست اور تیز ہو گئی۔ دیاکماری اور ڈوٹاسرا نے ایک دوسرے پر تنج کسے۔ اسی بیچ پورو شکشا منتری واسدیو دیونانی بھی کود پڑے۔

 

سکولی پاٹھیہ کرم کی پستک کے کور سے جوہر کی تصویر ہٹانے کو لیکر بدھوار کو دیاکماری کے ٹویٹ پر ڈوٹاسرا نے جواب دیا که ہم چھوٹی بچیوں کو جوہر کرنا نہیں سکھا سکتے۔ اس پر دیاکماری نے ایک کے بعد ایک کئی ٹویٹ کئے۔ جواب میں شکشا منتری نے بھی دیا پر پلٹوار کئے۔ پورو شکشا منتری دیونانی نے ڈوٹاسرا کو گھیرا تو انہوں نے انکو سویمبھو پروفیسر بتاتے ہوئے چاٹکارتا نہ کرنے کی صلاح دی۔

 

دیا جنتا سب جانتی ہے آپ جیسوں کی محتاج نہیں
جنتا سب جانتی ہے۔ راجستھان کا اتہاس آپ جیسے انبھگیوں کا محتاج نہیں ہے۔ میں ہمارے میواڑ کے مان کے لئے,راجستھان کے اتہاس کی شان کے لئے آپکے وردھ ہمیشہ کھڑی رہونگی۔

 

ڈوٹاسراراجکماری جی ہر چیز پر راجنیتی ٹھیک نہیں
ایکجیکٹلی!!! راجکماری جی,جنتا سب جانتی ہے کس نے سکولی پاٹھیہ کرم کو آر ایس ایس کی پریوگشالا بنایا اور کون اچھی نیت اور ایمانداری سے کام کر رہے ہیں۔ ہر چیز پر راجنیتی ٹھیک نہیں۔ 

 

دیادشکرم جیسی شرمسار کرنے والی گھٹنائیں چھپاتے ہیں
آپ کہتے ہیں,چھوٹی بچیوں کو جوہر کرنا نہیں سکھا سکتے,کاش آپ ستی پرتھا و جوہر میں انتر سمجھ پاتے! آپ الور میں ساموہک بلاتکار جیسی شرمسار کرنے والی گھٹنائیں چھپاتے ہیں,ویرویرانگناؤں کے اتہاس کو بدلتے ہیں۔

 

ڈوٹاسراجو ہوا غلط ہوا,اسے باربار کیوں کریدتے ہو
جو ہوا بہت غلط ہوا اور دوشیوں کو سجا بھی ملے گی لیکن کیا دلت مہلا کے ساتھ ہوئے ککرتیہ پر مرہم لگانے کی بجائے اسے باربار کریدنے کا پریاس کیا جانا نندنیہ نہیں ہے?

 

دیاکیا راہل کا الور آنا بھی کریدنا ہے؟
جی,آپکی سرکار نے پرشاسن کا غلط استعمال کرکے چناووں کے چلتے اتنی جگھنیہ گھٹنا کو دبا دیا و آپ ہمیں مرہم لگانے کی نصیحت دے رہے ہیں؟ پھر آپکے انوسار کانگریس ادھیکش راہل گاندھی کے الور آگمن کو بھی جکھم کریدنا کہا جائیگا؟ آنکھیں کھولیے,جنتا کو سب صاف دکھ رہا ہے۔


ڈوٹاسراآپ کو کتابیں بھجوا رہا ہوں خود دیکھ لیں
پاٹھیہ کرم میں بدلاؤ راجستھانی سنسکرتی کا تو نہیں لیکن آر ایس ایس کے ارادوں پر ضرور پانی پھیر دینے والا ہے۔ آپکی جانکاری کے لئے بتا دوں که ویر شرومنی مہا رانا پرتاپ کے نام میں کوئی کانٹ چھانٹ نہیں کی گئی ہے,باقی آپکے پاس کتابیں بھجوا رہا ہوں۔ کر پیا خود دیکھ لیں۔

 

 

 

پرتاپ پر بھڑے دیونانی اور ڈایٹاسرا

 

دیونانیویرویرانگناؤں کے بلیدان کا اپمان کرکے کانگریس اپنے اعلی کمان کی چاٹکارتا کرنے میں نمن سطر پر اتر گئی ہے۔ 


ڈوٹاسرا  دیونانی جی,آپ مجھ سے بڑے ہیں, (سویمبھو)پروفیسر ہیں,آپکے مکھ سے چاٹکارتا جیسے شبد اچھے نہیں لگتے..خیر آپنے بات چھیڑ دی ہے تو کچھ دن پرانا اخبار کا ٹکڑا ملا,شیئر کر رہا ہوں۔ (اس میں انہایننے ایک خبر پایسٹ کی جسکی ہیڈنگ تھی...دیونانی نے واہواہی لوٹنے کے لئے پستک میں سے نہرو کے انش ہٹائے)


دیونانی آپنے7ویں کی پستک میں لکھا رانا پرتاپ نے ہلدیگھاٹی کا یدھ جیتا,10ویں کی پستک میں یہ یدھ انرنت رہا اور12ویں کی پستک میں لکھا ہے رانا پرتاپ یدھ ہار گئے۔ کون سا اتہاس سرکار پڑھانا چاہتی ہے؟

 

ڈایٹاسرا دیونانی جی,اپنی جانکاری تھوڑا درست کرئے,مہا رانا پرتاپ کے شوریہ کے بارے میں آپ سے اچھا لکھا ہے ہم نے,کتابوں میں کچھ غلط نہیں ہے۔ ہر جگہ راجنیتی اچھی بات نہیں ہے۔ جنتا پر بھروسہ رکھیے وہ خود فیصلہ کر لیگی که کون صرف راجنیتی کر رہے تھے اور کون واستو میں اچھا کام کر رہے ہیں۔

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation