Loading...
Rajasthan News In Hindi : report submitted in court against Twitter CEO |ٹوٹّر سی ای او کی براہمنوں پر ٹپنی کے معاملے میں جانچ رپورٹ کورٹ میں پیش- Dainik Bhaskar

جودھپور/ ٹوٹّر سی ای او کی براہمنوں پر ٹپنی کے معاملے میں جانچ رپورٹ کورٹ میں پیش



report submitted in  court against Twitter CEO
X
report submitted in  court against Twitter CEO

  • جیک ڈور سے پر دسمبر 18میں درج ہوا تھا معاملہ,سنوائی11جولائی کو
  • جیک نے ایک فوٹو ہاتھ میں لیکر تصویر کھنچوائی تھی,اس میں ٹپنی لکھی تھی

Dainik Bhaskar

May 16, 2019, 01:15 AM IST

جودھپور. براہمنوں پر آپتیجنک ٹپنی کرنے پر ٹوٹر کے سی ای او جیک ڈور سے کے خلاف درج ایف آئی آر کے معاملے میں پولیس نے جانچ رپورٹ بدھوار کو ہائیکورٹ میں پیش کی۔ جسٹس منوج کمار گرگ نے اب اس معاملے میں اگلی سنوائی11جولائی کو مقرر کی ہے۔

 

ٹوٹّر کے سی ای او جیک ڈور سے کے خلاف جودھپور کی عدالت نے غط دسمبر2018میں مائکروبلاگنگ سائٹ کے پرمکھ کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے کا آدیش دیا تھا۔ ایک وائرل فوٹوگراف کے سمبندھ میں مانہانی کا معاملہ بھی درج کیا گیا تھا۔ نومبر2018میں بھارت دورے پر آئے ڈور سے نے مہلا کاریہ کرتاؤں اور پترکاروں کے ساتھ ایک فوٹو ہاتھ میں لیکر تصویر کھنچوائی تھی,جس پر‘براہمنوادی پترستا کو توڑو’نعرہ لکھا تھا۔ اس پوسٹر کے وائرل ہونے کے بعد کچھ یوجرس نے ڈور سے پر کٹرتا اور نسلواد کے آروپ لگائے تھے۔ وپر فاؤنڈیشن دوارہ ٹوٹّر سی ای او اور انیہ کے خلاف مانہانی کا معاملہ درج کیا گیا۔ 


کورٹ نے غط سنوائی پر جانچ ادھیکاری کو انوسندھان پورا کر جانچ رپورٹ15مئی تک پیش کرنے کے آدیش دیئے تھے۔ اس آدیش کے پالن میں پولیس کی اور سے جانچ رپورٹ کورٹ کے سمکش پیش کی گئی۔ پر وادی راج کمار شرما کی اور ادھوکتا ہستیمل سارسوت نے سنوائی کے دوران معاملے میں کی جا رہی دھیمی جانچ کی اور کورٹ کا دھیان آکرشٹ کیا۔ سنوائی کے دوران ڈور سے کی اور سے سپریم کورٹ کے ادھوکتا مہیش جیٹھملانی و ادھوکتا مکتیش ماہیشوری اپستھت تھے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation