Loading...
According to Scripture After Sneezing, Spitting or Lying By Touching the Right Ear Becomes Pure |کیوں جھوٹھ بولنے یا کوئی اور بھی غلطی ہونے پر پکڑے جاتے ہیں کان؟- Dainik Bhaskar

ایسا کیوں/ کیوں جھوٹھ بولنے یا کوئی اور بھی غلطی ہونے پر پکڑے جاتے ہیں کان؟



According to Scripture After Sneezing, Spitting or Lying By Touching the Right Ear Becomes Pure
X
According to Scripture After Sneezing, Spitting or Lying By Touching the Right Ear Becomes Pure

Dainik Bhaskar

May 14, 2019, 01:09 PM IST

جیون منتر ڈیسک. گوتم,وسشٹھ,آپستمب دھرمسوتروں اور پاراشر سمرتی سہت انیہ گرنتھوں میں گیان کی کئی باتیں بتائی گئی ہیں۔ ان گرنتھوں میں رہن صحن کے نیم اور طریقوں کے بارے میں بتایا گیا ہے۔ ان گرنتھوں کے انوسار,ہمارے شریر میں پنچتتووں کے الگ الگ پرتیندھی انگ مانے گئے ہیں جیسے ناک بھومی کا,جیبھ جل کا,آنکھ اگنی کا,توچا وایو کا اور کان آکاش کا پرتیندھی انگ۔ وبھن کارنوں سے شیش سبھی تتو اپوتر ہو جاتے ہیں,لیکن آکاش کبھی اپوتر نہیں ہوتا۔ اسلئے گرنتھوں میں داہنے کان کو ادھک پوتر مانا جاتا ہے۔

 

1. منو سمرتی کے انوسار,منشیہ کے نابھی کے اوپر کا شریر پوتر ہے اور اسکے نیچے کا شریر مل موتر دھارن کرنے کی وجہ سے اپوتر مانا گیا ہے۔ یہی کارن ہے که شوچ کرتے سمیہ یگیوپوت(جنیؤ)کو داہنے کان پر لپیٹا جاتا ہے کیونکہ دایاں کان,بائیں کان کی اپیکشا زیادہ پوتر مانا گیا ہے۔ اسلئے جب کوئی ویکتی دیکشا لیتا ہے تو گرو اسے داہنے کان میں ہی گپت منتر بتاتے ہیں,یہی کارن ہے که دائیں کان کو بائیں کی اپیکشا زیادہ پوتر مانا گیا ہے۔

 

2. گوبھل گرہیسوتر کے انوسار,منشیہ کے دائیں کان میں وایو,چندرما,اندر,اگنی,متر تتھا ورن دیوتا نواس کرتے ہیں۔ اسلئے اس کان کو ادھک پوتر مانا گیا ہے۔

 

گوبھل گرہیسوتر کا شلوک

مرت: سوم اندر اگنی متراورنو تتھیو چ۔

ایتے سروے چ وپرسیہ شروترے تشٹنتی دکشنے۔۔

 

3.پراشر سمرتی کے بارہویں ادھیائے کے19ویں شلوک میں بتایا گیا ہے که کے چھینکنے,تھوکنے,دانت کے جوٹھے ہونے اور منھ سے جھوٹھی بات نکلنے پر داہنے کان کا سپرش کرنا چاہئیے۔ اس سے منشیہ کی شدھی ہو جاتی ہے۔

 

پراشر سمرتی کا شلوک

شتے نشٹھیونے چیو دنتوچھشٹے تتھانرتے۔

پتتاناں چ سمبھاشے دکشنں شرونں سپرشیت۔۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation