Loading...
Rajasthan News In Hindi : Asaram will not be bound Rakhi by followers this year |آسارام اس بار نہیں بندھوائیگا راکھی,انویایوں کو کہا مجھے راکھی بھیجی تو اوگیا کا دوش لگےگا- Dainik Bhaskar

جودھپور/ آسارام اس بار نہیں بندھوائیگا راکھی,انویایوں کو کہا مجھے راکھی بھیجی تو اوگیا کا دوش لگےگا



Asaram will not be bound Rakhi by followers this year
X
Asaram will not be bound Rakhi by followers this year

  • اپنی میگجین رشی پرساد میں نصیحت دیتے ہوئے لکھا من میں ارپن کرکے باندھ دینا
  • نابالغ چھاترا کے ساتھ یون اتپیڑن کے معاملے میں آجیون کاراواس کی سجا کاٹ رہا

Dainik Bhaskar

Jul 12, 2019, 01:39 AM IST

جودھپور(پروین دھینگرا). اپنے آشرم کی نابالغ چھاترا کے ساتھ یون اتپیڑن کے معاملے میں آجیون کاراواس کی سجا کاٹ رہے آسارام نے اس بار راکھی بندھوانے سے انکار کر دیا ہے۔

 
آسارام نے رشی پرساد میگجین کے جولائی کے انک میں راکھی کے پوتر بندھن کو لیکر اپنے آلیکھ میں لکھا ہے که بھائی بہن کے نرمل پریم کے آگے کام ٹھنڈا ہو جاتا ہے,کرودھ شانت ہو جاتا ہے۔ سہایتا,کرونا و ساتھ چلنے کی شکتی آ جاتی ہے۔ ساتھ ہی انہوں نے اس بار جیل میں انہیں راکھیاں نہیں بھیجنی کی نصیحت بھی اپنی انویایوں کو دی ہے۔ اس نصیحت کے ساتھ یہ سیکھ بھی دی ہے که ایسا نہیں کرنے پر انہیں اوگیا کا دوش لگےگا۔ الیکھنیہ ہے که جیل جانے کے بعد سے انویائی جیل میں راکھیاں بھیجنے کے ساتھ جیل کے گیٹ پر بھی راکھی باندھتی رہی ہیں۔


دراصل,آسارام کے جیل جانے سے لیکر اب تک انکے انویائی وار تیوہار پر جیل پہنچ کر اپنی بھاونائیں دکھاتے ہیں۔ رکشا بندھن پر تو دیش کے کئی علاقوں سے مہلائیں آتی ہیں اور جیل کے گیٹ پر ہی راکھی باندھ کر چلی جاتی ہیں۔ بڑی سنکھیا میں راکھی کے لفافے جیل میں پہنچتے ہیں۔ ایسئیسی ایسٹی کورٹ نے پچھلے سال آسارام کو یون اتپیڑن کے معاملے میں دوشی ٹھہراتے ہوئے آخری سانس تک آجیون کاراواس کی سجا سے دنڈت کیا تھا۔ نچلی کورٹ کے اس آدیش کو ہائیکورٹ میں چنوتی دی گئی ہے۔ حالانکہ آجیون کاراواس کی سجا سے دنڈت ہونے کی وجہ سے آسارام کی اپیل کھنڈپیٹھ میں وچارادھین ہے۔ اس بار وہ انویایوں سے آگرہ کر رہے ہیں که جیل میں راکھی نہ بھیجیں۔

 
رشی پرساد میں پتلے سے دھاگے سے شردھا سنکلپ کا پوتر بندھن آلیکھ کے ساتھ انکے نام سے لکھا گیا ہے که من ہی من راکھی ارپن کرکے باندھنا۔ یہاں ساری راکھیاں میرے تک نہیں پہنچتیں۔ راکھی نہیں بھیجنے کی آگیا ماننے پر پنیہ ہوگا,بھیج کر آگیا کا النگھن کرنے پر اوگیا کا دوش ہوگا۔ اس معاملے میں جودھپور سینٹرل جیل ادھیکشک کیلاش ترویدی کا کہنا ہے که آسارام کے نام جتنی بھی راکھیاں آتی ہیں,انکی تلاشی لیکر آسارام تک پہنچا دی جاتی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation